Partyflock

Forumonderwerp · 844299
Waarschuw beheerder
donateur
Gaan er 11 en/of 12 Februari nog mensen van hier naar de RAI?
Waarschuw beheerder
jup
Waarschuw beheerder
vastwel:d bij welke auto sta je?
Waarschuw beheerder
donateur
was wel de planning ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben promobabe daar dus k loop gewoon een beetje rond. Staan er nog mensen met hun eigen auto daar?
Waarschuw beheerder
mischien dat ik ook wel ga... automaxx is altijd wel vet!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [IMB]Loentjee op woensdag 25 januari 2006 om 23:04:
automaxx is altijd wel vet!

:nocheer:

ga ook niet 8) kijk wel in de kast van mijn moeder voor tupperware

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 23:37:
ga ook niet kijk wel in de kast van mijn moeder voor tupperware

wat weer een dom antwoordt

Waarschuw beheerder
:nocheer: moet jij niet je impreza tunen? :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 16:02:
moet jij niet je impreza tunen?

neej is winter
Waarschuw beheerder
donateur
Tunen doe je meestal in de winter
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 16:46:
neej is winter

whahah wat ben jij een sukkel
Waarschuw beheerder
impreza zegt ie, en dan zet je allemaal foto's van andere neer maar niks van jezelf, volgens mij ben je gewoon een pisvingertje van 13

Waarschuw beheerder
hij schijnt er wel 1 te hebben :x ding is echt totaal verpest :x

achja..kansloos figuur,kansloze auto :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van saus op donderdag 26 januari 2006 om 16:47:
Tunen doe je meestal in de winter

ja?? meen je dat
Uitspraak van -PieT- op donderdag 26 januari 2006 om 16:54:
impreza zegt ie, en dan zet je allemaal foto's van andere neer maar niks van jezelf, volgens mij ben je gewoon een pisvingertje van 13

mijn impreza is nog niet klaar daarom staan er geen foto's van op
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 17:12:
ding is echt totaal verpest

ach ja smaken verschillen he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 17:33:
ach ja smaken verschillen he

alleen die van jou,rest van de wereld lacht je vierkant uit 8) en je weet dat ik gelijk heb B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 17:38:
alleen die van jou,rest van de wereld lacht je vierkant uit

ja die 5 mensen uit jou wereld ja

Waarschuw beheerder
extreemtuning?? O:) hier....

het zijn wel de mensen die serieus bezig zijn 8) en niet het standaard automaxx volk :9
Waarschuw beheerder
jep ik gaat ook 1 van de 2 dagen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 17:56:
het zijn wel de mensen die serieus bezig zijn

ja serieus bezig zijn met 100000x zeggen op elk auto forum dat te maken met tuning heeft tupperware tupperware
tupperware tupperware

Waarschuw beheerder
is het toch ook? :nocheer: nut heeft het niet....gammel als wat.

steek liever een paar ruggen in je blok 8) heb je veel meer lol van

Waarschuw beheerder
ja misschien zondags wel
als de zaterdagavond nie zwaar wordt ;)
Waarschuw beheerder
Ik ga ook 1 van de dagen, weet nog niet wanneer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 18:04:
is het toch ook

dat is het niet typ het maar eens in bij google en kijken wat je vindt

Waarschuw beheerder
gedaan...en ik vond dit 8)

[img width=600 height=450]http://www.tuningteamlimburg.nl/Fotoalbum/Ledenfoto%27s/Ledenfoto%27s%202004/Lidnummer%20009_1.jpg[/img]
[img width=640 height=480]http://www.tuningteamlimburg.nl/Fotoalbum/Ledenfoto%27s/Ledenfoto%27s%202004/CIMG0084.JPG[/img]
[img width=600 height=450]http://www.tuningteamlimburg.nl/Tuning%20Shop/Design/Mamba1.jpg[/img]

een klein deel ervan...of ga je me vertellen dat er ook maar 1 spoilers,bumper een doel heeft op deze autos? :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 20:48:
gedaan

??????????????

dan had je dat fout gedaan
dit moes je dan zien

[img width=434 height=453 cacheid=0013a73b002135e8f96215331a01328fdf]http://www.cityartonline.com/images/Artist/emerging05/TS%20Tupperware%20Wall.jpg[/img]

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 20:48:
of ga je me vertellen dat er ook maar 1 spoilers,bumper een doel heeft op deze autos?

en het heeft een doel de meeste mensen vinden dat het dan mooier wordt maar mensen zoals jij gaan daar over dom doen omdat jullie nog altijd het motor tuning gebeure
leuker vinden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
van de laatste foto van die auto is de spoiler eraf en heeft nu nog veel meer pk als die audio van jou
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mijn audio heeft geen pk's :9

dat is die astra die 320km per uur ging toch? ;p
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 21:19:
omdat jullie nog altijd het motor tuning gebeure
leuker vinden

kijk..je praat al over jullie,zie je wel dat ik niet de enigste ben ;)

motorisch aanpassen is teminste tuning,spoiler kunnen best op een auto,maar ze moeten wel nut hebben en een achterspoiler op een astra/corsa is alles behalfe nuttig 8)
Waarschuw beheerder
Ik ben er ook alleen nog niet met mijn wagen;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 21:30:
dat is die astra die 320km per uur ging toch

dat klopte niet heb ik al eens gezegt
en die spoiler is als van die astra-calibra
en van die corsa is ook al eraf dus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 19:15:
dat klopte niet heb ik al eens gezegt

dr bestaat een verschil tussen koppel en topsnelheid ;-)
Waarschuw beheerder
De letterlijke betekenis van tuning is afstemmen. Je stemt je auto dus af op je eigen smaak. En iedereen uit dat op zn eigen manier. Zeggen dat alleen motortuning tunen is vind ik een beetje een bekrompen uitspraak.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op vrijdag 27 januari 2006 om 19:22:
De letterlijke betekenis van tuning is afstemmen. Je stemt je auto dus af op je eigen smaak. En iedereen uit dat op zn eigen manier. Zeggen dat alleen motortuning tunen is vind ik een beetje een bekrompen uitspraak.

daar ben ik het mee eens
Waarschuw beheerder
Ik ga waarschijnlijk alle 2 de dagen erheen!
en tuning is voor mij voornamelijk motorisch het verbeteren en versterken van je motor.en styling is de kant van spoilers bumpers side skirts etc etc...en smaken verschillen.maar mensen ga mekaar niet af lopen kraken... je bent allemaal bezig met iets moois....auto's ;)

greetz +=xxx=Jolanda
Waarschuw beheerder
Tuning en styling zijn 2 heel verschillende dingen,
haas, meer dan heel pf weet nu wel dat je van tuning houd, en zon beetje alle soorten styling afkeurd.. hardstikke mooi.. maar reageer dan gewoon niet meer en hou het bij je eigen hobby

cheers

Waarschuw beheerder
:nocheer: jij hoorde er ook bij he?

het is gewoon jammer dat het nivo hier in nl omlaag word gehaald door de zogenaamde "tuners".Tunen is het verbeteren van de auto,99 van de 100 man verslechter het alleen maar dmv spoilers en ander bende :dood:
Waarschuw beheerder
waar hoorde ik bij? in jou boekje bij stylers?
get you'r story straight.
ik zie je punt wel, maar word er een beetje ziek van :nocheer:
lekker lullen over motorisch tunen.. graag! maar stop gewoon es met zeiken op de rest, ieder zn hobby toch.. laat ze :) :cheer:

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
tuning is voor mij het aanpassen van je auto naar je eigen smaak en dat hoeft absoluut niet alleen motorisch tunen te zijn, ik vind het juist wel vet zo'n "tubbeware auto"
Maar goed iedereen zijn eigen smaak toch? Ga dan niet zo zielig lopen doen hardcore paashaas, beetje jammer!
Waarschuw beheerder
donateur
vind de reacties van paashaad wel een beetje overbodig. maar 1 ding geef ik em wel gelijk. tuning en styling is heel wat anders.

maar dat neemt niet weg dat iemand die alleen geld aan styling uitgeeft daarom zielig is. als je het leuk vind om je auto uit te bouwen maar er daardoor 30 seconden over doet om een vrachtwagen in te halen vind ik niet echt practisch ;)

maar ieder voor zich... ik doe zelf allebei om de boel een beetje in evenwicht te houden :P
Waarschuw beheerder
Hoe je op de weg rijd en of je motorisch getuned bent (je auto) maakt volgends mij helemaal niks uit!
stel je staat op een grote meeting ga je dan kijken naar de auto of kijken hoeveel pk's ie heeft:s
lijkt me simpel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Octane op maandag 30 januari 2006 om 01:19:
stel je staat op een grote meeting ga je dan kijken naar de auto of kijken hoeveel pk's ie heeft

beide :D

soms als en auto er van buiten echt niet uitziet ben ik toch benieuwd wat er onder de kap ligt. dus effe met de eigenaar ervan babbelen geeft soms leuke verassingen.

Waarschuw beheerder
ja ik ga erheen!
laterzzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The ultimatE op maandag 30 januari 2006 om 08:02:
beide

soms als en auto er van buiten echt niet uitziet ben ik toch benieuwd wat er onder de kap ligt. dus effe met de eigenaar ervan babbelen geeft soms leuke verassingen.

Of andersom, als een auto er wel goed uitziet, maar niet snel is, loop ik er toch redelijk snel aan voorbij. Auto's die de kap niet open hebben trekken mijn interesse ook niet echt snel.
Waarschuw beheerder
automaxx....tupperware beurs imo...

kom op zeg...veruit de meeste plakken weet ik hoeveel plastice rommel op hun auto...neon, alu tankdopstickers, dummy brakes...etc etc...en dan rijden ze net alsof ze in een kanon zitten...en vervolgens door de 1e de beste tdi snot gereden worden...

veruit de meeste hebben gewoon wansmaak wat tuning/styling betreft....tuurlijk ieder zn eigen ding...

en ALS ze gaan tunen...dan is t "luchtfilter" en natuurlijk een sebring/remus demper....en dan zeggen ze.."zo vet man...30pk erbij"...pfffff...dat is t niveau hier in NL...

schaapjes in wolfskleren.....:vaag:

kan nog wel ff doorgaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devil! op zaterdag 28 januari 2006 om 20:33:
tuning is voor mij het aanpassen van je auto naar je eigen smaak

tune is het verbetere van de auto :woep: dus niet wat als die koekebakkers doen,grotendeel verslechtert het rij gedrag :vaag: En gaan je dan uit lopen dagen :nocheer: en kijken boos als je ze alle hoeken van de snelweg laat zien :cheer:

Uitspraak van DJ Octane op maandag 30 januari 2006 om 01:19:
kijken hoeveel pk's ie heeft

ik kijk idd naar het blok,zit veel meer moeite in dat in een party opgeplakte tupperware van 9 van de 10 scheef zit,niet past of weet ik veel wat,en je weet dat ik gelijk heb 8)

Als je het doet,doe het dan goed :9 het is gewoon lachwekkend hoe sommige hun auto weten te "verpesten"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cossie 4x4 op maandag 30 januari 2006 om 15:13:
n ALS ze gaan tunen...dan is t "luchtfilter" en natuurlijk een sebring/remus demper....en dan zeggen ze.."zo vet man...30pk erbij"

shit en ik er een heel ander blok inhangen voor wat meer paardjes

tunen is leterlijk vertaal afstellen dus verbeteren(sneller maken

stylen is mooi maken en heeft nix maar dan ook echt nix met tunen te maken
en vindt ze allebij leuk:D
maar stylen moet niet te extreem
bijv een corsa met een monsterbumper.........kan gewoon niet(mijn mening by the way);)

Waarschuw beheerder
monsterbumper kan zowiezo niet :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 15:49:
monsterbumper kan zowiezo niet :x

mee eens
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 10:33:
tune is het verbetere van de auto

Je kan toch ook het uiterlijk verbeteren?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devil! op woensdag 1 februari 2006 om 15:57:

maar dan gaat hij niet sneller en dat is tunen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devil! op woensdag 1 februari 2006 om 15:57:

kan ook wel,maar als de rijeigenschappen daarvan slechter worden :vaag: waar ben je dan mee bezig? :9
Waarschuw beheerder
donateur
Met het opleuken van je auto. Duh!
Sommige vinden dat belangrijker dan dat die sneller gaat. Een lelijke maar wel snelle auto boeit mij veel minder snel dan een supermooie langzame bak. Misschien niet praktisch in jullie ogen maar iedereen zijn/haar eigen smaak. Toch?
Wat tunen nou echt inhoudt daar zijn al zo veel discussies overgeweest. Ik blij erbij dat het het aanpassen van je auto is naar je eigen smaak, zowel optisch al mototrisch.

Waarschuw beheerder
gaat niet om of hij mooi of lelijk is,maar ze denken een ultime racewagen te creéren maar ondertussen verslechteren ze hem.

Zijn genoeg autos die volledige gestylt zijn zonder dat ze er slechter van worden :9

Waarschuw beheerder
ik kom ook marloes :D

Waarschuw beheerder
ijsje :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 18:29:
ijsje :D

ja lekker;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bert :cammy: op donderdag 2 februari 2006 om 19:08:
ja lekker

je malle

:o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 19:15:

dit is jou favoriet heb ik alweer door he

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
wij zijn er ook 2 dagen met 13 clubauto,s vertegenwoordigd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 14:52:

bak een taart...:)

Waarschuw beheerder
Damn paashaas jij bent ook echt overal te vinden :P hahaha! Maar ik ben het zoals gewoonlijk WEER met je eens. Als ik af en toe op die meetings rondloop dan schieten de tranen af en toe in mijn ogen!!! Wat kunnen mensen hun auto toch verneuken zeg :S Toch vind ik dat er optisch wel wat aan elke auto gedaan moet worden! ook al is het enkel verlagen en dikke velgen... Meestal de echt mooi gestylde wagens hebben ook wel een leuk blok ;D Dusja. Ik zelf doe het beide! Ik vind van mijn auto bijv. de achterbumper een van de leijkste onderdelen, en dus komt er een lager en strakker exemplaar op. En tja de voorbumper is een MUST omdat er geen grote Intercooler in de originele past :)

Ik moet wel zeggen dat ik motorisch tunen de voorkeur geef, want er zit vaak een hoop meer geld en moeite in dan in een tupperware wagen! Ik zou er zelf niet aan moeten denken een 1.2 uitgebouwde wagen te rijden en er door een schrale golf 2 GTI uit gereden te worden :D Zou me kapot schamen :P
Waarschuw beheerder
Mensen zijn gewoon kudde dieren, ze zien de film 2f2f , en heee vet man!, dat moet ik ook op me auto hebben !

Net zoals vroeger half Nederland rond reed met rode looplichten in de gril, ala "Knight Rider"..........

T'is allemaal niet erg, alleen het wordt een probleem als ze gelijk gaan denken dat ze nu wel met 70 door een woonwijk kunnen raggen, omdat ze een dikke achter spoiler op hun voorwiel aangedreven auto hebben......

Waarschuw beheerder
ehlaaaa :P ik heb ook een frontwheel drive car :P en die komt aardig van ze plek ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn genoeg golf 2 gti's die jou eruit rijden :)

Waarschuw beheerder
dat is ook echt weer een antwoord waar ik niks mee kan :S Zeg ik ergens dat ik sneller ben als alle GTI's??? NOU DAN!!! Er zal vast ook wel een fiat panda op deze wereld rondrijden die sneller is als mij. SO WHAT??? Ik had het over een schrale golf 2 GTI, oftewel een standaard GTI waar het blok als voor 50% van bedorven is. Als ik er een snelle GTI met turbo bedoelde hadk dat er wel bijgezet Sherlock!
Waarschuw beheerder
donateur
Whahah was vet lam. Gast chill man. Ik zie jou echt in elk topic alleen maar flippe 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cool daddy op vrijdag 3 februari 2006 om 20:40:
Mensen zijn gewoon kudde dieren, ze zien de film 2f2f , en heee vet man!, dat moet ik ook op me auto hebben

dat geeft niet,maar doe het op zijn minst NETJES :S ze plakken er maar vanalles op :/ ziet er niet uit

een mooie bodykit is echt niet lelijk :)
Waarschuw beheerder
plastic fantastic :/
Waarschuw beheerder
ik ga dr heen voor de bitches

Waarschuw beheerder
ja mang
Waarschuw beheerder
en voor het bier

Waarschuw beheerder
daarvoor ga k naar feesten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 14:52:

welke club.??

Is daar ook een DB drag..?

Want dan kom ik misch wel ben namelijkw el benieuwd hoeveel ik haal..

En tunen kan toch motorisch zijn maar toch ook optisch..

Maakt neit uit.. Tunen is toch eigenlijk veranderen .. Dus je verandert iets dat te maken heeft met de motor of je veranderd het gene aan de buiten kant..

vin de buiten kant veel beter.. je mag toch niet harder dan 120 km/h
En heb je toch veel meer aan als je auto der leuk uit ziet.. Trek je ook veel meer bekijks..

Hoop stiekum dat der ook een aantal autos van showoffimports staan..

Maar misch dat ik wel ffkes langs kom..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik [NL] op zaterdag 4 februari 2006 om 17:24:
En heb je toch veel meer aan als je auto der leuk uit ziet.. Trek je ook veel meer bekijks

durf 1000€ te verwedden dat een snelle meer aandacht trekt,en dan alsnog......doe je het daarvoor ?:/

en er is dbdrag ;p
Waarschuw beheerder
En tunen kan toch motorisch zijn maar toch ook optisch..

Maakt neit uit.. Tunen is toch eigenlijk veranderen .. Dus je verandert iets dat te maken heeft met de motor of je veranderd het gene aan de buiten kant..

tunen betekent letterlijk afstellen
heeft dus nix met uitbouwen te maken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bert :cammy: op zaterdag 4 februari 2006 om 17:44:

ow dus de genen die dus hun auto "tunen" stellen hem anders af..

Dus geen andere luchtfilter, andere uitlaat, nos, of wat dan ook,,

Maar mooi dat der db drag is,, zal aan een maat van mij vragen of hij zin heeft om mee te gaan dan kom ik ook wel ffkes kijken
Denk dat ik wel boven de 140 db uit moet kunnen komen

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 17:29:
doe je het daarvoor ?

Nee, maar vin het wel veel aantrekkelijker..
Valt ook veel meer op.
En zie het optisch "stylen"vaqn je auto toch meer als verandering op het normale straat beeld. Want je bent dan gewoon meer een individu.. Je hebt iets aparts.. dat je gewoon helemaal aan je eigen smaak hebt toe gepast.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik [NL] op zaterdag 4 februari 2006 om 19:02:
ow dus de genen die dus hun auto "tunen" stellen hem anders af..

ja in principe wel
je verandert de motorafstelling door er andere onderdelen in te zetten

Uitspraak van Erik [NL] op zaterdag 4 februari 2006 om 19:02:
Denk dat ik wel boven de 140 db uit moet kunnen komen

wat heb je aan audio erin zitten dan???

Waarschuw beheerder
setup gast :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 19:49:
setup gast :gaap:

jah idd
wat voor versterker en hoeveel watt rms enz enz enz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 17:00:
daarvoor ga k naar feesten?

:o boeiend :gaap:

Waarschuw beheerder
mja set-up :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -PieT- op zondag 5 februari 2006 om 00:21:
boeiend

dat dan weer niet :nocheer:

Waarschuw beheerder
welke club.??

dutchtuningteam ;)
Waarschuw beheerder
vin de buiten kant veel beter.. je mag toch niet harder dan 120 km/h
En heb je toch veel meer aan als je auto der leuk uit ziet.. Trek je ook veel meer bekijks

dat is nou ook t probleem met de meeste....ze verbouwen hun auto voor een ander...ik tune mijn cossie voor mezelf...zodat ik elke keer weer, als ik gas geef, een smile van oor tot oor op mn gezicht heb...

je mag niet harder naar de 120...maar hoe je er naar toe gaat is wel fun...

Waarschuw beheerder
Ik ben ook aanwezig.
Ik moet alleen dan wel werken.
Sta bij Dotz.
Voor de mensen die het laatste weekend van juni er waren bij sixflags evenementen terrein.
Dit maal zal Dotz een Indoor Beach creeeren.
Meer ga ik er niet over zeggen.
Zijn teveel prijzen te winnen...
Gewoon kijken kan ik zeggen....
Waarschuw beheerder
Ik kom gewoon omdat ik gek ben op getunde en gestylde auto's 8)

Ben met me eige auto ook bezig :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cossie 4x4 op maandag 6 februari 2006 om 14:14:
dat is nou ook t probleem met de meeste....ze verbouwen hun auto voor een ander...ik tune mijn cossie voor mezelf...zodat ik elke keer weer, als ik gas geef, een smile van oor tot oor op mn gezicht heb...

:respect:

rij hele dag met een big smile de weg op 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 07:38:
Ik ben ook aanwezig.
Ik moet alleen dan wel werken.
Sta bij Dotz.

hahahah tegen jou zei ik toch nog ; mooie baan heb jij hahaha geile wijven allemaal om um heen wat een mannetje hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Balen! Door mij gekneusde enkel kan ik niet komen :(

Waarschuw beheerder
ik rij wel met een 1600cc golf 3 die volledig gestyld is.
heb eerst voor styling gekozen en ga daarna pas de motor tunen. dit omdat het mijn eigen smaak is en mijn eigen styl en ja dan lult iedereen maar van ja tunen vind ik interessanter. ik vind stylen leuker en dan pas tunen;)
dus ieder maakt zijn eigen keuzes. niet waar!!!!
Waarschuw beheerder
ja zou eerst wel gaan maar nu niet meer mij auto is kapot :(:(:(:(
en nog een andere reden maar ja 6 mei fullspeed weer :bounce::bounce:

Waarschuw beheerder
Wil er stiekem toch wel heeeeeeel graag heen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce::sweethug:Dolle mutske:sweethug: op zaterdag 11 februari 2006 om 21:54:
6 mei fullspeed

waar op zandvoort?????
want dan ga ik weer een ritje erheen maken:D
was er vorig jaar ook en dat was erg gaaf vond ik.
de dvd speler voor de auto daar gekocht.
Artiest {SHOWLIST artist 52411, 1657}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 21:20:
en ja dan lult iedereen maar van ja tunen vind ik interessanter. ik vind stylen leuker en dan pas tunen

ik kreeg de mijne kant en klaar gestyled dus kon alleen nog maar tunen :/

:woep:

Waarschuw beheerder
Heeft er nog iemand foto´s gemaakt?
En dan ook van de Dotz stand waar ik aan het werk was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 17:06:
En dan ook van de Dotz stand waar ik aan het werk was

pfff als ik een camera bij me had dan had ik dat zeker gedaan! dr waren echt een zoot mooie vrouwtjes aan het dansen daar :kwijl:

en kon jij vanaf daar dat andere podium zien ? waar de promobabe verkiezing was ?? daar kwamen een paar mokkoltjes een optredentje geven pfffff :kwijl: misschien een idee voor mn verjaardag b) kijken of ik die ergens in ken huren :yes:

Waarschuw beheerder
ik ben geweest , beide dagen (inclusief stappen in hollywood music hall vrijdagavond)

pics komen asap (heb dr 2100 gemaakt)
Waarschuw beheerder
ik ben gister geweest foto's:

http://www.opelscene.nl/home/forum/index.php?showtopic=3701&st=0
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op zondag 12 februari 2006 om 13:45:
ik kreeg de mijne kant en klaar gestyled dus kon alleen nog maar tunen

Je kan ook zeggen: Aan mijn auto valt niks te stylen, dan maar tunen.:)
Waarschuw beheerder
[img width=680 height=452 cacheid=0013abfd0021ac1ae12c78bc1a013b66d4]http://www.car-babes.nl/Images/ECT/car-babes-ECT.jpg[/img]
En hier sta ik ook tussen ;)

Waarschuw beheerder
dan heb jij nog met marco leensen liggen shooten op zaterdag als ik het goed voorheb :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jennepen op maandag 13 februari 2006 om 19:40:
En hier sta ik ook tussen

Ik kan je er niet zo snel tussen uit halen.
Waar dan precies?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 21:57:
dan heb jij nog met marco leensen liggen shooten op zaterdag als ik het goed voorheb

klopt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 22:34:
Ik kan je er niet zo snel tussen uit halen.
Waar dan precies?

9de van links staand
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jennepen op maandag 13 februari 2006 om 19:40:
En hier sta ik ook tussen ;)

Eh jen! Ik baalde er echt van dat ik niet kon komen :( Ziet er wel gezellig uit!

Dikke (k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devil! op dinsdag 14 februari 2006 om 20:16:
Eh jen! Ik baalde er echt van dat ik niet kon komen Ziet er wel gezellig uit!

Heey moppie, je gaat gewoon volgende keer weer gezellig met mij doen!!!

Love ya

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bert :cammy: op zaterdag 4 februari 2006 om 17:44:
tunen betekent letterlijk afstellen
heeft dus nix met uitbouwen te maken

het heeft er wel mee te maken typ maar bijvoorbeeld bij google en afbeeldingen tunen en je ziet ook getunde auto erbij staan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 14:17:
het heeft er wel mee te maken typ maar bijvoorbeeld bij google en afbeeldingen tunen en je ziet ook getunde auto erbij staan

jij heb geen recht van spreken.....jij toont allen maar auto's van anderen...en ALS het er een is van jou heeft ie een piepschuim achterbumper...:vaag:

stylen is heel wat anders dan tunen....echter snap het meeste van NL het verschil niet eens..omdat ze teveel fast and furious filmpjes kijken..

Waarschuw beheerder
piepschuim achterbumper dan kijk jij toch niet goed hoor want mijne is van papier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 16:14:
mijne is van papier

nog erger...:vaag:

Waarschuw beheerder
wie plaats een keer een foto van die auto van tuning? ben wel benieuwd naar papertuning
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 14:17:

het heeft er helemaal nix mee te maken
tis ondertussen een verzamelwoord geworden voor stylen en tunen
maar tunen heeft nix met stylen te maken
en andersom

tu·nen (ov.ww.)
1 (een apparaat of machine) goed instellen

http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=tunen

dus door uit te bouwen of te stylen wordt er nix in of afgesteld qua vermogen

en is het nou is afgelopen met deze stomme discussie:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cossie 4x4 op donderdag 16 februari 2006 om 16:00:
stylen is heel wat anders dan tunen....echter snap het meeste van NL het verschil niet eens..omdat ze teveel fast and furious filmpjes kijken..

En hoe vaak zijn jullie nog van plan om dit te zeggen? Altijd maar zeiken dat stylen geen tunen is en andersom. Op een gegeven moment weet iedereen jullie standpunt wel hoor.

Waarschuw beheerder
. Eén mogelijkheid is een opengeknipte condoom te gebruiken. Dit lapje leg je niet over de anus, maar je houdt het voor je mond. Je likt de anus dus door dit lapje hee

net zolang tot het jullie strot uitkomt
Waarschuw beheerder
ik ga ff een topic openen denk ik whahahah de telkens terugkerende discussie whahahha

Waarschuw beheerder
welkom op pf :nocheer:
Waarschuw beheerder
houdt je grote harses!

Waarschuw beheerder
anders? :gaap:
Waarschuw beheerder
niks, ken weinig doen he stumper

Waarschuw beheerder
idd,dat is het mooie boertje B)
Waarschuw beheerder
Daarom heb jij ook zo'n grote bek toch Haasie?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
idd,anders poep ik in mijn broek :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op vrijdag 17 februari 2006 om 18:35:
En hoe vaak zijn jullie nog van plan om dit te zeggen? Altijd maar zeiken dat stylen geen tunen is en andersom. Op een gegeven moment weet iedereen jullie standpunt wel hoor.

waarschijnlijk kan je t blijven vertellen met al die tupperware figuren hier in NL...want die komen met hun "vet getunde auto's"..:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op vrijdag 17 februari 2006 om 18:35:
En hoe vaak zijn jullie nog van plan om dit te zeggen?

totdat ze het snappen;)
Waarschuw beheerder
pfff zaterdagochtendwijsheid haha
laatste aanpassing