automaxx is altijd wel vet!
Tunen doe je meestal in de winter
impreza zegt ie, en dan zet je allemaal foto's van andere neer maar niks van jezelf, volgens mij ben je gewoon een pisvingertje van 13
ding is echt totaal verpest
gedaan
of ga je me vertellen dat er ook maar 1 spoilers,bumper een doel heeft op deze autos?
omdat jullie nog altijd het motor tuning gebeure
leuker vinden
De letterlijke betekenis van tuning is afstemmen. Je stemt je auto dus af op je eigen smaak. En iedereen uit dat op zn eigen manier. Zeggen dat alleen motortuning tunen is vind ik een beetje een bekrompen uitspraak.
stel je staat op een grote meeting ga je dan kijken naar de auto of kijken hoeveel pk's ie heeft
beide
soms als en auto er van buiten echt niet uitziet ben ik toch benieuwd wat er onder de kap ligt. dus effe met de eigenaar ervan babbelen geeft soms leuke verassingen.
tuning is voor mij het aanpassen van je auto naar je eigen smaak
kijken hoeveel pk's ie heeft
n ALS ze gaan tunen...dan is t "luchtfilter" en natuurlijk een sebring/remus demper....en dan zeggen ze.."zo vet man...30pk erbij"
Mensen zijn gewoon kudde dieren, ze zien de film 2f2f , en heee vet man!, dat moet ik ook op me auto hebben
wij zijn er ook 2 dagen met 13 clubauto,s vertegenwoordigd
En tunen kan toch motorisch zijn maar toch ook optisch..
Maakt neit uit.. Tunen is toch eigenlijk veranderen .. Dus je verandert iets dat te maken heeft met de motor of je veranderd het gene aan de buiten kant..
Maakt neit uit.. Tunen is toch eigenlijk veranderen .. Dus je verandert iets dat te maken heeft met de motor of je veranderd het gene aan de buiten kant..
doe je het daarvoor ?
ow dus de genen die dus hun auto "tunen" stellen hem anders af..
Denk dat ik wel boven de 140 db uit moet kunnen komen
vin de buiten kant veel beter.. je mag toch niet harder dan 120 km/h
En heb je toch veel meer aan als je auto der leuk uit ziet.. Trek je ook veel meer bekijks
dat is nou ook t probleem met de meeste....ze verbouwen hun auto voor een ander...ik tune mijn cossie voor mezelf...zodat ik elke keer weer, als ik gas geef, een smile van oor tot oor op mn gezicht heb...
6 mei fullspeed
En dan ook van de Dotz stand waar ik aan het werk was
het heeft er wel mee te maken typ maar bijvoorbeeld bij google en afbeeldingen tunen en je ziet ook getunde auto erbij staan
het heeft er wel mee te maken typ maar bijvoorbeeld bij google en afbeeldingen tunen en je ziet ook getunde auto erbij staan
stylen is heel wat anders dan tunen....echter snap het meeste van NL het verschil niet eens..omdat ze teveel fast and furious filmpjes kijken..
En hoe vaak zijn jullie nog van plan om dit te zeggen? Altijd maar zeiken dat stylen geen tunen is en andersom. Op een gegeven moment weet iedereen jullie standpunt wel hoor.
En hoe vaak zijn jullie nog van plan om dit te zeggen?