Partyflock

Forumonderwerp · 844017
31703x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Zijn er ook nog jongens die op dikke meiden vallen? Dat vraag ik me echt af. Ik ben ook niet 1 van de dunste. Je ziet jongens vaak naar dunne meiden kijken. De bladen staan ook vol met dunne girls.

Hebben jullie jongens ook een dikke vriendin? Zo ja vind je dat erg? Of heb je er bewust voor gekozen?

XXtammiexx

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 23:59:
Echt waar, hoe zielig kun je zijn.

tsssh dat je erop Überhaubt op reageert! :frusty: zoeits laat je toch praten in de ruimte 8)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 23:45:
Maar het zijn wel de merken waar de jeugt van tegenwoordig in wil lopen. Het zijn de merken die tellen, net als toen ik jong was nike en levis erg hot waren

mijn moeder maakte mijn kleding zelf en geloof me op alle scholen die ik heb gezeten hoorde ik bij de populairste jongeren. ik was leuk spontaan brutaal en had alles over voor mijn vrienden en dat maakte mij tot een populaire meid, niet mijn kleding :no:

mijn zusje ziet er super uit! draagt alleen maar merkkleding, zit wel sinds een paar maand in een rolstoel.
enne vrienden kan ze op 1 hand tellen! dus merkkleding zegt niets over iemand hoor :no: anders was de hele school haar vriend/in

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 23:45:
Maar het is het gemiddelde genomen over heel europa, niet alleen het noorde van NL

geloof me ik heb meer kennis van mode en kleding dan je denkt, maar het is niet waar dat de jeugd van tegenwoordig merkziek is :no:
ik zie zat meiden in goedkopere merken lopen die er prima uitzien! en er ook echt bij horen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
populairste jongeren. ik was leuk spontaan brutaal en had alles over voor mijn vrienden en dat maakte mij tot een populaire meid, niet mijn kleding

ja daarom! waarom niet?

Waarschuw beheerder
sommige mensen hebben hier erg makkelijk praten :/ maar waar zijn de mensen in real life dan die der net zo over denken?? ja die zijn der bijna niet althans ik ken ze niet..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 14:02:
geloof me ik heb meer kennis van mode en kleding dan je denkt, maar het is niet waar dat de jeugd van tegenwoordig merkziek is
ik zie zat meiden in goedkopere merken lopen die er prima uitzien! en er ook echt bij horen!

Natuurlijk is dat mogelijk, maar als je het over het algmeen bekijkt (en het is ook statistisch bewezen) word je sneller opgenomen in een groep "populaire" als je merk kleding draagt die op dat moment hot is dan dat je merklooze kleding draagt.

Natuurlijk heeft het ook met je karakter te maken, en zal de één zonder merk kleding eerder in een groep erbij heren dan de ander.

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 14:02:
mijn zusje ziet er super uit! draagt alleen maar merkkleding, zit wel sinds een paar maand in een rolstoel.
enne vrienden kan ze op 1 hand tellen! dus merkkleding zegt niets over iemand hoor anders was de hele school haar vriend/in

Ik weet niet hoe oud je zusje is maar het is natuurlijk algemeen bekend dat de vriendschappen van tegenwoordig op andere dingen gebouwd zijn als 50 jaar geleden.
En echte vrienden kun je meestal op 1 hand tellen. Bij echte (iemand die ook midden in de nacht voor jou klaar staat) vrienden maken er ook geen probleem van hoe je er uitziet of welk merk je draagt.

Maar begrijp mij niet verkeerd, ik probeer hier niemand af te vallen of onderuit te halen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 15:57:
Nee d'r zit echt verschil tusses de zelfde maten van verschillende merken.

Ook wel tussen kleding uit dezelfde winkel, ligt puur aan het model. Wel getailleerd, niet getailleerd, heupbroek of taillebroek enz..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 20:16:
Ook wel tussen kleding uit dezelfde winkel, ligt puur aan het model. Wel getailleerd, niet getailleerd, heupbroek of taillebroek enz..

Zeker, en het één staat je wel en het ander niet. Daar heb je helemaal gelijk in.

Waarschuw beheerder
bij mij is t zoooo moeilijk :S :@

ben van boven veel smaller dan van beneden :S dus me broeken zijn om me buik ook weer veel te groot terwijl ik t voor me heupen en kont nodig heb :@ je word er niet goed van :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 20:17:
Zeker, en het één staat je wel en het ander niet.

Juist! Ik loop gewoon bij voorbaat niet in heupbroeken, omdat die mij niet staan.. :)

Soms zie ik ook weleens meiden, die net als ik, wat steviger zijn en die lopen dan wél in heupbroeken.. Dan ziet het er gewoon niet uit, alles valt over die broek heen.
Oké, ze moeten het zelf weten, maar het komt erg onverzorgd over :)

Ja en jammer dan als de heupbroeken nou dan net het mode-item zijn.. Liever er verzorgd uitzien dan per sé in de mode mee moeten lopen. Overigens loop je toch altijd wel met de mode mee, want wij zijn allemaal kuddedieren. Alles wat in de winkels hangt, is in de mode toch? Dus als ik wat koop, is het toch nog van deze tijd..

Overigens loop ik vaker in pantalons dan in jeans-broeken en daar zijn eigenlijk weinig tot geen heupmodellen van, tenminste, ik zie ze niet :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hey cindy :D waar haal jij die leuke truitjes vandaan ??? :D

Waarschuw beheerder
donateur
Welke bedoel je? Die bruine, beige, groene, blauwe, roze of.. 8)

Overigens bij H&M, Vero Moda, Didi, Only en alle leuke zaakjes die ik tegen kom :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whoehaha nou ine mine muttuh :p die dus :D :p

Waarschuw beheerder
val zelf op wat kleinere/dunnere vrouwen, maar komt vooral omdat ik zelf ook niet zo groot ben :P

Ik vind wel dat 'slank' als schoonheidsideaal teveel wordt gebracht als een must. In reclames zie je alleen slanke vrouwen, in van die modellenprogramma's ook. Ze zijn er qua figuur allemaal hetzelfde uit, er zit alleen een andere kop op, en dat is best suf. Jonge meiden spiegelen zich toch aan andere vrouwen, bv uit reclames. Ze weten niet dat elke foto in bladen geretoucheerd wordt (zonder uitzondering)

Waarschuw beheerder
uhm ben geen jonge meis meer van 16 en ik heb t probleem ook gewoon :S dus t heeft niet alleen met jonge meiden te maken ;)

Waarschuw beheerder
Nee oke, dat is waar. In de reclames of wat dan ook komen vrouwen aan bod van elke leeftijd.

Waarschuw beheerder
maar ja life still sucks B) niets aan te doen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 22:54:
Hebben jullie jongens ook een dikke vriendin? Zo ja vind je dat erg? Of heb je er bewust voor gekozen?

mijn exxe lijken geen van alle op mekaar, de 1 is mager, de andere weer wat steviger, de andere is weer klein, weer een anders is weer lang

maak me eigenlijk niet zoveel uit, er moet me gewoon in de persoon iets aan spreken
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 02:46:
sja wat is dik! n beetje vlees is niet verkeerd

is absoluut niks mis mee

Waarschuw beheerder
zucht

Waarschuw beheerder
ow zal ff me zucht trg nemen mag niet :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 22:17:
zucht

je mag er zekers zijn hoor ;)

Waarschuw beheerder
vaak valt dat dik zijn best mee.
je hoeft je er echt niet voor te schamen om geen maatje 36
en als je er zo mee zit ga je toch gewoon wat harder sporten ofzo?
of je eet gedrag aanpassen.
en het helpt zeker niet om je kleren te klein te kopen is echt niet sexy zeker niet als je een wat grotere maat heb.

Waarschuw beheerder
Ik houd van vrouwen met rondingen en zoals al vaak gezegd.. het is een kwestie van uitstraling..

Waarschuw beheerder
dus ik maak nog kans met mijn rondingen:D

Waarschuw beheerder
Ik vind rondingen meer Ondingen:D -(R) :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 23:06:
Ik vind rondingen meer Ondingen

ik vind je dr heerlijk uitzien
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 23:03:
dus ik maak nog kans met mijn rondingen

zekers wel, :kwijl:

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 00:50:
ik vind je dr heerlijk uitzien

compleet mee eens :P

Waarschuw beheerder
donateur
*­*­TerrorTamm­ie*­*­ :9

Waarschuw beheerder
moguh ;)

(K)
Waarschuw beheerder
ziet er gewoon goed uit jamie1!

Waarschuw beheerder
wat een onzin zijn zat jongens die liever iets hebben om vast te pakken... inplaats van zo'n meisje waar ze het idee bij hebben er doorheen te prikken :nocheer:

Waarschuw beheerder
ow ja terror Lotjuh ik ken ze niet ;)

t is dat iedereen hier nu samen is en dat je het dan hoort maar in real life niet hoor ;) stel je voor dat je met een stevige meid bij je vrienden aan komt zetten :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 12:33:
t is dat iedereen hier nu samen is en dat je het dan hoort maar in real life niet hoor

toch eens beter om je heen luisteren
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 12:33:
stel je voor dat je met een stevige meid bij je vrienden aan komt zetten

ja en, ik zie het probleem niet :/

Waarschuw beheerder
weet ik niet wat voor kortzichtige vrienden jij hebt.. ik ben ook echt niet de dunste en heb zoiets toch nog nooit mee gemaakt :S

Waarschuw beheerder
ow real dinges in jouw ogen doe ik toch niets goed dus laat maar ;)

mijn vrienden accepteren mij wel maar ik hoor het om me heen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 13:00:
ow real dinges in jouw ogen doe ik toch niets goed dus laat maar

mot je eens niet overal zo negatief overdoen, maar what ever

Waarschuw beheerder
je weet niets over me dus hou je der ook ff buiten dank u!
zit nu niet voor niets thuis :S

Waarschuw beheerder
als je zo nodig bonje wilt maken met me, doe dat dan lekker via pb (dan val je de rest van pf er niet lastig mee)

ik heb altijd 1 ding geleerd, verbeter de wereld begin bij jezelf ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 13:37:
ik heb altijd 1 ding geleerd, verbeter de wereld begin bij jezelf ;)

:yes:

Waarschuw beheerder
Wat mot er mis zijn met dikke meiden ??
Ben zelf ook niej dun nouw heb nergens moeite meej hoor :D:D
Heel simpel laat mensen in hun eigen waarde ..!! :P

Werkzaam bij Afterdreams
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 13:33:
je weet niets over me dus hou je der ook ff buiten dank u!
zit nu niet voor niets thuis

moet je ook niet zo lopen zeiken hier!!!!

ga wat nuttigs doen pffffffffffffffff

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 13:49:
Wat mot er mis zijn met dikke meiden ??

hoef niks mis mee te zijn hoor
meestal hele gezellige mensen

Waarschuw beheerder
wat nou zeiken ?! heb ik het tegen jou ?! NEE dus bemoei je der lekker niet mee B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 22:54:
Zijn er ook nog jongens die op dikke meiden vallen? Dat vraag ik me echt af. Ik ben ook niet 1 van de dunste. Je ziet jongens vaak naar dunne meiden kijken. De bladen staan ook vol met dunne girls.

op ieder potje past een dekseltje, er zijn zat dikke jongens ook. en schoonheid zit van binnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 14:08:
moet je ook niet zo lopen zeiken hier!!!!

ga wat nuttigs doen pffffffffffffffff

babs is ook aanwezig :P
hoef niks mis mee te zijn hoor

je weet toch hoe gezellig ik ben ;)

Waarschuw beheerder
donateur

:yawn:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 14:09:
heb ik het tegen jou

nee dat zou er ook nog bij moeten komen !!!

maar je vat hem blijkbaar niet
blond???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 14:20:
je weet toch hoe gezellig ik ben

precies!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 14:20:
babs is ook aanwezig

:woop: