Partyflock

Forumonderwerp · 843981
jaja, ik ben nieuw... dus dit zal gruwelijk afgekraakt gaan worden denk... Is hier volk die XTC gebruikt, zo op een normale dag thuis? gewoon om lekker weg te zakken? of alleen op party's?

En mijn grootste vraag..wat is het verschil? ik ben niet zo'n party ganger (1x in het jaar ofzo?)..wat gaat er beter op een party of gewoon gezellig thuis met wat vrienden?

Uitspraak van Miss Chievous op donderdag 6 april 2006 om 17:07:
Thuis is't leuk als je met je vriend/vriendin bent.. heerlijk in elkaar opgaan, praten, knuffelen, sexen

ook een keer gedaan met mijn vriend!was wel leuk :9
maar liever op een feestje

zijn dr ook nog mensen die GEEN seks hebben met hun vriend/vriendin als zij gebruiken?>?
Uitspraak van Sgelenator op dinsdag 24 januari 2006 om 21:09:
jaja, ik ben nieuw... dus dit zal gruwelijk afgekraakt gaan worden denk... Is hier volk die XTC gebruikt, zo op een normale dag thuis? gewoon om lekker weg te zakken? of alleen op party's?

En mijn grootste vraag..wat is het verschil? ik ben niet zo'n party ganger (1x in het jaar ofzo?)..wat gaat er beter op een party of gewoon gezellig thuis met wat vrienden?

ik deed het altijd liever thuis..
op feesten liever coke..
want van een pilletje (of 2) word ik zo ram van de kaart dat ik niet meer kan hakkuh ofzo..:) dan ga ik ergens in een hoekje zitten, haha:D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 18:59:
zijn dr ook nog mensen die GEEN seks hebben met hun vriend/vriendin als zij gebruiken

....ehhh,ja,hierbove staat er een die gaat nachtvisse as tie gebruikt.....:vaag: :vaag: :vaag:

MDMA heeft op mij niet echt het effect dat ik onwijs wil gaan dansen. Ik heb het vaak zat gedaan om daar achter komen. Daarom neem ik ook "liever" een pil, alleen of met vrienden, terwijl ik thuis op de bank zit te loungen. Heerlijk vind ik dat. :)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 11:46:
MDMA heeft op mij niet echt het effect dat ik onwijs wil gaan dansen.

bij mij ook ik heb meer zin om ergens
rustig te gaan zitten en wat praten met vrienden
toch maar liever pep ;)
ik doe ut eigenlijk alleen bij mensen thuis en op party's gebruik ik pep:jaja:
ksnap ook niet hoe het komt dat die mensen daar allemaal zo hyper van worden en ik altijd zow lui najah zal wel aan mij ligge haha :jaja:

Uitspraak van -TerrorCorps- op donderdag 13 april 2006 om 06:30:
ksnap ook niet hoe het komt dat die mensen daar allemaal zo hyper van worden en ik altijd zow lui najah zal wel aan mij ligge haha

miss wel te vaak gedaan??
ik word dr alles van behalve lui haha :P
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 06:53:
miss wel te vaak gedaan??

mja kan wel :)

Heb t beide wel... soms hyper actief, en dansen als een gek, soms kak ik in, en wil ik lekker lui bankhangen.. ennuh, ja, sex wil ik ook altijd dan :p

Uitspraak van -TerrorCorps- op donderdag 13 april 2006 om 05:14:
bij mij ook ik heb meer zin om ergens
rustig te gaan zitten en wat praten met vrienden

bij mij ook.
meer zin om lekker ergens te gaan zitten en met iedereen te praten.
en natuurlijk lekker genieten van het verliefde gevoel en het heerlijke gevoel in mijn lichaam (l)

MDMA(l)
Ik doe het eigenlijk alleen maar thuis :-)
Vind het best relaxed zo, en als ik er dan over nadenk kan ik me ook niet voorstellen dat ik ergens in de drukte zou zijn. Maar ik vraag me wel eens af of het kan zijn dat je er dan anders op reageert. Zou het kunnen dat je juist lekker rustig blijft thuis omdát je thuis bent? En dat je met diezelfde pil ook uit je dak kan gaan als je wel ergens anders bent? Alsof je je zelf erop instelt ofzo.
Uitspraak van nath77 op zondag 16 april 2006 om 14:11:
Ik doe het eigenlijk alleen maar thuis :-)
Vind het best relaxed zo, en als ik er dan over nadenk kan ik me ook niet voorstellen dat ik ergens in de drukte zou zijn. Maar ik vraag me wel eens af of het kan zijn dat je er dan anders op reageert. Zou het kunnen dat je juist lekker rustig blijft thuis omdát je thuis bent? En dat je met diezelfde pil ook uit je dak kan gaan als je wel ergens anders bent? Alsof je je zelf erop instelt ofzo.

je omgeving bepaald je gevoel :yes:
als je thuis zit ist zwaar relaxed. maar als je op n feest bent heb je energie voor 10

de ene keer op een feestje,maar gisteren gewoon gezellig thuis..:D

bij mij beindvloed de omgeving wel, op een feest sta ik echt de hele nacht te dansen,maar als ik thuis blijf hang ik lekker op de bank, en wat op internet rondkijken.:)
Weet Iemand nog mdma pillen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing

Uitspraak van pain op zondag 16 april 2006 om 15:11:
mdnma pillen

:/

Heel andere ervaring dan op een feest.
Je bent veel minder met licht en geluid bezig maar meer met de mensen om je heen.
thuis samen met je vriendin ;). man man wat er dan allemaal los gaat...
Uitspraak van whynot?? op maandag 17 april 2006 om 17:46:
thuis samen met je vriendin . man man wat er dan allemaal los gaat...

Vertel vertel

xtc vind ik tegenwoordig veel te mellow om mee te stappen...lekker thuis (L)

Nu nog een vriedin..... ;P

vind xtc erg lekker op een feest, maar nog veel lekkerder chill thuis met me maatje.....toevallig nu ook(L)
thuis feestjes zijn super!
wij bouwen de huiskamer om tot een danstent. We hebben een bar in huis en er draaien vrienden (dj's).

Superrrrrr!! Echt een aanrader...

thuis spacen? zeker relax, maar er zijn toch ook nog andere drugs dan xtc waar je eens een avondje voor moet plannen he. afwisseling is wel leuk dus daarom thuis eens wat anders als op party!zoals paddo´s (lijkt me a-relax op party!)
thuis trippen is ook gezellig met met je maten..
lijpe boel:)
Artiest {SHOWLIST artist 1218, 73034}
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 20:06:
zoals paddo´s (lijkt me a-relax op party!)

paddo's zijn uber op een feest,maar dan moet je wel de goede hebben....

1ste keer dat ik bruut op de paddo's ben gegaan was 7 geleden ofzo op mayday...te erg was dat:D:D

Xtc thuis usen is ok maar dan moet je wel samen met in mijn geval een vrouwtje zijn :D:D:D om het goed af te sluiten zeg maar

nou bedankt voor de tip, maar hou het toch liever bij pilletje op party en bij blowtje of paddo's thuis! ik zou bang zijn dat ik para zou worden van paddo's op party!
maar goed we weten allemaal, het werkt bij iedereen anders!gewoon naar jezelf luisteren en doen wat je het beste lijkt1
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 21:21:
bang zijn dat ik para zou worden van paddo's op party!
maar goed we weten allemaal, het werkt bij iedereen anders!gewoon naar jezelf luisteren en doen wat je het beste lijkt1

idd je moet er goed voor in je schoenen staan het is wel heftig ik had een maatje erbij die te hard ging en gelijk aan de marsrepen ging om zn rush te stoppen,maar ik persoonlijk vond het uber alleen die paddo's zijn er helaas niet meer

ik zou het niks vinden paddo's op een party veel te veel mensen en ogen die op je gericht lijken te zijn..

maar x thuis kan erg leuk zijn :)
wtf heb je nou met die andere mensen te maken.....je zit op totaal ander niveau,ik persoonlijk zag niemand staan en ging zwaar uit mn plaat
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 21:50:
maar x thuis kan erg leuk zijn

ja alleen zijn de paddo's van nu waardeloos
Uitspraak van Coldfusion op maandag 17 april 2006 om 21:52:
Uitspraak van DUSHKNOFFELZ op maandag 17 april 2006 om 21:50:
maar x thuis kan erg leuk zijn

ja alleen zijn de paddo's van nu waardeloos

Wat is dit nu weer voor logica? XTC thuis kan ergleuk zijn alleen de paddo's van nu zijn waardeloos, mis ik hier een connectie?? :S

(heb nu wel wat mdma en alcohol in mijn lichaam dus ik kan ff wat missen...)

thuis met een paar vriende muziekjuh dr bij relax ohh

is ZOOOOOOOOOOOOOo lekker.....

Uitspraak van Miss Chievous op maandag 17 april 2006 om 23:36:
Wat is dit nu weer voor logica? XTC thuis kan ergleuk zijn alleen de paddo's van nu zijn waardeloos, mis ik hier een connectie??

(heb nu wel wat mdma en alcohol in mijn lichaam dus ik kan ff wat missen...)

je mist niks, ik doelde op xtc maar ik denk dat cold fusion dacht dat ik paddo's bedoelde

Uitspraak van Coldfusion op maandag 17 april 2006 om 21:51:
wtf heb je nou met die andere mensen te maken.....je zit op totaal ander niveau,ik persoonlijk zag niemand staan en ging zwaar uit mn plaat

je zegt het zelf al, je zit op een ander niveau..
met paddo's word ik een stukje minder socialer behalve met de mensen die hem ook spacen, en als ik dan in een uitgaansgelegenheid kom waar ik bekende zie is dat niet zo leuk
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 23:48:
je zegt het zelf al, je zit op een ander niveau..
met paddo's word ik een stukje minder socialer behalve met de mensen die hem ook spacen, en als ik dan in een uitgaansgelegenheid kom waar ik bekende zie is dat niet zo leuk

ja ik was ook op mayday in mofrika daar ken ik niemand dus was uber:D:D
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 23:46:
je mist niks, ik doelde op xtc maar ik denk dat cold fusion dacht dat ik paddo's bedoelde

yep ik zei alleen dat paddo's thuis ok zijn maar dat de paddo's van nu niet meer zijn zo als ze vroeger waren.
Uitspraak van Sgelenator op dinsdag 24 januari 2006 om 21:09:
op een normale dag

3x daags 2 tabl met veel water staand oraal innemen

S`ochtends bij het ontbijt
s~middags bij de lunch
en voor het slapen gaan!!!!
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
zeker wel relaxt!
zondag ook heerlijk gechilt met paar vrienden/vriendinnen...

topavondje!

ja in me bureau lade;)

nee nee nog niet gedaan

met een vriendin gewoon thuis gek doen kan lache zijn ja :P
vanavond weer lekker chille....
verjaardag van maatje van me, word weer gezellie :jaja:
Toch waren de laatste paar keren iets te relaxed thuis. We liggen daar maar samen op bed voor de tv, af en toe gaan we diepe gesprekken aan met elkaar, en verder ben je met je eigen trip bezig al starend naar de tv. Wachtend tot de grootste werking weg is en dan de volgende dosis.
Ik heb dus het idee dat ik dit moet gaan doorbreken ofzo? Het is namelijk niet echt super leuk op deze manier. Iemand ervaring mee? En wat doe je dan om deze manier van trippen te veranderen? Van tevoren al je instelling veranderen, zou dat genoeg zijn? Of bewust die tv uit zetten en iets gaan doen ofzo? Maar wat dan? :-)

Iemand ervaring mee?
Uitspraak van nath77 op zaterdag 22 april 2006 om 23:52:
En wat doe je dan om deze manier van trippen te veranderen? Van tevoren al je instelling veranderen, zou dat genoeg zijn? Of bewust die tv uit zetten en iets gaan doen ofzo? Maar wat dan?

Óf naar een feest gaan, óf als het mooi weer is lekker de natuur in lopen/fietsen. Vooral dat lopen/fietsen moet je letterlijk nemen. Als je een minder interessant stuk tegenkomt: ff fietsen. Zwaar relaxed stuk of te waus, lopen!
laatste aanpassing
pf ja vanavond wel":P:P
wij zijn lekker v'd wap
we zitte hier met zn 4en lekker vdk te zijn :P