Partyflock
 
Forumonderwerp · 843881
Werkzaam bij Confusion Events
Artiest {SHOWLIST artist 75748, 16530, 23796}
Op vrijdag 3 maart zal de 2e editie van Hakkuh!! zijn in de achterhoek arena in dinxperlo, met de volgende line up:

Area 1:

Bass-D
Vince
Endymion
Partyraiser
Sagem

Area 2:
The Beat Controllerz
Element : Destruction
Infinity
The Nibbler

tijd: 22:00 - 03:30

entree: 12 euro

word weer knallen dan!!
laatste aanpassing
 
neuhh kheb dr geloof ik 3 keer gezien een keer op thunderdome, oldskool madness (geloof ik) en op raving nightmare
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 18:04:
ja of ga klagen over de line up dan wordt t van zelf een discussie


het is dat ik dit maal niet veel te klagen heb

mjah je zegt t zelf al he ;)

pandemonium gaat dus ook al niej meer door :'( baluh...
jah iederhaakt dus af, en om nou met zn drieen te gaan vonde berry en ik ook niej egt geweldig ofzo :/ mjah.. komen vast nog wel andere feestjes haha
mijn ex en ik zijn toen we nog saampjes waren ook eens een keertje alleen met zijn tweeen naar de hemkade ('91 - '92 oldschool outburst) gegaan, maar we hebben ons wel heel goed vermaakt hoor!:bounce:
jah t kan wel, mjah... volgende keer beter, komt me wel beter uit opzich, khet maandags begeleidingsgesprek van stage... dus moek wel beetje bij zijn:9 en die zondag gaan we paintballen en gaat ook niej eg met een brakke kop 8)
ja, dat heb je ook wel goed!:)

haha lache, paintballen, wil ik ook nog es doen, lijkt m leuk!:D
jah kweetnie of da leuk is, het da nog nooit gedaan hehe. heb dr vandaag wel verhalen over gehoord op t werk.. :x *Auw*

en kheb t een x bij jackass gezien heh heh 8) hoop nie dat t zo'n variant gaat worden haha
jah das wel kut, hehe ag jah, kump wel goed, kheb 3 broers thuis, dus kan wel wat hebben O:)