Partyflock

Forumonderwerp · 843549

Waarschuw beheerder
heej
vinden jullie ook niet dat de uitsmijters te lomp en agresief zijn!
ik hoor er veel verhalen over..
en ik heb het zelf ook een paar keer gezien..

het is gewoon belachelijk!

vrijdag waren we naar stratum geweest (eindhove)
kregen wij onze jas niet meer trug (3:58) een jongen ging er een beetje tegen in.. en moest mee komen..zijden ze da die moest gaan zitten,deed die dat niet.. krijgt die meteen een stomp in zijn buik..wil die iets zeggen word zijn strot dicht geknepen...en even later moest HIJ mee naar het politie bureau..

nou lekker!

lang leven deze samen leving!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 16:12:
heb ik ook een keer gehad toen ben ik vrienden gaan halen en toen hebben we met zn 5en die uitsmijter staan rossen

:D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juni 2006 om 10:47:
alle buitenlanders mogen naar binnen en de nedlanders moeten opfucken

daar wil ik niet eens komen

Ontopic: ik mag ze niet!

Waarschuw beheerder
De smijter is gangster maar ben net wat vetter.. 'Uahh' :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 10:20:
Die uitsmijters doen alsof ze boven de rest staan, verschrikkelijk

Ik stond indertijd aan de deur VOOR mensen hun veiligheid.
Maar klanten moeten leren begrijpen dat de portier in zijn zaak boven hun staat.
Anders kan je de boel ook niet in de hand houden !
Iemand blind slaan slaat natuurlijk nergens op , als wij aangevallen werden dan verdedigden we onszelf , maar begonnen nooit zelf.
Als er al eens wat gebeurde was het ook gewoon verdediging en niet op zo iemand blijven inslaan... we werden ook heel hard gecontroleerd door de politie.
Iedereen heeft zijn mening, maar er worden ook veel praatjes verteld.
Ik weet onderhand wel waarover ik praat...
Maar nogmaals , rotte appels heb je overal , tussen de portiers en tussen het publiek...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op zaterdag 24 juni 2006 om 19:03:
maar je wordt mooi wel gediscrimineerd in eigen land

eigen land? over 15 jaar zijn jullie in de minderheid dus geniet er nog maar lekker van (y)
Waarschuw beheerder
donateur
GVD afgelopen nacht nog meegemaakt
Voor het eerst ergens door drie man sterk eruit gegooid:@ Gaat echt nergens over o:)
Waarschuw beheerder
Incidenten komen in alle beroepen voor,net als rotte appels.Wat ik vreemd vind is tot het nooit iemand opvalt hoe die gasten(portiers) met gevaar voor zichzelf tussen de grootste knokpartijen duiken.Hoe vaak zijn er niet de meest gruwelijke gevechten en zei mogen het dan uitzoeken.Waarbij ze vaak ook nog tegen een vuist of schoen oplopen.We mogen blij zijn tot er mensen zijn die zo'n beroep nog willen uitoefenen.En wat hun houding betreft,je kan al haast niet anders meer dan een beetje arrogantie uitstralen.

Door zo'n fuck mij niet houding bedenken de meeste mensen zich wel een keer voor ze rotzooi gaan trappen.Daarbij kunnen dronken mensen erg vervelend zijn.Die lopen al om het minste te schreeuwen,en als zo'n gast je dan zegt rustig te blijven,en je begint dan lastig te doen,hoeft zo iemand dat ook niet te pikken.Of je dan in de rij staat voor je jas of iemand stoot je biertje om of kijkt te lang naar je meisje(of jongen).Dat maakt dan verder niet zoveel uit.Als je ergens aankomt en je hebt niet gezien wat er gebeurt is,moet je reageren in een enkel ogenblik,dus moet je van je gevoel uitgaan.En we zijn allemaal maar mensen en die maken fouten.Mijn tip is hou het gezellig en hou je aan de regels,dan heb je geen last van ze!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(y) (y) (y) goed gezegt!
Werkzaam bij Onz
Waarschuw beheerder
owh, ik vind dat als je iets fout doet dat het je eige schuld is dat je der hard wordt uitgetrapt, werk zelf ook in een discotheke zie het vaak genoeg.. ze doen het zelf en er wordt achteraf met die mensen gepraat

Waarschuw beheerder
Nou die uitsmijters zijn idd erg aggressief, maar soms moeten ze dat ook wel zijn... alleen kijken ze niet echt uit, en beuken ze andere mensen gewoon aan de kant die er niks mee te maken hebben...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op zondag 16 juli 2006 om 15:20:
Incidenten komen in alle beroepen voor,net als rotte appels.Wat ik vreemd vind is tot het nooit iemand opvalt hoe die gasten(portiers) met gevaar voor zichzelf tussen de grootste knokpartijen duiken.Hoe vaak zijn er niet de meest gruwelijke gevechten en zei mogen het dan uitzoeken.Waarbij ze vaak ook nog tegen een vuist of schoen oplopen.We mogen blij zijn tot er mensen zijn die zo'n beroep nog willen uitoefenen.En wat hun houding betreft,je kan al haast niet anders meer dan een beetje arrogantie uitstralen.

Door zo'n fuck mij niet houding bedenken de meeste mensen zich wel een keer voor ze rotzooi gaan trappen.Daarbij kunnen dronken mensen erg vervelend zijn.Die lopen al om het minste te schreeuwen,en als zo'n gast je dan zegt rustig te blijven,en je begint dan lastig te doen,hoeft zo iemand dat ook niet te pikken.Of je dan in de rij staat voor je jas of iemand stoot je biertje om of kijkt te lang naar je meisje(of jongen).Dat maakt dan verder niet zoveel uit.Als je ergens aankomt en je hebt niet gezien wat er gebeurt is,moet je reageren in een enkel ogenblik,dus moet je van je gevoel uitgaan.En we zijn allemaal maar mensen en die maken fouten.Mijn tip is hou het gezellig en hou je aan de regels,dan heb je geen last van ze!!!!

Dank je wel !
Als er nou eens wat meer mensen waren die dit zouden begrijpen...

Waarschuw beheerder
alweer prijs in rotterdam,bahbah

Waarschuw beheerder
Uitsmijters zijn lijers, valt niks tegen te zeggen als ze je moeten hebben zetten ze je eruit ook.

Lekker als je avond dan naar de klote gaat omdat bijv. een eigenwijs pukkelventje ff wijs tegen je komt doen, omdat je bijv. per ongeluk tegen hem aanloopt in een drukke discotheek en je hem duidelijk maakt dat hij dat beter niet kan doen, vervolgens gaat hij jouw stoer duwen, je pakt hem beet en maakt hem nog ff duidelijk dat 'ie maar beter weg kan lopen, dat ziet de uitsmijter en pakt jouw eruit terwijl dat tering irritante pukkelkoppie de aanstichter was... (en ze zijn altijd de aanstichter want die lijers moeten altijd wijs doen als je ze per ongeluk aanraakt in een drukke discotheek)

En als je dan vertelt tegen die uitsmijter dat je alleen dat ventje ff duidelijk maakte dat hij niet zo wijs moet lopen doen tegen iedereen die hem per ongeluk aanraakt interreseert hem dat geen drol, valt niet mee te praten met die uitsmijters, erg frustrerend.

Maargoed vanuit hun oogpunt gezien zal dat vast anders zijn...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 13:26:
heej
vinden jullie ook niet dat de uitsmijters te lomp en agresief zijn!
ik hoor er veel verhalen over..
en ik heb het zelf ook een paar keer gezien..

het is gewoon belachelijk!

vrijdag waren we naar stratum geweest (eindhove)
kregen wij onze jas niet meer trug (3:58) een jongen ging er een beetje tegen in.. en moest mee komen..zijden ze da die moest gaan zitten,deed die dat niet.. krijgt die meteen een stomp in zijn buik..wil die iets zeggen word zijn strot dicht geknepen...en even later moest HIJ mee naar het politie bureau..

nou lekker!

lang leven deze samen leving!

dat is kut jah maja het is wel beter. Als er ruzie is moeten ze die gene effe flink laten weten dat het een feest is :P