Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Dat zal de tijd ons laten zien
Goeiemorgen/middag Fijn te lezen dat je aan de beterehand bent, ik voel me dus helemaal niet lekker ik heb het steeds bloedheet en me keel brand als de pest, ben helemaal wazig in me hoofd ook pffffffff
Ja echt! Zonder de Bananaphone geen goed leven
door surrealistic misschien
Beste bananaphone fans/liefhebbers,
Hierbij zou ik graag mijn oprechte spijt willen betuigen van wegen het feit dat ik sommige mensen de indruk gegeven heb dat mijn liefde voor bananaphone niet echt zou zijn.
Helaas is dit niet het geval ik hou wel degelijk van de bananaphone en ik zou jullie ook graag willen vragen om een 2e kans,natuurlijk hoop ik dat jullie hier mee instemmen
bedankt.
Hmm ok blij te lezen dat je er moeite voor doet Maar voordat ik je laat weten of ik je vergeef moet ik in beraad met Beldertje
o nee ik heb je aangestoken!!!
ik proef hier jaloersigheid????
mmm klinkt wel aardig... je hebt er in elk geval over nagedacht... het is al een goed begin
ja rian.... wat zeggen we ervan! is het genoeg? ik vind het een goed begin... maar we vroegen om iets creatiefs.... en dat heb ik nog nergens gezien... ik vergeef hem wel maar verwacht binnenkort nog wel een ludieke actie vanuit kliff's richting...
jawel hoor gaat me teveel in onderhoud kosten
Je kan een Mercedes rijden, dan heb je wat maar betaal je veel, of je moet genoegen nemen met een lelijke eend die goedkoop is. Het is maar wat je wil hahahahaha
je mag haar hebben
jawel hoor gaat me teveel in onderhoud kosten
Het is net als met auto's:
Je kan een Mercedes rijden, dan heb je wat maar betaal je veel, of je moet genoegen nemen met een lelijke eend die goedkoop is. Het is maar wat je wil hahahahaha
er is wel een midden weg kijk rianne is soort van de eend er was zoveel aan kapot werd gewoon te duur dus ga nu voor een midde klasser
Je bent verdomme net vergeven en je gaat weer beginnen Dat is niet the bananaphone spirit ik denk dat ik maar weer even met beldertje ga beraden over jou status binnen onze club
Ik heb zo een gevoel dat ik 17 februarie iemand keihard in elkaar ga slaan
Ik heb zo een gevoel dat ik 17 februarie iemand keihard in elkaar ga slaan
Ik ben geen eend!!!!!!!! Ik ben een mooie audi TT die kliff niet zou kunnen bereiden al zou die willen, daar is die te onervaren voor en zou direct door de mand vallen!!!
heeft niks met bananaphone te maken
Wie wie wie ??
Daar kom jij dan wel achter
Nee hoor Bananaphone for ever ring ring ring ring bananaphone
En ineens ben je ofline????? net als ik ff een hele sterke zin aan het opbouwen was
net als ik ff een hele sterke zin aan het opbouwen was
In de hoop dat je morgen weer wat liever tegen me kan en zult doen
Jij zou vandaag heel lief voor mij zijn