Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Misschien moeten we een tv reclame maken?????
kijk dat is pas een goed idee!!! je bent op dreef.... kom maar met je ideeen!!!
Om te beginnen een zwart beeld en hoor je de eerste ring ring!!!! Dan komt het beeld zie je ons vet vrolijk dansen op de bananaphone en heel vriendschappelijk enzo en asl het klaar is staan we naast elkaar in onze outfit natuurlijk en zeggen we bananaphone brengt mensen bij elkaar
ik ben erg benieuwd!! ik heb mijn familie al flink aangestoken met de bananaphonefever... en zijbrengen het uiteraard voort! mijn vriendje vind het in elk geval oook al zo tof dat hij de beltoon aan al zijn vrienden door geeft met bleu tooth!
Nou ja zeg... Moeten we daar tegenwoordig ook al rekening mee houden????
Als je dat al niet eens voor me over hebt.........
Hmmm ik voel enige bananaphonebedrieging
Ik vind dat ik een eerste plaats verdien
Macho Mietje 19 jaar en nu al moe wordt er moe van
Met de nadruk op MACHO Ik heb het gelukkig al verwerkt Bruidsjurk waarvan jij zonodig traditioneel wilde trouwen net terug gebracht
Geloof dat die zin niet helemaal goed ABN is want ik volg hem niet
wanneer gingen we nou trouwen rianne
Ging jij toch regelen
tja was waar denk alleen dat men vriendin het niet leuk zou vinden
bananaphonebedrieging
nope bananaphone blijft op de eerste plaats altijd dat weet je zelf ook wel
Ik heb het gelukkig al verwerkt
mmmmmm... nou dat is dan nog een pluspuntje.... ik hoop dat hij het meent...
O gelukkig maar... want als je aan Rianne komt... kom je ook aan mij! Wij zijn bananaphone friends for life he Rian!!!
Ik twijfel wel aan zijn betrouwbaarheid
Let the world know dont fuck whit the bananaphonefriends
Ik ook! ik denk dat we hem maar eens moeten laten screenen... misschien belazerd hij de boel wel en is hij een infiltrant van een anti-bananaphone partij!! laat hem maar eens bewijzen dat hij een echte diehard bananaphonelover is!!
Kliff????? Hoe wil je nou bewijzen dat je een echte fan bent????
wat valt me dat van hem tegen zeg!!! ik vond zijn gedrag al maar nu weet ik zeker dat hij spion is....
Ik ook! ik denk dat we hem maar eens moeten laten screenen... misschien belazerd hij de boel wel en is hij een infiltrant van een anti-bananaphone partij
gezien zijn gedrag/houding ten op zichte van mij
Hoe wil je nou bewijzen dat je een echte fan bent????
en kliff is duidelijk geen zuivere koffie
hahahah
kom op zeg
je ben nog steeds men schatje
en kliff is duidelijk geen zuivere koffie!!!
rian! hij neemt ons gewoon niet serieus hoor!!! duidelijk geen echte bananaphonefan anders had hij wel een oplossing voor zijn probleem gevonden!!!