oke nu even mijn mening: ik vind niet dat een vleermuis in een kooi hoort te zitten, maar dat vind ik ook van vogels en knaagdieren enzo.
nu word er wel gezegd door mensen dat het stom is dat ze hem gekocht heeft en dat de verkoper dacht van KASSA.
maar ze heeft dit dier wel een beter tehuis kunnen geven dan dat ze had in de dierenwinkel.
nu kun je wel zeggen van zo blijft de handel lopen in exotische dieren: nou dat blijft toch wel net zoals de broodfok bij honden. als de TS de vleermuis niet had gekocht had iemand anders het wel gedaan.
beetje jammer dat de TS nu zo aangevallen word omdat ze eigenlijk gewoon een vleermuis wilde ''redden'' uit die winkel.
kijk het word een ander verhaal als de TS er mee gaat fokken en weer vleermuizen gaat verkopen, want ik vind dat de vleermuis gewoon een buiten dier is.
nu even over de kooi: de TS heeft al paar keer gezegd dat wanneer ze gaat verhuizen er een grotere kooi komt. jullie weten niet eens wanneer ze gaat verhuizen en wanneer en in wat voor kooi de vleermuis dan komt. misschien kan die vleermuis over een week al in een hele mooie grote kooi zitten. je weet niet wanneer de TS gaat verhuizen (tenminste dat heb ik niet gelezen en ander erover heen gelezen)
en nu kunnen jullie haar wel zo aanvallen over de grote van de kooi maar die vleermuis kan toch niet meer buiten los gelaten worden, dat zou pas zielig zijn. het dier is niks anders gewend.
ik hoop dat de TS wel foto's wil plaatsen wanneer de vleermuis in de nieuwe kooi zit (ik ben namelijk heel erg nieuwsgierig)
volgens mij was het dit wel zo'n beetje wat ik tot nu toe kwijt wilde