Partyflock

Forumonderwerp · 843276
4984x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
heej mensjes,

nog meer partyflockers hier die ook een vleermuis als huisdier hebben??
heb m nog niet zolang en wil er wel wat meer over weten

hier volgen paar foto's...tis een vrouwtje..

[img width=640 height=480 cacheid=000b63ee0020fc1221543f2a1a013040a6]http://tinypic.com/mc4wm8.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=000b63f90020fc71a10ff72a1a013040a6]http://tinypic.com/mc4wol.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=000b64080020fc8be87b1c7a1a013040a6]http://tinypic.com/mc4wsm.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 17:09:
oh heb je ff uitgejankt bij een vriendje?

wat wil je hiermee nou bereiken?
en een vriendje heb ik niet is toevallig mijn man.
Hoop voor je je dat je ooit nog s volwassen wordt.
de groeten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 17:27:
een vriendje?

wil je haar adres wel even geven hoor zij heeft het forum gelezen en vindt jou reactie echt onbenullig omdat jij geen verstand hebt van het houden van vleermuizen en je er dus niet mee moet bemoeien.
Claudia is een ander verhaal die weet waar ze het over heeft

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 17:26:
Dus Claudia zullen we het hier bij laten ..

bang dat je weer geconfronteerd word met feiten?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 17:27:
wat wil je hiermee nou bereiken?
en een vriendje heb ik niet is toevallig mijn man.
Hoop voor je je dat je ooit nog s volwassen wordt.
de groeten

je bent nog dom ook dus...ik heb het over dat vriendje/kennis/maatje wat dan ook dat vond dat ik zeikte en dat jij je vleermuis zo goed verzorgde...
:frusty:

Waarschuw beheerder
oke nu even mijn mening: ik vind niet dat een vleermuis in een kooi hoort te zitten, maar dat vind ik ook van vogels en knaagdieren enzo.

nu word er wel gezegd door mensen dat het stom is dat ze hem gekocht heeft en dat de verkoper dacht van KASSA.

maar ze heeft dit dier wel een beter tehuis kunnen geven dan dat ze had in de dierenwinkel.

nu kun je wel zeggen van zo blijft de handel lopen in exotische dieren: nou dat blijft toch wel net zoals de broodfok bij honden. als de TS de vleermuis niet had gekocht had iemand anders het wel gedaan.

beetje jammer dat de TS nu zo aangevallen word omdat ze eigenlijk gewoon een vleermuis wilde ''redden'' uit die winkel.

kijk het word een ander verhaal als de TS er mee gaat fokken en weer vleermuizen gaat verkopen, want ik vind dat de vleermuis gewoon een buiten dier is.

nu even over de kooi: de TS heeft al paar keer gezegd dat wanneer ze gaat verhuizen er een grotere kooi komt. jullie weten niet eens wanneer ze gaat verhuizen en wanneer en in wat voor kooi de vleermuis dan komt. misschien kan die vleermuis over een week al in een hele mooie grote kooi zitten. je weet niet wanneer de TS gaat verhuizen (tenminste dat heb ik niet gelezen en ander erover heen gelezen)

en nu kunnen jullie haar wel zo aanvallen over de grote van de kooi maar die vleermuis kan toch niet meer buiten los gelaten worden, dat zou pas zielig zijn. het dier is niks anders gewend.

ik hoop dat de TS wel foto's wil plaatsen wanneer de vleermuis in de nieuwe kooi zit (ik ben namelijk heel erg nieuwsgierig)

volgens mij was het dit wel zo'n beetje wat ik tot nu toe kwijt wilde :D
Waarschuw beheerder
Ik heb inmiddels ook contact gehad met de AID en je hebt gelijk!
Maar in de eerste paar berichten van jou, kwam je over als iemand die niets of nauwelijks wat er over wist.
Pas na wat posten van mij en boxer inside, vertelde je je meer.
Hopelijk begrijp je mijn standpunt ook.
Ik ben tegen het feit van exotische dieren houden, tenzij de verkoper heeeel veel verstand er van heeft en diegene die hem koopt ook erg veel verstand er van heeft, zodat die dieren een zeer goed tehuis krijgen in een zo natuurlijk mogelijke omgeving.
Ik hoop wel dat je niet iemand gaat worden die gaat doorfokken met deze dieren.En deze gaat door verkopen.
En geloof me, in nakweek kunnen ook ziektes optreden. Zelfs ergere dan dat ze normaal kunnen krijgen.
Zoals ik ook al eerder zei hoop ik net zoals diegene hierboven dat je ook foto`s gaat plaatsen van haar nieuwe omgeving!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 17:42:
oke nu even mijn mening: ik vind niet dat een vleermuis in een kooi hoort te zitten, maar dat vind ik ook van vogels en knaagdieren enzo.

nu word er wel gezegd door mensen dat het stom is dat ze hem gekocht heeft en dat de verkoper dacht van KASSA.

maar ze heeft dit dier wel een beter tehuis kunnen geven dan dat ze had in de dierenwinkel.

nu kun je wel zeggen van zo blijft de handel lopen in exotische dieren: nou dat blijft toch wel net zoals de broodfok bij honden. als de TS de vleermuis niet had gekocht had iemand anders het wel gedaan.

beetje jammer dat de TS nu zo aangevallen word omdat ze eigenlijk gewoon een vleermuis wilde ''redden'' uit die winkel.

kijk het word een ander verhaal als de TS er mee gaat fokken en weer vleermuizen gaat verkopen, want ik vind dat de vleermuis gewoon een buiten dier is.

nu even over de kooi: de TS heeft al paar keer gezegd dat wanneer ze gaat verhuizen er een grotere kooi komt. jullie weten niet eens wanneer ze gaat verhuizen en wanneer en in wat voor kooi de vleermuis dan komt. misschien kan die vleermuis over een week al in een hele mooie grote kooi zitten. je weet niet wanneer de TS gaat verhuizen (tenminste dat heb ik niet gelezen en ander erover heen gelezen)

en nu kunnen jullie haar wel zo aanvallen over de grote van de kooi maar die vleermuis kan toch niet meer buiten los gelaten worden, dat zou pas zielig zijn. het dier is niks anders gewend.

ik hoop dat de TS wel foto's wil plaatsen wanneer de vleermuis in de nieuwe kooi zit (ik ben namelijk heel erg nieuwsgierig)

volgens mij was het dit wel zo'n beetje wat ik tot nu toe kwijt wilde

dankjewel voor je reactie, je zegt dat ie nu niet meer buiten kan worden losgelaten. Voor de nijlroezet is dat zowieso onmogelijk omdat het in nederland te koud voor m is buiten. Hij heeft constant 18 graden of hoger nodig en dat heeft ie hier ook
Zodra de nieuwe voliere er is. Dat duurt nog wel even maar komt er echt! dan zet ik foto's op partyflock

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Claudia32 op dinsdag 31 januari 2006 om 18:00:
Ik heb inmiddels ook contact gehad met de AID en je hebt gelijk!
Maar in de eerste paar berichten van jou, kwam je over als iemand die niets of nauwelijks wat er over wist.
Pas na wat posten van mij en boxer inside, vertelde je je meer.
Hopelijk begrijp je mijn standpunt ook.
Ik ben tegen het feit van exotische dieren houden, tenzij de verkoper heeeel veel verstand er van heeft en diegene die hem koopt ook erg veel verstand er van heeft, zodat die dieren een zeer goed tehuis krijgen in een zo natuurlijk mogelijke omgeving.
Ik hoop wel dat je niet iemand gaat worden die gaat doorfokken met deze dieren.En deze gaat door verkopen.
En geloof me, in nakweek kunnen ook ziektes optreden. Zelfs ergere dan dat ze normaal kunnen krijgen.
Zoals ik ook al eerder zei hoop ik net zoals diegene hierboven dat je ook foto`s gaat plaatsen van haar nieuwe omgeving!laatste aanpassing 31 januari 2006 18:03

Tuurlijk snap ik je standpunt! En wees maar niet bang dat ik er mee ga fokken daarom gaan we waarschijnlijk er ook een vrouwtje bij kopen zodat we niet constant met jongen zitten en er dan later geen ruimte meer voor hebben. Ikzelf ben ook tegen handel in exotische dieren.Tuurlijk heb ik er zelf nu een steentje aan bij gedragen maar het diertje was zowieso verkocht dan maar beter dat ik m koch dan iemand die helemaal niet weet wat ie ermee moet toch?
Onze schildpadden kunnen in de toekomst wel nakomelingen krijgen maar ook daar zullen we heel voorzichtig mee zijn en ze alleen wegdoen als we zeker weten dat ze het goed krijgen anders blijven ze gewoon bij ons.
Mooi dat we het zo af kunnen sluiten ben ik heel erg blij om!dankjewel
Waarschuw beheerder
+1
Lijkt me ook wel vet, vleermuizen :D