| Betreft: | evenement: Reverze, zaterdag 21 januari 2006 om 20:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Demis Haneveer op zondag 22 januari 2006 om 17:36:ben je nou nederlander of niet?
ja dat ben ik.. maar ik gun de andere mensen ook wat
Uitspraak van Demis Haneveer op zondag 22 januari 2006 om 17:36:complimenten aan Marijn!
Uitspraak van Demis Haneveer op zondag 22 januari 2006 om 17:51:niet als je 3 uur moet wachten,
????????
Ja dat weet ik, maar dan ga je toch geen complimenten geven als het zo slecht geregeld is?
Het enigste fatsoenlijke was de lasers e n decoratie, voor de rest was alles gewoon heel slecht geregeld.
Snap ook niet dat ze min. leeftijd niet op 18 houden en er op controleren i.p.v. zo overdreven op drugs
Het enigste fatsoenlijke was de lasers e n decoratie, voor de rest was alles gewoon heel slecht geregeld.
Snap ook niet dat ze min. leeftijd niet op 18 houden en er op controleren i.p.v. zo overdreven op drugs
laatste aanpassing
Uitspraak van Demis Haneveer op zondag 22 januari 2006 om 18:00:ow dus omdat de garderobe niet goed geregeld was is meteen t hele feest maar slecht??
Niet alleen de gardarobe, totaal geen keuze aan sterke drank, drankbonnen die uitverkocht waren, drank die op was, te lange wachttijden om binnen te komen, waardeloos geluid, heel veel kleintjes die er totaal niet thuis horen.
Sfeer heel ver te zoeken.
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 18:02:heel veel kleintjes die er totaal niet thuis horen
minumum age was idd 16, mah als je er aan stoort, waarom ging je er dan toch heen?
no hard feelings hoor, ik vind t ook vaak minder met die jonge peeps, mar ik probeer t nie te late verzieken door die gastjes
Uitspraak van Demis Haneveer op zondag 22 januari 2006 om 18:03:minumum age was idd 16, mah als je er aan stoort, waarom ging je er dan toch heen?
Ik stoor me eraan als er kinderen van 13-14 jaar rondlopen die totaal van de kaart zijn.
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 18:04:Ik stoor me eraan als er kinderen van 13-14 jaar rondlopen die totaal van de kaart zijn
kijk daar geef ik je gelijk in
Uitspraak van actief op zondag 22 januari 2006 om 16:00:Thrillseekaaaa, dat was zo vet!!
zeker!!
ik vond het een tof feest, alleen jammer van het lange wachten om je jas op te hangen en dat de drank al snel opwas...
maar verder was het super
Uitspraak van Demis Haneveer op zondag 22 januari 2006 om 17:51:niet als je 3 uur moet wachten, je heb nie voor nix betaald voor je ticket
das ook weer zo
volgende keer sneak ik gewoon tussendoor
bedankt voor de tip
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 18:04:Ik stoor me eraan als er kinderen van 13-14 jaar rondlopen die totaal van de kaart zijn.
Je heb hier wel gelijk in !!
maar dan moet je volgende keer gewoon je ogen dichtdoen
dan hoor je het geluid ook beter
Conclusie: feest met ogen dicht is altijd positief
3x Killing Scum en Deepeck flink de fout in met In Your Head.. 
Daarna Darkraver en Vince
Daarna Darkraver en Vince
sfeer zat er vanaf t begin al goed in .....en idd jassen en drinken was kut geregeld ...maar als je om te feesten komt dan laat je daardooor je avond toch niet verpesten ...sfeer was goed muziek was super ...locatie en verlichting valt niks van te zeggen ...en de rest lekker belangrijk ...
niet zeuren maar feesten
Uitspraak van Jupilerdaarom da we VIP hadden- Kevlar op zondag 22 januari 2006 om 19:07:
daar was het nog langer wachten haha
woo wat was dat een gaaf feestje joh
kheb joe niii gezien
Kheb alleen rohan gezien van jullie kant
30 min moeten wachten voorwe binnen waren. Toen richting de garderobe, maar na 1 blik maar doorgelopen om het later nog een te proberen.... wat een drukte...
Uiteindelijk na een tweede keer kijken maar besloten om onze truien (nemen nooit jassen mee) maar gewoon om ons middel te houden.
Muziek was goed, geluid iets minder, maar dat kan mijn avond niet verpesten..
Top set van DJ Yves, laatste uren waren zoiezo top..
Organisatie kan dus wat dingen verbeteren. Garderobe en drinken bijvoorbeeld. Maar voormij iig een zeer goed feest.
Uiteindelijk na een tweede keer kijken maar besloten om onze truien (nemen nooit jassen mee) maar gewoon om ons middel te houden.
Muziek was goed, geluid iets minder, maar dat kan mijn avond niet verpesten..
Top set van DJ Yves, laatste uren waren zoiezo top..
Organisatie kan dus wat dingen verbeteren. Garderobe en drinken bijvoorbeeld. Maar voormij iig een zeer goed feest.
Uitspraak van -= Flatliner =- op zondag 22 januari 2006 om 19:24:Top set van DJ Yves, laatste uren waren zoiezo top..
de laatste uurtjes waren zeker super vooral yves met zen early hardcore!
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 16:31:heb dus de juiste keuze gemaakt
helemaal niet!
Rerverze was ook
alleen mocht het geluid wel wat harder!
Uitspraak van -= Flatliner =- op zondag 22 januari 2006 om 19:24:Maar voormij iig een zeer goed feest.
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 06:41:Ik ben net thuisgekomen, en ik vond het een supervet feest! Veel organisaties kunnen wat van hun leren, je kreeg echt waar voor je geld
Dan heb jij zeker je jas niet weg hoeven te hangen godverdomme!!!Wat was dat uber kut geregeld zeg!
en de hele nacht nix willen drinken
hmmm...ik heb idd een half uur trap op trap af gelopen eer dat ik bij zo`n ticket kraampje kwam om trouwens nog maar te zwijgen over die Franse hamburger boer naast de garderobe, aap was dat zeg
Dan heb jij zeker je jas niet weg hoeven te hangen godverdomme!!!
Heb er van gehoord ...
Thx Dj Yves ik zat weer even in Club X TOP !!!
Idd bruur,de memories kwamen terug!!!!
Eindeloos respect voor je Yves
Uitspraak van Wolfersdiek op zondag 22 januari 2006 om 22:37:Mijn jas lag lekker in de auto was wel fucking koud
ff doorbijte hé man
Beter zo dan altijd dat geziek met die vestaire
Uitspraak van SchROBbelèr op zondag 22 januari 2006 om 22:41:mooie aankleding en lichtshow!
Geluid was te zacht maar van de lange wachtrij en de garderobe heb ik geen last van gehad..was binnen 5 minuten binne (11uur daar). Lichtshow en aankleding was toppie. En 16 jaar..die mensen kunnen ook feesten hoor..alsof je pas van deze muziek kan houden vanaf je 18e
hoe oud waren jullie toen jullie voor het eerst gingen
we komen allemaal om te feesten daar gaat het om! Heb dan eerder problemen met de mensen die een feestje verknallen door ruzie te zitten maken!
Sites van foto's? En weet iemand waar ze voor aan het filme waren, belgische zender?
Sites van foto's? En weet iemand waar ze voor aan het filme waren, belgische zender?
laatste aanpassing