2506x bekeken
| Betreft: | evenement: Oldschool Madness, zaterdag 21 januari 2006 om 21:00 |
Begin was niks aan??
Begin was gelijk het hoogte punt van de avond naar mijn mening.
Niemand heeft nog beter gedraait dan Partyraiser
Begin was gelijk het hoogte punt van de avond naar mijn mening.
zeker set van Cemon Victa gemist?
lol, dat komt omdat je te mainstream bent... zo'n hitjes luisteraar haha
donateur
ik vond het 1 en al bagger,mooi vroeg weggegaan.kut mensen die ruzie zochten achterlijke idioten en miss maar 10 mooie nummers. bah
geen osm meer voor mij de eerste tijd
ja dit had ik de vorige osm
paar dwazen die ruzie zochten maar die lui waren toch te vaag om uberhaupt raak te slaan duzz
paar dwazen die ruzie zochten
waar was ik dan? ik mis ook alle pret
donateur
maar dat geklepper was boven aan de trap... tenminste, daar heb ik 10 minuten staan wachten/kijken...
was daar ruzie ja??? heb gene ruzie gezien..
wel weer wat pogokneuzen
was daar ruzie ja??? heb gene ruzie gezien..
wees blij, heb er zo de schurft, en t ging ook nog om een meisje dat geslagen werd.... hebben ze dan echt neits beters te doen
jij was de hele avond al spoorloos
ik was druk met hakn, vretn en zupn!
t ging ook nog om een meisje dat geslagen werd
ja slecht hoor. moet je doen als ik dat zie (en dan ook nog dronken). wedden dat je het nooit meer doet nadat ik klaar met je ben...
Ja er zullen echt wel uitzonderingen zijn (en nu gaat iedereen mij natuulek tegenspreken.. ) Maar ik zag dat nadat The Energizer had afgesloten.. Partyraiser z'n vette scratches had ingezet en was begonnen met lomp gerag zoals we dat gewend zijn van hem.. Na 10 minuten echt heel veel mensen het al niet meer trokken..
Ik kan dat gerag best waarderen maar heb dat veel liever op 't laatst. (Nu weet k dat dat niet kon vanwege die dubbele boeking maar toch..)
Vind het een beetje hypocriet dat iedereen roept dat Partyraiser de beste set had terwijl er bij andere DJ's veel meer werd gehakt dan bij Partyraiser.
Ik kan dat gerag best waarderen maar heb dat veel liever op 't laatst. (Nu weet k dat dat niet kon vanwege die dubbele boeking maar toch..)
Vind het een beetje hypocriet dat iedereen roept dat Partyraiser de beste set had terwijl er bij andere DJ's veel meer werd gehakt dan bij Partyraiser.
de mensen die het hardste zeiken staan het meeste stil
vond het in ieder geval een zeer geslaagde eerste OSM..weer een nieuwe stamkroeg erbij
donateur
vond het in ieder geval een zeer geslaagde eerste OSM..weer een nieuwe stamkroeg erbij
nou en zo hoort het dus
bij andere DJ's veel meer werd gehakt dan bij Partyraiser.
redelijk mee eens, maar het is wel een genot om die gast bezig te zien.
redelijk mee eens, maar het is wel een genot om die gast bezig te zien.
ricardo ik wist het wel haha
me 1e OSM
heb geen ruzie of wat dan ook gezien...
was cker geslaagd!
lol ikke wel 3x waar ook bij gehouwen werd
maarja als jij niks hebt gemerkt beter toch
laatste aanpassing
lol ikke wel 3x waar ook bij gehouwen werd
maarja als jij niks hebt gemerkt beter toch laatste aanpassing 24 januari 2006 22:50
Ruzie komt altijd wel voor,als er bijna 2000 man bij elkaar zijn komt het wel eens voor,gelukkig gaat het niet zo als in het westen waar dan hele zalen met elkaar op de vuist gaan, in het oosten is het gelukkig nog wat rustiger en word er meer gefeest..
Ruzie komt altijd wel voor,als er bijna 2000 man bij elkaar zijn komt het wel eens voor,gelukkig gaat het niet zo als in het westen waar dan hele zalen met elkaar op de vuist gaan, in het oosten is het gelukkig nog wat rustiger en word er meer gefeest..
koen ben ik mee eens
maar idd, hier in go planet, feestjes van eastside underground, HAAST geen ruzie's, netjes hoor
stelletje idioten....ik ben wel eens benieuwd naar alle redenen van die stomme knokpartijen......
wat die redenen zijn..pff die gaan nergens over,iemand die met ons mee was had al BIJNA ruzie omdat hij per ongelijk drinken over een joggie had gegooid,en dat kereltje kon dat niet accepteren,en meteen vette bek natuurlijk,want hij denkt OOOH al mijn vriendjes zijn toch hier,dan durf ik wa.. Trieste gevalllen,blijf gewoon thuis.of ga iemand anders Ergens anders lastig vallen,en niet op een feest.
hoop voor em dat dat niet naar mij gericht was
lelijke kut kop
achja.. leer je mee leven
stond x op rotterdam nightmare, stond kearl voor mij, komt er een ander aanlope.. "jaaah wat had jij grote bek op msn dan" KLABATS kearl op de vloer en met zn 5e blijve kicke op die kaerl..
dat zijn tegewoordig de normen en waarden in r'dam
Beter gaan ze op feesten apparte Kooien maken voor die lui,en daar gaan ze mekaar maar lekker lopen raggen.voor mensen die dus speciaal komen om ruzie...dan kunnen ze daar tot bloedens toe mekaar afslachten...
zielige mensen hee stakkertjes
Beter gaan ze op feesten apparte Kooien maken voor die lui,en daar gaan ze mekaar maar lekker lopen raggen.voor mensen die dus speciaal komen om ruzie...dan kunnen ze daar tot bloedens toe mekaar afslachten...
zielige mensen hee stakkertjes
klinkt goed... dan betaal je voor Freefighten en het feest tegelijk!