Partyflock

Forumonderwerp · 842894

Waarschuw beheerder
donateur
Goedendag mijn kinderen!
Ik heb weer eens een nieuw nummertje gemaakt. Een nummertje waar ik al een tijd geleden mee begonnen ben maar die even een poos stil heeft gelegen. Maar nu issie afgemaakt. :cheer:
Het betreft een chill-out nummer. Geen idee onder welke noemer je dit precies zou moeten plaatsen. laat ik aan jullie over. :P
Iemand die 'm gehoord heeft vond 'm bijna bedwelmend dus wees gewaarschuwd: ZITTEND LUISTEREN!! Voordat er ongelukken gebeuren... o:) :P
Dus geen gebeuk, maar meer muziek voor in de coffeeshop ofzo :smoke:

Download en vertel uw mening. En feedback is uiteraard welkom. (Y)

http://s12.yousendit.com/d.aspx?id=3CSV0RU9UNJOC0X1WU1G2KZHXL
Waarschuw beheerder
Wie niet waagt wie niet wint... ;)

Waarschuw beheerder
Zeker een goed space nummer:respect: Ik vind ook dat je hele vette geluiden erin gebruikt!,ook heel passend voor het soort nummer...Alleen het begin na 8 maten al de kick + een clap erin?..Mischien het begin iets beter opbouwen(maar dat is gewoon een persoonlijke mening..verder geen kritiek, en lekker zo laten(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Danken!! :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 01:00:
.Alleen het begin na 8 maten al de kick + een clap erin?..Mischien het begin iets beter opbouwen(maar dat is gewoon een persoonlijke mening..verder geen kritiek, en lekker zo laten(y)

Mjah, ik dacht...eens een keer maar gelijk met de deur in huis vallen. :P

Waarschuw beheerder
dat dan weer wel;P

Waarschuw beheerder
donateur
o:)
Waarschuw beheerder
he kerel :)

psycho shit!!! vind het wel strak klinken alleen bepaalde geluiden blijf je te lang achter elkaar in dezelfde lijn spelen, verders steekt het technisch goed in elkaar (y)
check ook is nieuwe track die ik in produceren forum heb geplaatst als je wilt :smoke:
Waarschuw beheerder
zie hem nu pas :/ :(

heb hem maar ff gedowned :D :jaja:

het is vette shit :jaja:
net zo'n vette track als je vorige psynr :D :jaja:
ga hem 100% vaker luisteren :jaja: (Y)
Waarschuw beheerder
Goed nummer zoals altijd. Echt een Ron-sfeer zit erin, herken het helemaal terug maar niet helemaal de space sfeer die ik zoek. Moet eerder aan een doorappel trip denken.... :D Face Your Fear :devil:

Het 'trip' stuk in het midden is naar mijn mening erg lang. TE lang voor een nuchtere toestand, in andere toestanden kan dit heerlijk klinken denk ik... :yes:

Technisch gezien zit tie natuurlijk toppie in elkaar, zeer vol en samenhangend.

(Y) track

Waarschuw beheerder
donateur
Alle 3 bedankt.. (Y)
een doornappel sfeer hahaha :d Die is leuk :P

Maaruh, misschien nog ff kijken of ik nog wat kan doen zodat het iets minder langdradig wordt.. Komt wel goed denk ik..
laatste aanpassing