Partyflock

Forumonderwerp · 842851

Waarschuw beheerder
Ik zag dat er Hardstyle(!) Remixen zijn gemaakt van oa. Flesh is the fever en The Hustle en eerder ook met Razzle Dazzle

Ik, als Early-Hardcore liefhebber, vind dit echt zonde
Zo verliest het orgineel een beetje zijn charme
Ik ben benieuwd hoe jullie er over denken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van waakschaap op maandag 23 januari 2006 om 02:00:
gelukkig samplen hardcoreproducers niets uit andere muziekstijlen...

:respect:
Waarschuw beheerder
wat jullie ook van pcp - zombie vinden..

ik heb em net op vinyl..

staan hardstikke gave nummers op

en ben op zoek naar 3 steps ahead - paint it black

lol :D

Artiest {SHOWLIST artist 58197, 82897}
Waarschuw beheerder
Paint It Black... Bestaat die plaat wel op vinyl????

Van 3 steps ahead (rip) is geloof ik niet zoveel uitgekomen op vinyl. Hij maakte zo'n aparte traxx dat ze best moeilijk te draaien waren en dus bijna nooit uitkwamen op vinyl, stond eens in een intervieuw met hem van Thunder-magazine toen hij nog leefde :cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 13:10:
Paint It Black... Bestaat die plaat wel op vinyl????

Van 3 steps ahead (rip) is geloof ik niet zoveel uitgekomen op vinyl. Hij maakte zo'n aparte traxx dat ze best moeilijk te draaien waren en dus bijna nooit uitkwamen op vinyl, stond eens in een intervieuw met hem van Thunder-magazine toen hij nog leefde laatste aanpassing 9 februari 2006 13:12

Ik vind dat ook echt kut dat veel van m niet is uitgekomen op plaat, luister maar naar de junkie-cd, staat echt VEEL op wat ik wel graag op een paar zwarte schijven wil hebben :s
Maar dat geldt eigenlijk voor een heleboel nummers die op Thunderdome-cd's (vanaf nummer 15 vooral ongeveer) en ander toenmalig ID&T-spul staan (van Psylocke bijvoorbeeld...)

Maar Paint It Black is 1 van de weinige die WEL op plaat staat:

http://www.discogs.com/release/177662
Waarschuw beheerder
hardstyle is echt niets meer dan 2de hands hardcore en dan te bedenken dat veel hardcore nummers ook vol samples staan :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toomzz op donderdag 9 februari 2006 om 13:52:
hardstyle is echt niets meer dan 2de hands hardcore en dan te bedenken dat veel hardcore nummers ook vol samples staan

Maar aan de andere kant lijkt hardstyle zelf meer op hardcore dan hardcore op hiphop...
Waarschuw beheerder
Komt er nog een hardstyle versie van voel je die bass :devil: Haha en wat een gejank hiero, ik luister gewoon niet naar die crap dus heb er ook geen last van.

Waarschuw beheerder
idd niet naar luisteren,en gewoon luisteren wat je goed vind (y)

Waarschuw beheerder
Hardstyle is gewoon voor zielepoten, zowel publiek als producers, klaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 15:28:
Hardstyle is gewoon voor zielepoten, zowel publiek als producers, klaar.

Haha hoezo ik plaats alles in hokjes dwaas!

Ga jij maar lekker uit je bol op Trance Energy :cheer:

En de mensen die naar jump luisteren zijn ook zielepoten,is ook een wereld van verschil tussen die muziekstijlen :gaap: :gaap:"

Ohja dankzij die zielepoten kun jij nu nog steeds je oh zo favoriete hardcore plaatjes luisteren :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 20:28:
Haha hoezo ik plaats alles in hokjes dwaas!

Hardstyle creëert zijn eigen hokje met die eeuwige zelfde samples, synths en basjes.

Ga jij maar lekker uit je bol op Trance Energy :cheer:

Ga ik zeker doen, problemen mee? :)

En de mensen die naar jump luisteren zijn ook zielepoten,is ook een wereld van verschil tussen die muziekstijlen :gaap: :gaap:"

Dat is inderdaad een wereld van verschil. De echte jump bestaat al jaren, al veel langer dan hardstyle en is ook vele malen origineler. Daarnaast is jump een afgezonder segment van de markt, waar hardstyle gewoon voor wannabe stoere knuppels waarvoor hardcore te hard is.

Ohja dankzij die zielepoten kun jij nu nog steeds je oh zo favoriete hardcore plaatjes luisteren :nocheer:

Leg me die eens uit, want ik volg je niet. Wat heeft hardstyle te maken met oldstyle, behalve de geripte samples?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 00:40:
wannabe stoere knuppels waarvoor hardcore te hard is

Klinkt misschien gecentraliseerd, maar ook ik ervaar het zo, al die wannabe stoere gastjes zweren bij hardstyle.
Maar aan de andere kant voor de echte liefhebbers ervan: Liever die wannabe stoere wausjes dan van die wannabe nazi's :s

Waarschuw beheerder
Dat is dan ook wel weer waar. :)
Laten we het erop houden dat het een nog beroerder is dan het andere. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 17:20:
k zag dat er Hardstyle(!) Remixen zijn gemaakt van oa. Flesh is the fever en The Hustle en eerder ook met Razzle Dazzle

alle 3 vet! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
komprex - fuck martina (fuck_off_bitch)

ook wel een geinig remixje van een ouwe klapper :)