Partyflock
 
Forumonderwerp · 842744
­ Nederland
 
Ik heb een ergernis, die me steeds vaker in de weg zit. En als ik dat de topics lees en de reactie pfff!
Ik vind het irri worden, dat mensen altijd zitten te zeiken, dat meiden het voor de aandacht doen.

Oke.. het klopt veel meiden vinden zich zelf bi, als ze met een meisje zoenen. En idd dan doen ze het voor de aandacht. Ik vind deze meiden idd ook niet écht Bi. Maar niet álle meiden zijn zo! :[

Maar hebben jullie er ooit bij stil gestaan dat er meiden zijn die het helemaal niet om de aandacht te doen is?
En als ze dan op dat moment staan te zoenen, gewoon omdat ze om elkaar geven, dat het zeer IRRI is dat van die kansloze gozers allemaal in je oren beginnen te roepen dat het zo geil is en of ze mee mogen doen..
Dat is pas irritant! Stakkers! Wat geeft jullie het recht om zo te reageren man?! Doe gewoon normaal!
Laat ik het zo zeggen, dat ik me zelf ongemakkelijk voelde, om met het meisje te zoenen, om wie ik heel erg veel geef. :lief:
Alleen al om die kut reacties van kerels en jaloerse wijven!!!

Ooit over nagedacht? :[

edit:
Geloof me, ik laat me zéker niet kennen hoor. Er zijn maar weinig mensen die me écht kennen namelijk. En wie ben jij?
En idd.. er zijn ergere dingen om je eigen druk over te maken, geloof me.. dit is de minst erge.
Maar ik mag toch zeker wel mn frustrastie even hier neer kletsen? En eens even bekijken wat de reacties zijn.. daar is dit topic voor.. Meningen van anderen. Dát is wat mij boeid namelijk. Omdat ik me interesseer in mensen en meningen. En niet zo zeer omdat ik me druk maak, over hoe mensen over mij persoonlijk denken. want daar heb ik idd lak aan. :yes:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 11:09:
Geloof me, ik laat me zéker niet kennen hoor. Er zijn maar weinig mensen die me écht kennen namelijk. En wie ben jij?
En idd.. er zijn ergere dingen om je eigen druk over te maken, geloof me.. dit is de mist erge.
Maar ik mag toch zeker wel mn frustrastie even hier neer kletsen? En eens even bekijken wat de reacties zijn.. daar is dit topic voor.. Meningen van anderen. Dát is wat mij boeid namelijk. Omdat ik me interesseer in mensen en meningen. En niet zo zeer omdat ik me druk maak, over hoe mensen over mij persoonlijk denken. want daar heb ik idd lak aan.

Partyflock kennende zullen de reacties hier toch redelijk hetzelfde zijn als in de kroeg...
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 11:06:
op sommige plaatsen wel ja, in de kroeg krijg je ook van die domme reacties. Zegt meer over hun.. laat ze lekkerlaatste aanpassing 20 januari 2006 11:06

Meen je dat serieus? :D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 11:09:
Omdat ik me interesseer in mensen en meningen.

Wij mannen interesseren ons in de speeksel- en sappenoverdracht van vrouwen. :jaja:.
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 11:10:
Partyflock kennende zullen de reacties hier toch redelijk hetzelfde zijn als in de kroeg...

idd :gaap:
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 11:11:
Wij mannen interesseren ons in de speeksel- en sappenoverdracht van vrouwen

Haha.. tja.. :D
 
In wat voor kroeg kom jij dan Eefkuh? Kan me voorstellen dat in de dorpskroeg waar opa's en mensen van je ouders leeftijd komen de reactie's niet positief zullen zijn.
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 11:12:
Kan me voorstellen dat in de dorpskroeg waar opa's en mensen van je ouders leeftijd komen de reactie's niet positief zullen zijn.

Hou niet zo van achterblijvende kunstgebitjes dus nee..geen dorpskroeg. ff serieus, mensen zijn gemiddeld 25-30 jaar...die zouden toch wel wat gewend moeten zijn zou je denken...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 10:37:
Maar niet álle meiden zijn zo!

Meeste wel, vandaar de reakties.....vrij simpel (Y)



Ohja, leuke zonnenbril joh..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 10:59:
Ja pcies! Ik moet toch wel gewoon kunnen zoenen, waar en wanneer ik wil.

Tuurlijk, kun je ook, maar dan moet je niet zeuren dat je commentaar krijgt.
Mensen leveren altijd commentaar op elkaar, niet alleen op jou omdat je een mokkel staat af te lebberen, ook op anderen omdat ze een kort rokje aanhebben of een open truitje of whatever.
Als je daar niet tegen kunt moet je thuis op de bank gaan zitten zoenen (Y)
tip 1: schijt hebben aan wat de rest van de wereld van je denkt, en je leeft een stuk gemakkelijker :yes:

Dit geldt voor welk discussiepunt dan ook...
 
M'n vriend heeft meegemaakt dat twee meiden elkaar ook heftig begonnen te zoenen in de winkel waar hij werkt. Dus dat je mag zoenen waar & wanneer je wilt klopt toch niet vind ik, twee zoenende meiden in een winkel jagen klanten weg.

Hij heeft ze dus ook vriendelijk verzoent eh.. verzocht op te houden of de winkel te verlaten. 8)
 
Uitspraak van Lisboa-B op vrijdag 20 januari 2006 om 11:20:
tip 1: schijt hebben aan wat de rest van de wereld van je denkt, en je leeft een stuk gemakkelijker

Helemaal mee eens.
Ik sta ook ver boven mensen die dan op dat moment denken leuke opmerkingen te plaatsen (sta d'r zowiso ver boven maak niet uit op welk moment)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 11:22:
twee zoenende meiden in een winkel jagen klanten weg.

Dit valt te betwijfelen. B-).
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 11:26:
Dit valt te betwijfelen.

Wel als het de Hunkemöller is, dan staan er alleen nog maar kerels binnen B)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 10:37:
En als ze dan op dat moment staan te zoenen, gewoon omdat ze om elkaar geven

Of voor op de foto omdat ze gewoon ff geil proberen te doen? :o

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 20 januari 2006 om 10:40:
je moet niet zo lopen zeiken. Wen maar aan dat soort reakties wat voor reakties denk je dat homo`s krijgen als ze met elkaar aan het kussen zijn??

Hier ben ik toch wel benieuwd naar? Iemand een reactie?
 
Je bent niet BI als je niet BEFT! :D
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 11:29:
Je bent niet BI als je niet BEFT!

Hahaha :D
Maar zelfs als je wel beft hoef je nog geen bi te zijn :P
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 11:29:
Je bent niet BI als je niet BEFT!

klopt niet :no:

Ik bef, maar ben geen BI :no:
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 11:09:
Geloof me, ik laat me zéker niet kennen hoor. Er zijn maar weinig mensen die me écht kennen namelijk. En wie ben jij?
En idd.. er zijn ergere dingen om je eigen druk over te maken, geloof me.. dit is de mist erge.
Maar ik mag toch zeker wel mn frustrastie even hier neer kletsen? En eens even bekijken wat de reacties zijn.. daar is dit topic voor.. Meningen van anderen. Dát is wat mij boeid namelijk. Omdat ik me interesseer in mensen en meningen. En niet zo zeer omdat ik me druk maak, over hoe mensen over mij persoonlijk denken. want daar heb ik idd lak aan.

nee,ik ken je inderdaad niet...

verder maakt deze opmerking eigenlijk weinig indruk...

Neemt niet weg dat je overal schijt aan moet hebben en gewoon moet doen wat je goed acht...

Verder heb ik geen mening over vrouwen die met elkaar bezig zijn want het doet me eigenlijk niks, het stoot niet af en windt eigenlijk ook niet op...

Het heeft toch wel wat meer nodig om indruk te maken, met zaken zoals uitstraling en een bepaalde mate van intelligentie hebben...
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 11:37:
met zaken zoals uitstraling

Ah, je bedoelt dikke tieten?
 
T ziet er niet uit als een stel in wat voor verhouding ook elkaar zwaar staat af te lebberen! een kusje is leuk maar zo een lebberactie zal je mij niet zien doen! vin het een afgang!
 
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 20 januari 2006 om 11:29:
Uitspraak van Partybomb op vrijdag 20 januari 2006 om 10:40:
je moet niet zo lopen zeiken. Wen maar aan dat soort reakties wat voor reakties denk je dat homo`s krijgen als ze met elkaar aan het kussen zijn??

Hier ben ik toch wel benieuwd naar? Iemand een reactie?

Jaa..Ikke!!:D
Ik weet dus wel zeker dat als twee mannen elkaar zoenen op een feest of ergens dat ze zeker raar aan gekeken worden en of vuile opmerkingen krijgen.

Ik heb vaak kussende mannen gezien en kan er alleen maar :respect: voor hebben (dat ze er dus ook ver boven staan) gewoon je ding doen en laat de rest maar lullen!(Y)
Hehehe, vermakelijk weer dit topic 8)

Kerels reageren idd vaak te triest.

En daarom kus ik met mijn vriendin bijna alleen nog achter gesloten deuren.
Scheelt een hoop gezeik en kinderachtige reacties ;)
 
Uitspraak van Diedus op vrijdag 20 januari 2006 om 11:49:
En daarom kus ik met mijn vriendin bijna alleen nog achter gesloten deuren.
Scheelt een hoop gezeik en kinderachtige reacties ;)

voorlopig zet je het nu hier neer :)
en weet ik nu dat je het achter gesloten deuren doet
pfffffffff jullie bi meisjes hebben het zo moeilijk heh :s wij jongens vinden het zo erg 2 vrouwen met elkaar te zien zoenen :no: niet dus :d
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Diedus op vrijdag 20 januari 2006 om 11:49:
En daarom kus ik met mijn vriendin bijna alleen nog achter gesloten deuren.

Foei, Kimmetje! Egoist!
laatste aanpassing
Uitspraak van Diedus op vrijdag 20 januari 2006 om 11:49:
Kerels reageren idd vaak te triest.

:@ ik heb normaal gereageert jah :@


Uitspraak van Diedus op vrijdag 20 januari 2006 om 11:49:
En daarom kus ik met mijn vriendin bijna alleen nog achter gesloten deuren.

en als wij mannen nou op dat moment ook achter bi deuren staan dan zien we jullie nog :[

8)

Ik blijf erbij dat jullie bietjes gewoon schijt moeten hebben :yes:

Boeien wat die andere denken ze betekenen toich niks voor jullie :)
Hihi ze zei
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 11:41:
lullen

:cheer:
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 11:41:
Ik heb vaak kussende mannen gezien en kan er alleen maar voor hebben (dat ze er dus ook ver boven staan) gewoon je ding doen en laat de rest maar lullen!

Idd :jaja:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 10:37:
Laat ik het zo zeggen, dat ik me zelf ongemakkelijk voelde, om met het meisje te zoenen, om wie ik heel erg veel geef.
Alleen al om die kut reacties van kerels en jaloerse wijven!!!

:bloos:

Tja, ik snap natuurlijk wel wat je bedoelt :D En kan me hier ook helemaal in vinden, al heb ik wat dat betreft wel wat meer schijt gekregen aan wat anderen hiervan denken.

Maar het is wel enorm irritant ja. Als ik met een kerel sta te zoenen is er geen haan die er naar kraait, maar zodra ik met een meisje zoen staan er vaak genoeg van die losers omheen die echt aaaaaltijd roepen "mag ik meedoen?"

Jezus fucking Christ zeg. Misschien wel eens bij je opgekomen dat ik met dat meisje sta te zoenen omdat ik d'r leuk vind? Dat dat helemaal niet geiler is dan dat ik met een kerel sta te zoenen omdat er voor mij geen verschil in zit?

Mij persoonlijk maakt het ook geen klap uit wie er met wie staat te zoenen. Of het nou twee kerels zijn of twee hetero's, I don't give a fuck. Als mensen zoenen met passie of omdat ze gek op elkaar zijn vind ik dat altijd mooi. Ze hebben dan gewoon een intiem momentje en dat kom ik niet verstoren hoor.




Maar goed, ergens snap ik het wel een beetje. Die nepwijven die het alleen maar doen om hun vriendjes geil te maken of wel voor de aandacht (en daarvan zijn er sinds de milleniumwisseling genoeg lijkt wel, ik hoefde daar vroeger echt niet mee aan te komen want dat was gewoon smerig, meiden met meiden) hebben het wel in de hand gewerkt dat er maar van uit gegaan wordt dat het ALTIJD aandachttrekkerij is. Al begrijp ik dan nog niet waarom zoveel mensen het nodig vinden om hun mening onder een foto te kwakken of om er altijd wat van te moeten zeggen.

Sommige dingen zeg je niet, die denk je. Sim-pel. 'Cause things are not always what they seem. :)
Tsjah ik weet ook niet zo goed wat ik ervan moet denken hoor

Naar mijn idee ben je pas Bi, als je met beide seksen een relatie kunt hebben, dus niet alleen sex, maar ook liefde voor elkaar voelen :jaja:

Ik zoen ook wel eens met een meisje, niet voor de aandacht, niet tussen de mannen, niet voor de camera...waarom? omdat ik het leuk/lekker vind.

Maar zie mezelf zeker niet als Bi :nee: ook niet als ik in bed zou belanden met een meid, dan nog niet. Zou puur gebaseerd zijn op het seksuele en verder niet.

Maar goed, ieder z'n ding
Bi ben je pas als je als vrouw ook op een andere vrouw verliefd wordt en van kan houden zoals je doet in een relatie.

btje zoenen of sexen kan ook gezien worden als experimenteren :)
 
Ik vind het geen eens intressant :gaap:

Bi ben je pas als je een relatie met een man en een vrouw heb gehad niet als je elkaar zo geil loopt af te lebberen op een feest (N)
 
Heb niks tegen homo's, bisexuelen, vrouwen die George heten of wat dan ook, maar sommige meiden zoenen gewoon voor de aandacht met elkaar en noemen zich dan toch bi... Wel een mooi gezicht hoor, (ik zal nooit gaan roepen tegen hun dat ik het geil vind) maar soms beetje overdreven dat gedrag...het lijkt wel een soort rage onder hoop dames.
 
als je ook un relatie met un meisje hebt gehad ben je bi
 
dus niet alleen voor aandacht kussen met een meisje idd
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 10:43:
Ik moet niet zeiken? Ik ga toch ook niet in jouw oren schreeuwen dat het geil is als je staat te zoenen met iemand?
Pfff dan leven we in de 21ste eeuw hoor, en nog steeds is het zoooooooooooo bijzonder als 2 meiden staan te zoenen.
Triest hoor..

idd mee eens :)(F)
Uitspraak van actief op vrijdag 20 januari 2006 om 12:11:
Bi ben je pas als je een relatie met een man en een vrouw heb gehad niet als je elkaar zo geil loopt af te lebberen op een feest

Wat is dat nou weer voor gelul? %) Het een sluit het ander niet uit hoor.

En nu krijgen we hier weer de hele discussie over wat t bi-zijn inhoudt. Wat de neuk doet het ertoe? Alsof jullie kunnen beoordelen als jullie een foto zien van twee meiden of dat echt is of niet. Alsof twee zoenende meiden in de kroeg per definitie "ik wil aandacht" betekent.

En ja, het is veel meer geaccepteerd dan bijv. in 1990. En ja, er zijn een hoop meiden bischierig die uiteindelijk toch weer bij een man zullen eindigen omdat ze alleen maar heel erg benieuwd zijn hoe dat nu is.


Ik word er gewoon een beetje moe van waarom anderen altijd maar een mening moeten hebben. Ik snap dat niet. Heb hier in het verleden ook wel eens dingen gelezen onder mijn foto's dat ik dacht "waar haal je het vandaan? :D "

Ik denk dat ik, na 16 jaar gevoelens te hebben gehad en geuit t.o.v. vrouwen, zelf wel weet hoe het zit met mij. Ook al heb ik nog nooit een relatie van jaren met een vrouw gehad. Omdat dat vroeger simpelweg niet geaccepteerd was en het een stuk ingewikkelder is dan het lijkt. Mijn ouders weten bijv. van niks en er bestaan toch nog best veel vooroordelen. Daarbij, tja, ik liep toevallig tegen mensen aan die een piemel hadden. Dat had ook anders kunnen zijn.

En nu heb ik al maanden gevoelens voor een vrouw ja. En ik kan je zeggen, als je allebei nogal gevoelig bent voor wat anderen denken en zeggen kan dat best irritant zijn. En misschien zelfs wel dingen kapotmaken.


Leven en laten leven. Of ene ander nu aandacht staat te trekken of het echt meent, waar de FUCK maken jullie je toch druk om?
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 20 januari 2006 om 12:03:
Bi ben je pas als je als vrouw ook op een andere vrouw verliefd wordt en van kan houden zoals je doet in een relatie.

btje zoenen of sexen kan ook gezien worden als experimenteren

Helemaal mee eens :jaja:
 
Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 20 januari 2006 om 12:32:
Helemaal mee eens

Tuurlijk niet!!!!!

experimenteren of niet, dat betekend dat je je aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht en dus betekend dat dat je van beide geslachten houd dus ben je BI.
Uitspraak van Diedus op vrijdag 20 januari 2006 om 11:49:
Hehehe, vermakelijk weer dit topic

Kerels reageren idd vaak te triest.

En daarom kus ik met mijn vriendin bijna alleen nog achter gesloten deuren.
Scheelt een hoop gezeik en kinderachtige reacties

Ja moest inderdaad al aan jou denken.

Maar vind je dat ergens niet jammer Kim? Ik vind het soms gewoon heerlijk, zeker als ik verliefd ben, dat ik dan gewoon lekker klef met iemand kan doen. Als je op stap bent en er komt een mooie plaat voorbij, whatever...

Het is toch eigenlijk van de zotte dat je je dan als het ware laat wegjagen?

Ik prefereer meer om kerels die komen zieken gewoon een "gast, lazerstraal op!" toe te werpen of soms zelfs om de discussie aan te gaan. Als ze zeggen "mag ik meedoen?" ofzo zeg ik soms wel eens "waarom denk je nu dat ik met een vrouw sta te zoenen? Misschien omdat ik niks van kerels moet hebben?"

Mijn eravring is dat als je namelijk rasechte lesbo bent, ze je ineens een stuk minder interessant vinden. :D Zou soms wel willen dat ik dat was, of gewoon helemaal straight hetero. Ook voor mezelf want het kan een aardig zooitje in je kop worden als je gewoon echt niet weet wat je wilt. :(
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 10:37:
Maar hebben jullie er ooit bij stil gestaan dat er meiden zijn die het helemaal niet om de aandacht te doen is?
En als ze dan op dat moment staan te zoenen, gewoon omdat ze om elkaar geven, dat het zeer IRRI is dat van die kansloze gozers allemaal in je oren beginnen te roepen dat het zo geil is en of ze mee mogen doen..
Dat is pas irritant! Stakkers! Wat geeft jullie het recht om zo te reageren man?! Doe gewoon normaal!

Ik kan me wel voorstellen dat dat irritant is ja :)

Daarnaast moet ik zeggen, ik vind het überhaupt niet charmant als men elkaar af loopt te lebberen in het openbaar, of het nu man-man, man-vrouw of vrouw-vrouw is. Maar goed, ik ben daar wat ouderwets in denk ik. Ik stoor me er verder niet aan, en iedereen moet dat lekker zelf weten..

Maar om nou van die kinderachtige dingen te gaan roepen, of je sowieso bemoeien met dingen die een ander doet.. Nee dat vind ik ook te triest voor woorden (n)
 
erg irri ja dat eraan getwijfeld word of je wel echt bi bent....mijn eerste zoen en sexparty was met een meisje....dus fuck iedereen die het in twijfel brengt:devil:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 12:34:
Tuurlijk niet!!!!!

experimenteren of niet, dat betekend dat je je aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht en dus betekend dat dat je van beide geslachten houd dus ben je BI.

Nou ja goed, daarin verschillen de meninging en dat is ieder voor zich. Ik zou niet verliefd kunnen worden op een vrouw, dus vind ik mezelf niet Bi.

ik kan een vrouw wel mooi, aardig, leuk, aantrekkelijk vinden etc. Maar meer niet.

Maar goed, iedereen mag zelf invullen wat hij of zij bi vind, ik vind het allemaal prima ;)
 
Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 20 januari 2006 om 12:44:
Maar goed, iedereen mag zelf invullen wat hij of zij bi vind, ik vind het allemaal prima

heb je gelijk in... waarom de eeuwigge Discussie blijven voeren als ieders mening anders is wanneer je nou BI bent of niet. Dus waarom erover doorgaan.

Wat staat er eigenlijke in de Dikke Van Dale bij BI? :9
 
ook alles meegemaakt dat er zo n kerel kwam en vroeg wie speelt nou ut mannetje en wie speelt ut vrouwtje ook zo iritant
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 12:49:
ook alles meegemaakt dat er zo n kerel kwam en vroeg wie speelt nou ut mannetje en wie speelt ut vrouwtje ook zo iritant

Moet je gewoon zeggen

"vraag dat maar aan je vriendje" (y)

Achterlijke mensen :nee:
Als je met een wijf rondrotzooit, dan moet je ook consequent zijn: dus geen dildos of iets dergelijks gebruiken.
Je wilt toch met een wijf neuken zonder vent? Nou, dan ook geen nep-onderdelen van mannen daarbij gebruiken.
(N)
 
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 20 januari 2006 om 12:37:
En daarom kus ik met mijn vriendin bijna alleen nog achter gesloten deuren.
Scheelt een hoop gezeik en kinderachtige reacties

Inderdaad, ik hou het ook lieverd voor mij en de dame in kwestie, en dan doe ik dat niet om gezeik en kinder achtige reacties te voorkomen maar omdat ik geen persoon ben die het in het openbaar hoeft tedoen.