Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:32:idd vooral advies aan partyflock vragen, zullen maar een aantal zijn die je echt oprecht goed gemeend advies geven
mot pf zowiezo niet serieus nemen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:32:zie ik nog wit voor me
heb ik ook wel eens last van, alleen leg het dan op een spiegeltje
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:32:idd nu onder de zonnbank zie ik nog wit voor me
daardoor heb jij ook zo een witte hand
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:26:dan kun je nog lang wachten.
ik ben benieuwd
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:33:Uitspraak van piXXure op vrijdag 20 januari 2006 om 00:32:
neuqen?
nee
oh...
Uitspraak van Black007 op vrijdag 20 januari 2006 om 00:32:
idd vooral advies aan partyflock vragen, zullen maar een aantal zijn die je echt oprecht goed gemeend advies geven
zoals jij..
ja idd.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:34:zie ik nog wit voor me
heb ik ook wel eens last van, alleen leg het dan op een spiegeltje
ik niet, maar ieder zijn ding
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 20 januari 2006 om 00:34:daardoor heb jij ook zo een witte hand
ga zo bij kleuren
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:34:dan kun je nog lang wachten.
ik ben benieuwd
waar ben je nu op uit dan??
gooi het dan maar in de groep
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:37:ik niet, maar ieder zijn ding
iedere gek heeft zn gebrek en ik heb er wel meerdere
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:37:ga zo bij kleuren
lig ook elke dag onder de zonnebank, wil maar niet bruin worden.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:37:waar ben je nu op uit dan??
gooi het dan maar in de groep
zeg je moet bij pijnenburg gaan werken
je hapt wel heel makkelijk
slaap lekker
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:37:ben minderjarig
ah lekker strak dus nog
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:40:ah lekker strak dus nog
strak is anders
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:38:iedere gek heeft zn gebrek en ik heb er wel meerdere
das niet meer dan menselijk, en geen schaamte
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 20 januari 2006 om 00:38:lig ook elke dag onder de zonnebank, wil maar niet bruin worden. lekker zo een behandeling
ja dat schiet op zeg
als ik iedere dag eronder lig krijg je een echt bruine me
Maak er nu maar grapjes over
leven is al zo serieus, laten we af en toe es lekker samen lachen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:39:je hapt wel heel makkelijk
fijn als andere mensen je na 3 mails kunnen inschatten, olé. lukt me moeder na 26 jaar nog niet. maar ok ik geef je het idee dat jij het wel weet.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:40:ah lekker strak dus nog
zal me riem es wat losser maken
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:44:das niet meer dan menselijk, en geen schaamte
ik schaam me al jaren niet meer voor mezelf
andere doen dat wel voor me
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:45:ik schaam me al jaren niet meer voor mezelf
andere doen dat wel voor me
whahahahaha zo erg??
Ach naja ik zie wel waar het op uit loopt..
Als het nix word dan word het maar nix
niet geschoten is altijd mis, dus proberen, succes
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:44:zal me riem es wat losser maken
kom er zo aan, ff w8 nog
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:44:fijn als andere mensen je na 3 mails kunnen inschatten, olé. lukt me moeder na 26 jaar nog niet. maar ok ik geef je het idee dat jij het wel weet
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:37:ben minderjarig
je liegt in ieder geval dat je barst
bent snel op je spreekwoordelijke pik getrapt
en bent ook maar al te bang dat ze dat ene ding ontdekken
grote bek klein hartje
ach verder zal ik je maar met rust laten
ps het zijn geen mails maar topic/forum berichten
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:49:whahahahaha zo erg??
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:44:zal me riem es wat losser maken
laat maar, ik hang em wel in je navel
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:23:Aanvraag Pedopas
dat ding is niet meer geldig
Uitspraak van Perfect Blood op vrijdag 20 januari 2006 om 00:54:dat ding is niet meer geldig
ach een beetje photoshoppen en niemand ziet het verschil
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:56:ach een beetje photoshoppen en niemand ziet het verschil
zit wat in
Wel grappig gemaakt
laatste aanpassing
Uitspraak van Perfect Blood op vrijdag 20 januari 2006 om 01:05:Wel grappig gemaakt
wat je met google al niet ken vinden
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 01:06:wat je met google al niet ken vinden
Het is maar wat je zoekt
Uitspraak van Perfect Blood op vrijdag 20 januari 2006 om 01:19:Het is maar wat je zoekt
sommige topics vragen er gewoon om
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 20 januari 2006 om 00:49:zal me riem es wat losser maken
kom er zo aan, ff w8 nog
reim met munitie he?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:49:je liegt in ieder geval dat je barst
bent snel op je spreekwoordelijke pik getrapt
en bent ook maar al te bang dat ze dat ene ding ontdekken
grote bek klein hartje
ach verder zal ik je maar met rust laten
ps het zijn geen mails maar topic/forum berichten
kan dit in braille taal omgezet worden???
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:49:jij wil ook niet met mij samen gezien worden hoor
kan ik me niet voorstellen, ben altijd in voor dit soort dingen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:49:je liegt in ieder geval dat je barst
idd ben niet minderjarig
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:49:bent snel op je spreekwoordelijke pik getrapt
die heb ik spreekwoordelijk ook niet, trap dan maar op me poes.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:49:en bent ook maar al te bang dat ze dat ene ding ontdekken
grote bek klein hartje
wie lang zoekt zal vinden, en nee bang ben ik niet. daar heb ik teveel voor mee gamaakt, maar dat weet jij ja allemaal al toch??
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:49:ach verder zal ik je maar met rust laten
viel je me lastig dan?? zo zou ik het niet noemen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:49:ps het zijn geen mails maar topic/forum berichten
ja hoor het dik er boven op smeren is ook wat, spreekwoordelijk dan he??
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 00:50:zal me riem es wat losser maken
laat maar, ik hang em wel in je navel
lijkt me niet verstandig ivm me piercing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 01:26:kan ik me niet voorstellen, ben altijd in voor dit soort dingen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 01:28:hmmmmz ga nu ff nadenken hoe ik hier op zal reageren
doe maar es verstandig
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 01:31:doe maar es verstandig
ik en verstandig
als ik dat zou zijn dan had ik me vorig jaar een hoop ellende kennen besparen
pakke wat je pakke kan!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 01:33:ik en verstandig
als ik dat zou zijn dan had ik me vorig jaar een hoop ellende kennen besparen
das altijd achteraf
ik ga me de ogen van binnen bekijken 7 uur op.
slaap lekker iedereen, doei doei
Toen ik 15 was had ik een vriend van 19. Is 3 jaar goed gegaan. Ik zie het probleem niet zo. Zeker niet als je je bedenkt dat meisjes op die leeftijd toch een stukje voorlopen qua ontwikkeling.
ja en als ze 16 jaar zijn met een buik met benen lopen en mams dr voor op kan draaien ,en andere zorginstanties .want meisjes vinden een oudere jongen stoer ,en oudere jongens willen alleen maar op de kut
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 09:34:Vind het leeftijdsverschil nou niet echt zo groot,van 4 jaar..
nee tot je zelf een dochter heb van 14 die bij dr vriendje van 18 de auto in stapt ,en het hele weekend de hort op is met dr vriendje , het gaat hier denk ik niet om die vier jaar . 18 en 22 is tog wel wat anders dan 14 en 18 , als je 14 ben ben je net van de barbies af bij wijze van spreken ,snap je
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 09:34:Vind het leeftijdsverschil nou niet echt zo groot,van 4 jaar..
Als je wat ouder bent is dat ook niet.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 10:09:nee tot je zelf een dochter heb van 14 die bij dr vriendje van 18 de auto in stapt ,en het hele weekend de hort op is met dr vriendje , het gaat hier denk ik niet om die vier jaar . 18 en 22 is tog wel wat anders dan 14 en 18 , als je 14 ben ben je net van de barbies af bij wijze van spreken ,snap je
Idd! Als je allebei boven de 20 bent doet het er helemaal niet meer toe, maar daaronder is de kloof denk ik gewoon groter.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 03:34:en oudere jongens willen alleen maar op de kut
zijn ook nog uitzonderingen hoor.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 03:34:ja en als ze 16 jaar zijn met een buik met benen lopen en mams dr voor op kan draaien ,en andere zorginstanties
das wel zwart/wit. gebeurt ook bij oudere en daar draaien wij als maatschappij voor op, net zoals we ook voor alle andere grouperingen die niet werken etc opdraaien, dus dat vind ik wat banaal.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 10:09:nee tot je zelf een dochter heb van 14 die bij dr vriendje van 18 de auto in stapt ,en het hele weekend de hort op is met dr vriendje
das maar wat je accepteerd als ouders, hoefde ik thuis niet te proberen het hele weekend.
snap je punt wel, maar er wordt altijd van de slechte kant uit gegaan, over de goeie kant hoor je te weinig wat.
ik zie het minder zwart wit en als dan ben je verantwoordelijk voor je eigen daden, klaar.
als ouder heb je ook nog wat te zeggen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 10:54:zijn ook nog uitzonderingen hoor.
tuurlijk...de jongens die t bij hun eigen leeftijdscatagorie meisjes niet red ,.maar jongens van rond de twintig en niet per se sex willen maar wel eff vier of 2 jaar wachten op sex ? kap nah effuh
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 10:54:das wel zwart/wit. gebeurt ook bij oudere en daar draaien wij als maatschappij voor op, net zoals we ook voor alle andere grouperingen die niet werken etc opdraaien, dus dat vind ik wat banaal.
ja volwassen mensen hebben dan de steun of 1 ouder korting enz enz. meisjes van 14 moeten gewoon naar school en een vak leren ,en als ze met jong zitten dan houd dat meestal op , en blijven ze hun hele leven zonder diploma etc etc , dus een verschil tussen meerder en minder jarig is dr wel , en is echt niet zwart wit
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 10:54:das maar wat je accepteerd als ouders, hoefde ik thuis niet te proberen het hele weekend.
ja en mijn dochter hoeft op dr 14 jarige leeftijd niet met een gozer van 18 rond te hangen en dan al dr eigen te gaan binden , zou zonde zijn van dr jeugd . en dat zal zeer zeker ook niet gebeuren , heb gelukkig een zoon
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 10:54:maar er wordt altijd van de slechte kant uit gegaan, over de goeie kant hoor je te weinig wat.
ik zie het minder zwart wit en als dan ben je verantwoordelijk voor je eigen daden,
ja een meisje van 14 is nog niet echt wereldwijs zeg maar ,vind ik dan .dus ze kan zich mischien niet goed de consequenties indenken ,van wat dr allemaal kan gebeuren en KINDEREN tieners
hahahaha! dit is een geintje! Een meisje van 14? Dat is toch niet neukbaar?