3223x bekeken
Wees nou eerlijk, welke dame vindt het nou lekker om een jongen te pijpen die een condoom om heeft?!
Lekkerder dan een of andere enge ziekte krijgen
donateur
Wees nou eerlijk, welke dame vindt het nou lekker om een jongen te pijpen die een condoom om heeft?!
lijkt me niks nee
ja, daar hebbie gelijk in.. als je veel wisselende contacten hebt, maar voor mij hoeft het dan echt niet meer hoor
Juist en elke sukkel kan wel zeggen dat hij echt géén soa heeft hier, die rode uitslag is van zijn nieuwe onderbroek
tuurlijk, maar misschien is ultra thin condoom wel een kleine geruststelling?
Die smaakjescondooms zijn wel ok
Ach een condoom met smaakje is nog te doen...beter dan chlamydia in je bakkes op te lopen, das pas BAH!!!
donateur
Aardbeiensmaak van durex smaakt i i g beter dan
de gemiddelde smegma korsten
Dan zuig ik wel een rubbere handschoen
donateur
wat zeg je dat toch heerlijk romantisch
Ik kon het niet subtieler brengen
misschien keer een idee iemand te nemen die elke dag douched.....
hoe weet je of dat zo vies is dan?
omdat dat hetzelfde smaak als condooms natuurlijk
donateur
an that's why i lof joe
Mooi, wanneer gaan we s effe smegma knabbelen dan?
oh nee bah...pijpen met rubber...nou dan pijp ik wel niet....dat is echt smerig
Voor je het weet hebbie een rubber-allergie
Gewoon effe op de grond laten vallen met de mededeling :
"deze is vies, we doen het wel even zonder"
donateur
Gewoon effe op de grond laten vallen met de mededeling :
"deze is vies, we doen het wel even zonder"
ik heb het nou ook echt nog nooit meegemaakt dat een kerel een rubbertje wilde gebruiken tijdens het pijpen
en ik zou me ook niet laten likken met een beflap

![[img width=681 height=451]http://home.hetnet.nl/~cornelis83/images/Broadway%20pijp.juni%201955jpg.jpg[/img]](http://home.hetnet.nl/~cornelis83/images/Broadway%20pijp.juni%201955jpg.jpg)