Partyflock

Forumonderwerp · 842524

Het valt me op dat de hardstyle die er gedraaid wordt op feesten toch zeer veel hetzelfde is...en ik vind de kwaliteit toch af en toe erg "matig"
Het is niet of nauwelijks vernieuwend en als ik bijv. Techno/Hardtrance of "zelfs" Hardcore luister is er veel meer variatie...
Ik ben naar erg veel feesten geweest en dat kan er natuurlijk ook mee te maken hebben...
Ik wil het niet afkraken want ik luister er zelf nog altijd naar maar toch lijkt het of er maar weinig beweging zit in de hardstyle scene....
Wil jullie mening wel is weten.....
laatste aanpassing
Uitspraak van Molz op woensdag 25 januari 2006 om 11:40:
, je hebt alleen jezelf ermee om zo bekrompen te doen. Hoe breder je interesse is, hoe leuker het voor jezelf is op feesten en tijdens uitgaan!

Dat is waar.

Maar dit heeft weinig met bekrompenheid te maken. In dit topic zijn zat hardstyleliefhebbers die de ontwikkeling van de hardstyle niet aanstaan.
Uitspraak van Hassanova op woensdag 25 januari 2006 om 12:46:
In dit topic zijn zat hardstyleliefhebbers die de ontwikkeling van de hardstyle niet aanstaan.

Mij hoor je niet klagen hoor :D

zullen we anders nog 335743 topics openen over hardstyle en wat iedereen er van vind?
"Early" Hardstyle:respect:
Italian Hardstyle:respect:

Uitspraak van Max K op woensdag 25 januari 2006 om 13:05:
Italian Hardstyle:respect:

zolang dr geen hc kicks in zitten vind ik ut vet...

platen van DJ Activator, Trance Generators en Klasic&Sanders (Australiërs die bij het label van de TG zitten)

van DJ Zany en The Prophet hun platen kan je weliswaar niet zeggen dat ze slecht zijn, technisch zitten ze allemaal goed in elkaar, maar ze maken te veel en doen er te weinig moeite voor om origineel te blijven. Als je Pale-X - Beautiful Journey hebt gehoord wéét je dat Zany, als ie wil, een vette, originele melodische track kan maken. Voor The Prophet geldt hetzelfde... maar punt 1 hun stijl spreekt me niet aan en punt 2 gebruiken ze elementen in hun traxx die te herkenbaar zijn, zoals de melodie uit Hennes&Cold - Sound of Rock, die op zich al gerecycled was uit CJ Bolland - The Prophet...

wat ik veel en veel triester is zijn die hardstyle ripoffs die bij Digidance uit komen op Tuff Stuff en zelfs de Klubbheads doen een poging met hun mislukte wannabe hardstyle projectje Drunkenmunkey...

en zon nr als Verzoekjes ken ik niet eens voor de geest halen maar een maat van mij attendeerde me eenmal erop dat het gedraaid werd op een feest en ik heb alleen onthouden dat ik toen echt mn best moest doen om het 1 oor in 1 oor uit te laten....

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 18:26:
Hardteil is alweer bijna 3 jaar dood; xqlusive Germany in november 2003 moest iig de begrafenisceremonie voorstellen...

whahahahahaha :respect: ik ben nog naar de jaardienst geweest in het Gelredome november 2004... ik meen het als ik zeg dat ik op de koffietafel van mn overgrootmoeder meer lol heb gehad...
Uitspraak van Max K op woensdag 25 januari 2006 om 13:05:
"Early" Hardstyle
Italian Hardstyle

Juist! (y)