Partyflock

Forumonderwerp · 842461

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Dames en heren,

Waar gaat het heen met onze maatschappij? Om mij heen zowel IRL als op inet heeft men (zowel man als vrouw) en over sex en neuken alsof het een pak suiker is....

De scharrels en neukertjes vliegen me werkelijkwaar om de oren. Slikken en kwartetten hoor ik vaker dan huiswerk en werk.

Begrijp me niet verkeerd: sex is het lekkerste wat er is (vind ik). Maar toch niet zomaar met iedereen? En toch niet meteen als je iemand ziet?

Ik zou me werkelijkwaar doodschamen als ik iemands 'scharrel' was. Namelijk een stuk lichaam om de ander te plezieren, that's all. Ik zou er in dat geval in ieder geval geld voor vragen :cheer:

Maar even sereneus: ben ik te ouderwets? Hoort 'zomaar' neuken gewoon bij deze maatschappij? En dan al vanaf je 15e ofzow, en dan met zoveel mogelijk mensen (tegelijk :-p)

Ik zou me werkelijkwaar zo goedkoop voelen als ik zomaar met Jan en alleman het bed in zou stappen! Hebben jullie dat niet? Gewoon spuiten/slikken en weer doorgaan?

Naja ben erg benieuwd naar de reacties, ik ben oprecht en ben echt benieuwd of dat ik nog medestanders kan vinden...

groetjes van Ginger.-

Waarschuw beheerder
donateur
Knibbel....je hebt helemaal gelijk, stelletje geile onnozele vunsjes zijn t ....en vooral die van 15 / 16 jaar....zo jong en nu al verziekt...waar gaat t heen ...waar gaat t heen...ff aan Joost vragen, die weet t wel meestal..;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 12:23:
https://vip.partyflock.nl/user/116164.html

hmmm interesting O:)

Uitspraak van Alpha X op donderdag 19 januari 2006 om 12:23:
je kan ergens een formuliertje invullen hoorde ik

mee bezig...toch geen cv erbij he? :/
Ik heb niet zoveel recenties :cry:
Waarschuw beheerder
ik vind de mentaliteit van tegewoordig tegenover sex gewoon onverantwoord. ik hou echt van sex, en wel liefst zo veel mogelijk, absoluut :d maar hoe sommige mensen ermee omspringe is gewoon gestoord in mijn ogen. sex is mss geen taboe meer, iedereen durft er zonder schaamtegevoel over prate, wat de drempel om het ook daadwerkelijk te gaan doen meteen een serieus pak verlaagt.
jongeren beginne vroeger met experimentere en merke, net als de iets oudere vroeger, dat het best wel fucking lekker is (geweldige woordkeuze he :p) en zien dit meteen als een reden om zo veel mogelijk te neuke, ongeacht wat de gevolge kunne zijn. ik heb het dus ni alleen over ongewenste zwangerschappe, die je leven zoals het is/was danig in de war sture. er zwerve nog steeds genoeg geslachtsziektes de wereld rond en vergis je niet, ook in het 'beschaafde' west-europa.
als je de statistieke bekijkt denk je dat de kans dat je hier aids oploopt veel te klein is om er ook maar iets om te geve, maar dan heb ik een nieuwtje voor de no-brains: statistieken gaan alleen over de gevalle waarvan het bekend is dat ze aids hebbe! ik ben er bijna zeker van dat drie kwart van de besmette mense ni eens wete dat ze besmet zijn. en in hun onwetendheid besmette ze nog veel meer mense, zeker met die mentaliteit waarover dit topic gaat.
ik ben het volledig eens met meneer knibbel! doe mij maar een betrouwbare pussy! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van indus³ op donderdag 19 januari 2006 om 12:39:
iedereen durft er zonder schaamtegevoel over prate

eens

wat de drempel om het ook daadwerkelijk te gaan doen meteen een serieus pak verlaagt.

oneens 8)

maar dan heb ik een nieuwtje voor de no-brains: statistieken gaan alleen over de gevalle waarvan het bekend is dat ze aids hebbe!

:respect: AMEN !!!!

en in hun onwetendheid besmette ze nog veel meer mense

zo heb ik een leuk voorbeeld dat je ook besmet kan raken als je ZELF niets misdoet :)

Had al 7 jaar een partner, 2 kinderen...dan doe je t echt niet veilig meer :no:
Je waant je veilig bij zo iemand, vertrouwen is groot...
Zelf was ik zo trouw als een hond...
HIJ dus niet,... en deed het met anderen ook onveilig omdat ik anders de rubbers tegen zou komen in huis/zijn zakken (Y)

Kortom : never feel B 2 sure :no:
Waarschuw beheerder
Gewoon een beetje in het rond neuken is toch niets verkeerd aan. Zolang je het maar 'veilig'doet.Tijd voor vaste relaties kan altijd nog, maar tot die tijd. Leef je uit.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg maar zo; nu het nog kan moet je het doen.
Over 60 jaar zit je in het bejaardentehuis en dan kun je er alleen maar over lullen.
Dan kun je beter zorgen dat je wat te lullen hebt...
Waarschuw beheerder
Ik neuk me suf idd B)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb 2 scharrels....maar ik doe het niet zomaar met elke kneus die wil....heb nog wel een beetje waardigheid...en ben kieskeurig dus zoek wel degene uit die ik zelf wil;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 12:43:
oneens

ik zei dat de drempel verlaagd wordt, ni dat iedereen de drempel spontaan overwipt ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 12:43:
Kortom : never feel B 2 sure

daar heb je dus groot gelijk in. je kan nooit zeker zijn.

soms vraag ik me af waarom ik nog sex DURF hebbe met al die risico's :d

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 12:53:
ben kieskeurig

das tbeste, en dan kan je nog ni 100% zeker zijn...

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=460 height=600 cacheid=000864bc00174f7befcaacaf1a012ee876]http://img13.imageshack.us/img13/9867/blackpimap0bo.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk vind je het zelf zwaar interessant, anders open je niet zo'n topic als dit.............
Waarschuw beheerder
ik heb 2 scharrels....maar ik doe het niet zomaar met elke kneus die wil

:D

(y)

2 mannen? of een man en een vrouw?
Waarschuw beheerder
nog ni bij stilgestaan dat hij zich er aan dood ergert en zich afvroeg of hij mss ni de enige was? :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 11:25:
. Dan verdienen ze er tenminste nog iets mee. Houden ze er toch iets aan over!

buiten de soa's om!!!!

Die meiden zijn gewoon triest je laat je toch niet door iedereen nemen!!!

het is lekker ja geef ik geen ongelijk in maar om me dan gelijk door iedereen te laten nemen is ook weer te erug....
het lekkerste lijkt mij gewoon met me echt vriend en niet iemand waar ik een dag mee loop!!!!!

Waarschuw beheerder
Wat een gezeik er moet gewoon meer geneukt worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van indus³ op donderdag 19 januari 2006 om 13:14:
das tbeste, en dan kan je nog ni 100% zeker zijn...

je bent maar van 1 ding in dit leven 100% zeker en dat is dat je dood gaat;)
Uitspraak van Dreammachine op donderdag 19 januari 2006 om 13:18:
2 mannen? of een man en een vrouw?

momenteel 2 mannen...maar ik ben er mee bezig om ook een vrouwtje erbij te hebben:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 13:27:
Wat een gezeik er moet gewoon meer geneukt worden.

ik denk dat er niemand is die het ni met je eens is, maar het gaat erom met hoeveel verschillende mense en hoe veilig...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 13:28:
je bent maar van 1 ding in dit leven 100% zeker en dat is dat je dood gaat

true
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van indus³ op donderdag 19 januari 2006 om 13:14:
ik zei dat de drempel verlaagd wordt, ni dat iedereen de drempel spontaan overwipt

Jammer, anders had ik mijn gedrag aan moeten passen aan jouw uitspraak :nocheer:

maar ik ben er mee bezig om ook een vrouwtje erbij te hebben

:cheer: :X

Uitspraak van indus³ op donderdag 19 januari 2006 om 13:30:
maar het gaat erom met hoeveel verschillende mense en hoe veilig...

okeeeej, niet meer dan 10 op 1 dag en minimaal 1 rubber...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 13:56:
okeeeej, niet meer dan 10 op 1 dag en minimaal 1 rubber...

whahaha ik heb liever 1 vent en 10 rubberso:)

Waarschuw beheerder
momenteel 2 mannen...maar ik ben er mee bezig om ook een vrouwtje erbij te hebben

heb ik lekker allemaal al :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 14:18:

doe je goed(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 14:14:
whahaha ik heb liever 1 vent en 10 rubbers

:o zei ik het nou weer verkeerd om???
:[ kronkels in me hersens O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van peurple op donderdag 19 januari 2006 om 11:50:
neeej een man moet op zijn knieën

Jij eerst o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 14:19:
kronkels in me hersens O:)

gelukkig hebben we die kronkels allemaal;P
Waarschuw beheerder
Jammer, anders had ik mijn gedrag aan moeten passen aan jouw uitspraak

ik geloof er geen bal van :d

niet meer dan 10 op 1 dag en minimaal 1 rubber

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 14:14:
whahaha ik heb liever 1 vent en 10 rubbers

mijn voorkeur gaat volledig naar de tweede ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van indus³ op donderdag 19 januari 2006 om 15:15:
mijn voorkeur gaat volledig naar de tweede ;)

(Y)(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Bedankt voor de comments, and dreammachine, dream on! Wat een oppervlakkige opmerking zeg pffffffff....

:-p

Waarschuw beheerder
:/ oke dan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 14:44:
gelukkig hebben we die kronkels allemaal

niet iedereen over een kronkel scheren

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat het gewoon moet kunnen. Als ikgeil ben, en iemand waarmee ik zou willen neuken ook, waarom dan niet? Als je je hersens gebruikt en het safe doet...je leeft maar 1 keer hoor...

Tis alleen jammer dat het veeeeel moeilijker is om een leuk vrouwtje als scharrel te vinden dan de mannen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
@ Inkie

Ik pleit er dus een beetje voor om niet zomaar 123 aan je gevoel toe te geven, ietsje secuurder te zijn. De 'tegenpartij' zegt namelijk wel dat het alleen om neuken gaat maar dat is lang niet altijd waar. Ook jij kan toch gevoelens krijgen en het lijkt me niet echt leuk om dat te horen joh ben alleen geintresseerd in je poesje...

Jij praat er voor mijn gevoel dus beetje als een pak suiker over...

Is jou goed recht, begrijp me niet verkeerd!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 januari 2006 om 22:43:
@ Inkie

Ik pleit er dus een beetje voor om niet zomaar 123 aan je gevoel toe te geven, ietsje secuurder te zijn. De 'tegenpartij' zegt namelijk wel dat het alleen om neuken gaat maar dat is lang niet altijd waar. Ook jij kan toch gevoelens krijgen en het lijkt me niet echt leuk om dat te horen joh ben alleen geintresseerd in je poesje...

Jij praat er voor mijn gevoel dus beetje als een pak suiker over...

Is jou goed recht, begrijp me niet verkeerd!!!

ik mag jou wel gast, dit is wel een hele goede manier om vrouwen in bed te krijgen, beetje dom lullen dat je het kan combineren met lullen over een pak suiker.

Deels heb je gelijk, ik ook neuk niet hier en daar voor mij komt er ook meer bij kijken dan de eerste de beste maar ga me niet vertellen dat als er tegen je gezegd ik wil je pik in me ****** door een supermooie dame dat jij zegt je lult erover als een pak suiker , nee sorry hoor

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 22:58:
door een supermooie dame dat jij zegt je lult erover als een pak suiker , nee sorry hoor

Als dat haar enige verlangen is mooi niet dus. Kom op zeg, ben geen trek pop...

Vraag me trouwens iets af nu, als die mooie vrouw dat tegen jou zou zeggen en je had een vriednin, wat zou je dan doen?

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 januari 2006 om 23:01:
Vraag me trouwens iets af nu, als die mooie vrouw dat tegen jou zou zeggen en je had een vriednin, wat zou je dan doen?

ik ben alijd 100% monogaam en eerlijk geweest nu jij weer, ik heb wel eens met spijt meegemaakt dat ik nee sorry moest zeggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 januari 2006 om 11:14:
scharrels en neukertjes vliegen me werkelijkwaar om de oren. Slikken en kwartetten hoor ik vaker dan huiswerk en werk.

wat kan jij liegen zeg..:X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 23:30:
wat kan jij liegen zeg.

:E

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 23:12:
ik ben alijd 100% monogaam en eerlijk geweest nu jij weer,

Idem dito maar dat had je zelf natuurlijk kunnen beredeneren. Naja we hebben een andere mening prima toch (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 23:12:
ik ben alijd 100% monogaam en eerlijk geweest

Die vind je nog maar weinig tegenwoordig!
Ik zou me werkelijkwaar doodschamen als ik iemands 'scharrel' was. Namelijk een stuk lichaam om de ander te plezieren, that's all.

Damn hoop dat ik nooit zo diep zink,en toch nog altijd de jongens uitzoek die werkelijk voor mij gaan en mij niet zien als een of andere scharrel...:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Plienie op donderdag 19 januari 2006 om 23:44:
Die vind je nog maar weinig tegenwoordig!

ej pliennie al het vers komt van het platteland he ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 23:55:
ej pliennie al het vers komt van het platteland he

haha loopt meestal idd wel het leukste rond ja :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 16:14:
(y)(y)

;);)

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus, waar maak je je druk om. Laat iedereen toch lekker zn eigen gang gaan als ze dat willen?!
Als jij dat niet wil, dan doe je het toch lekker niet?
De scharrels en neukertjes vliegen me werkelijkwaar om de oren. Slikken en kwartetten hoor ik vaker dan huiswerk en werk.

Dat komt omdat het steeds minder een taboe is. Omdat we in de 21ste eeuw leven. En omdat we vrij zijn.
Ik zou me werkelijkwaar doodschamen als ik iemands 'scharrel' was. Namelijk een stuk lichaam om de ander te plezieren, that's all.

Das idd persoonlijk ja. Maar niet iedereen voelt het zo. En ook al ben je een 'scharrel', wie zegt dat er verder geen gevoelens aan te pas komen?

Ik vind dit een beetje alle 'scharrels' over 1 kam scheren. En wat dat betreft... 'Hokjes zuigen!'

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou me werkelijkwaar zo goedkoop voelen als ik zomaar met Jan en alleman het bed in zou stappen! Hebben jullie dat niet? Gewoon spuiten/slikken en weer doorgaan?

Yep voor mij hoeft dat ook niet.. De tijd van scharrels is wel geweest :)
Sex met mannen die werkelijk voor je willen gaan (Y) Laat ze eerst maar eens wachten :) Degene die dan blijven, respecteren je tenminste..
Heb je veel meer aan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Das idd persoonlijk ja. Maar niet iedereen voelt het zo. En ook al ben je een 'scharrel', wie zegt dat er verder geen gevoelens aan te pas komen?

Ik vind dit een beetje alle 'scharrels' over 1 kam scheren. En wat dat betreft... 'Hokjes zuigen!'

indd (Y)(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 09:03:
'Hokjes zuigen!'

nochtans kan de combinatie van hokjes en zuigen ook heel leuk zijn ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van indus³ op vrijdag 20 januari 2006 om 13:07:
nochtans kan de combinatie van hokjes en zuigen ook heel leuk zijn

vetzakske ! :-D

Waarschuw beheerder