moet toch gewoon kunnen, iemand via hier ontmoeten om er vervolgens sex mee te hebben!!
je moet voor alles open staan toch
je moet voor alles open staan toch
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 01:58:jawel, maar weer hongerrr
Eet smakelijk dan maar alvast.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 02:00:Je moet niets zeggen, gewoon grijpen ... beetje tegenstribbelen maakt het alleen maar spannender
Tegenstribbelen vind ik niet erg, maar dan wil ik toch wel zeker weten dat ze stiekem wel wil.
Maar goed, ik duik mijn nest in, dus als je deze conversatie voort wil zetten, dan weet je me te vinden.
Slaap lekker alvast.
eindhoven
Ja .. en nu?
Tegenstribbelen vind ik niet erg, maar dan wil ik toch wel zeker weten dat ze stiekem wel wil.En zolang ik dat niet zeker weet, grijp ik niets.
Hoe harder een vrouw tegenstribbelt hoe meer ze eigenlijk wil .. het is echt zo .. neem het aan van een vrouw
laatste aanpassing
Uitspraak van mightymikey op donderdag 19 januari 2006 om 00:47:zou jij met iemand afspreken via PF, om daar vervolgens sex mee te hebben
als er een klik is
al gedaan en zeker bevallen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 00:53:Kijk, dit zijn tenminste echte mannen ... denken met hun pik
Hoe kom je erbij???
trouwens.. neuQen?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 14:55:als er een klik is waarom niet
Inderdaad, ik zie het probleem niet..
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 19:48:nee zou ik niet doen
en hoezo zou je dat niet doen dan...?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 10:12:Gevonden!! Was je vergeten tijdens onze sexdate via partyflock
zo dan gewoon vreemd gaan met een maatje van me...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 18:52:ootje, vind ik ook niet tof van jou, maar ja ik neem het je niet kwalijk, is een mooie meid toch
ze kan alleen niet neuken.....
geintje
Uitspraak van mightymikey op dinsdag 31 januari 2006 om 19:55:ze kan alleen niet neuken.....
heb je er ervaring mee dan meiden die niet kunne neuken
Uitspraak van mightymikey op donderdag 19 januari 2006 om 00:47:of heb je dit weleens gedaan?
en heb ik zoiets al is gedaan moet ik is ff goed gaan nadenken
Uitspraak van mightymikey op woensdag 1 februari 2006 om 00:18:Uitspraak van toverbalop dinsdag 31 januari 2006 om 20:19:
heb je er ervaring mee dan meiden die niet kunne neuken
zijn ook mannen die dit niet goed kunnen helaas, (en erger nog dat men denkt de uitblinker te zijn) en je dan moet zeggen, sorry was niet wat ik er van dacht (en dat in een vaste relatie)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 00:35:Waarom niet als zij het ook wil tenminste
jij bent overal voor in lees ik inmiddels in de topics
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 00:39:jij bent overal voor in lees ik inmiddels in de topics
Ben heel makkelijk maar heb mn grenzen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 00:39:zijn ook mannen die dit niet goed kunnen helaas, (en erger nog dat men denkt de uitblinker te zijn)
ach ja die hebbie zowel in mannelijke als vrouwelijke uitvoering hoor.... heb t zelf ook vaak genoeg meegemaakt!!
Grote praatjes vooraf, maar achteraf er maar weinig van bakken
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 00:44:Ben heel makkelijk maar heb mn grenzen
das nooit verkeerd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 00:48:das nooit verkeerd
Ja lijkt mij van wel.......

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)