k ga trouwen met m,n schatje Rianne en dat doen we valentijnsdag
Ik was zo blij dat je gisteren nog bent gekomen schatje, (meerdere keren zelfs)
Kanjer ik hou ontzettend veel van je
We houden een grote bruiloft Met alles erop en eraan ow ik kan er haast niet meer van slapen pffffffffffff
Tja mop je kent mijn lichaam ook zo goed Ik wou dat ik de rest van mijn leven samen met jou in een bed kon slijten
Same to you
Laten we iedereen van pf uitnodigen, the more the better,
Zou niets liever willen maar ik moet toch de zaak van je vader overnemen, ach een paar jaartjes en dan verkopen we de boel en dan gaan we op een tropisch eiland wonen en de hele dag in de hangmat liggen stoeien.
i know maar ik kan het niet vaak genoeg horen hoor
wat een goed idee Maar niet iedereen Bijna iedereen
Ja dan kunnen we elke dag de hele dag de liefde bedrijven en van elkaar houden en het de hele dag elkaar lekker verwennen
Ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je ik hou van je
wel heel veel dan want als iedereen dan een envelopje met geld meeneemt dan kunnen we eerder de zaak verkopen en sneller onze droom verwezelijken.
ik heb alweer zin in je en je bent net pas weg, je bent zo zacht en je smaakt zo heerlijk. Ik wil je weer urenlang verwennen en je weer laten gillen van genot.
je maakt me zo compleet, je lieve woordjes malen elke dag weer door m,n hoofd...Jij bent m,n benen want zonder jou kan ik niet lopen, jij bent mijn balans want zonder jou val ik om.....
Je bent niet alleen lief, slim, inteligent, leuk, sportief, sociaal, maar ook nog eens heel erg doordacht God wat hou ik toch van je
J aik hoop dat de buren er niet te veel last van hebben gehad afgelopen nacht
Ach misschien is hun sexleven ook weer wat verbeterd nadat ze ons hebben gehoord
en jij...jij bent echt fantastisch, jij bent een sterke vrouw die met beide benen goed in het leven staat, je weet wat je wilt en je zal het krijgen ook, jij bent begripvol , zorgzaam, altijd aan anderen denkend, ik schiet helemaal vol als ik verder ga.....fantastisch gewoon
ik sprak ze net nog en vroegen of ik volgende keer hulp kon gebruiken want ze dachten dat je onverzadigbaar was, ik heb ze dringend doch vriendelijk gewezen op het feit dat ik je aankan en jij m,n sexuele match bent....
ze zijn stinkend jaloers op ons en hebben met volle teugen genoten van onze meerdere uitspattingen
Mijn liefste je overdrijftZo geweldig ben ik nou ook weer niet
Jij daarintegen bent supergeweldig, jij bent niet alleen megainteligent maar ook nog eens zorgzaam en heerlijk in bed
![]()