Partyflock

Forumonderwerp · 841781
396x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie van deze 2 is de betere?

(ik stel dan maar even meteen de vraag voor mijzelf want ik zit heel hard te twijfelen tussen een desktop en een notebook. Ik gebruik deze voor grafische en 3d toepassingen welke moet ik dan nemen. Ik wil er eigenlijk wel zo veel mogelijk aan kunnen zitten. Maar mijn budget is niet hoger dan 1500 euries. Wie kan mij uit de brand helpen en kiezen uit deze 2. Momenteel heb ik een desktop en daar krijg ik veel op gedaan. Maar ik wil mijn computer in de toekomst voor meer freelance werk gaan toepassen is het dan verstandig om een notebook of een desktop te kopen.

Alvast bedankt )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinkerbell op dinsdag 17 januari 2006 om 15:30:

eahm ja dat weet ik, naar aanleiding van wat zeg je dit :vaag:

Uitspraak van Chris :rot: op dinsdag 17 januari 2006 om 15:53:
Ehm, nee... als ik het goed heb komen er 32- en 64-bit versies.

maar met de 64 bits versie van windows kun je nog wel software draaien van 32 bits toch of niet?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan misschien nog wel, maar een 64-bit OS werkt niet op een 32-bit CPU.
Waarschuw beheerder
mmm jammer.
Ik heb vandaag nog ff flink na gedacht en denk dat het een desktop windows wordt.
Maar welke kan ik dan het beste nemen.
Ik heb een budget van 1500 euries... echte max dan. Liefst iets minder met de zelfde prestaties natuurlijk. Maar goed, wie kan mij uit de brand helpen.
Ik heb gehoord dat medion, wel een goed merk moet zijn (met zelf een paar kleine aanpassingen dan) goedkoop en toch redelijk oke.

MAARE GEEN DELL!!!

wie kan mij verder helpen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Error 404 op dinsdag 17 januari 2006 om 19:52:
MAARE GEEN DELL!!!

(y)

Zelf samenstellen is de beste optie, vind ik zelf.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris :rot: op dinsdag 17 januari 2006 om 21:33:
Zelf samenstellen is de beste optie, vind ik zelf.

waar?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chris :rot: op dinsdag 17 januari 2006 om 21:33:
Zelf samenstellen

... en dus ook zelf bouwen of een vriend laten doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris :rot: op dinsdag 17 januari 2006 om 22:32:
... en dus ook zelf bouwen of een vriend laten doen.

Dat lukt zelf ook wel. Maare op tweakers.net heb ik iets gezien van een pc builder en weet jij misschien nog een plaats voordat ik zometeen met te hogen kosten kom opzadelen...
Waarschuw beheerder
donateur
Bedoel je een goedkope winkel? Zelf ga ik altijd naar www.pcmegastore.nl welke heel hoog op tweakers heeft gescoord in de shopsurvey.