Partyflock

Forumonderwerp · 841715

Artiest Bonner
Dat Full Spectrum op haar feesten niet graag in herhaling vervalt lijkt een duidelijk verhaal. Het gebeurt dus ook slechts in enkele hele bijzondere gevallen dat een artiest voor de 2e keer in korte tijd in dezelfde club staat. Een fenomeen als Nathan Fake is naar onze bescheiden mening beslist zo’n geval!!

Op de eerste Full Spectrum van 2005 was het namelijk Engelsman Nathan Fake die met een magistrale liveset Ekko volledig naar z’n hand zette. We zijn inmiddels een jaar verder en hij is uitgegroeid tot ster van formaat. Fake’s eerste plaat ‘Outhouse’ van eind 2003 op Border Community was meteen een knaller van de eerste orde en de opvolgende dubbelaar op Saw ‘Watlington Street ep’ veegde letterlijk met iedereen de vloer aan! Vanaf het sublieme ‘The Sky was Pink’ begon ook de techno z’n grote klasse door te krijgen wat weer resulteerde in de fijnzinnige ‘Domino ep’ Traum. Bestond tot voor kort het merendeel van Nathan Fake’s tracks uit op electronica leest geschroeide techhouse, inmiddels zoekt hij het allemaal net iets meer aan de kant van de downtempo electronica (denk aan een heftige Boards of Canada meets L’usine). Z’n eerste volledige album ‘Drowning in a sea of love’ moet in februari op Border Community verschijnen.

Naast Full Spectrum opperresident Nuno Dos Santos staat ook Doornroosje’s Darko Esser achter de decks. Beide ervaren klasse dj’s zullen beslist zorgen voor die inmiddels befaamde Full Spectrum ambiance…

hey hey....kword hier afgeschildert als een reinste crimineel
ik kom er iig eerlijk voor uit dat ik het was...

damn..kben normaal ook niet zo...maar khad zo'n fuckin zin om uit mn dak te gaan...en kon dr gewoon echt mn ei niet op kwijt...

haha nou dat valt toch ook wel weer mee..

en ja eerlijk voor uit komen..je kan weinig anders met 2 getuigen;)

mja nu genoeg over gezegd..zie je volgend feestje wel weer (y)

edit:....kzie nu pas je forumplaatje tqrbo.........hoe gruwelijk respectloos

haha :)

maar die middelvinger is naar mensen die lui achter hun computer hangen en niet naar iemand die vol bezig is vette muziek te laten horen:p

en ja ik ben t m wel aan t afleren maar lukt nog niet:(
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 15:34:
ch....kvond dat ze best van te voren mochten aangeven dat het zo'n soort kutset zou worden

Uitspraak van DK079 op maandag 23 januari 2006 om 15:46:
Wat had er dan aangegeven moeten worden? Pas op: zweefzet ofzo

Dames, er stond emt koeienletters het volgende op de flyer: ELECTRONICA SET.
Uitspraak van Moer op maandag 23 januari 2006 om 19:33:
Dames, er stond emt koeienletters het volgende op de flyer: ELECTRONICA SET.

Blijkbaar hadden niet veel mensen op de flyer gelet he!
Blijkbaar niet nee, stom want daar stond de vermelding waar iedereen hier zo gek over doet :yes:
Uitspraak van Moer op maandag 23 januari 2006 om 20:16:
Blijkbaar niet nee, stom want daar stond de vermelding waar iedereen hier zo gek over doet

Voortaan moeten ze maar grote spandoeken bij de ingang ophangen :yes:
laatste aanpassing
Nou weet ik vrij weinig tot niets van deze muziek, maar dit was toch ook niet goed voor een electronica set??

Wil je beweren dat bij deze muziek helemaal niet het kleinste bassje of kickje of wat dan ook tussendoor komt??

Alleen maar intro, intro, intro??

Ik vond het knap dat ie zo goed met die laptop is en hij laat er prachtige toontjes uitkomen, maar een uur lang vind ik een beetje overdreven hoor...

Mijn avond is nog een beetje gered door Darko Esser en het toch wel relaxte sfeertje (best knap na een uur stilstaan ;))
Uitspraak van Ro...:banana: op maandag 23 januari 2006 om 20:17:
Ik vond het knap dat ie zo goed met die laptop

Lijkt me niet al te moeilijk hoor ;)

Uitspraak van Ro...:banana: op maandag 23 januari 2006 om 20:17:
maar dit was toch ook niet goed voor een electronica set??

Ik vond het niet goed nee, maar het was wel de bedoeling wat hij deed iig. En ja wat is electronica, behoorlijk breed he :)
Uitspraak van Moer op maandag 23 januari 2006 om 20:27:
Lijkt me niet al te moeilijk hoor

Nee jij doet het hem zo na ;P
Als ik de muziek er van te voren inzet wel ja o:)
Uitspraak van Moer op maandag 23 januari 2006 om 20:31:
Als ik de muziek er van te voren inzet wel ja

Gewoon ff op play drukken en dan gaan zitten en af en toe harder en zachter zetten O:)
Beetje op mn knieen zitten enzo en water drinken, vage gast die Nathan.
Uitspraak van Moer op maandag 23 januari 2006 om 20:27:
Ik vond het niet goed nee, maar het was wel de bedoeling wat hij deed iig. En ja wat is electronica, behoorlijk breed he

Tsja dan heb ik gewoon pech gehad deze keer, no shame..
Toch maar weer naar mijn vertrouwde muziek toe ;)
sssssshhtt hij was geweldigg zeg maar niets meer gewoon ;)

:respect: