klas vandaag in de krant dat ze de minimumleeftijd van roken misschien naar 18 wilden verhogen
Heb wel gerookt, ben nu 2 jaar gestopt..
Maar op nieuwjaarsdag heb ik sinds 2 jaar weer ff teveel gerookt .
Stom maar het smaakte me wel een x ach ja.. he?
me ma heb zo boek en als je die leest moet je gewoon doorroken maar namate je verder leest ga je vanzelf stoppe en het werkt wel... me ma is 5 jaar gestopt geweest ..
Ik ben nu 3 weken gestopt met roken, rookte 10 jaar lang 30 sigaretten per dag en ben van de 1 op andere dag gestopt met roken. Mijn vriend is anderhalf jaar geleden gestopt en ik vonmd het nu wel tijd worden om ook eens te stoppen. Ik heb geen pleisters ed gebruikt want daar geloof ik dus niet in.
Ik vind roken niet ineens vies ofzo maar ons huisje ruikt echt wel een stuk frisser nu er niet meer gerookt wordt.
ik wou dat ik kon stoppen.. kots echt van het roken, maar als ik een dag niet rook dan smeken de mensen om me heen of ik niet een sigaret wil opsteken.. ik verander echt in een beest dat bij het minste of geringste ontploft als ik neit rook..
heb alles al geprobeerd.. van die stikkers op je lijf, kauwgom, mezelf volproppen met eten enz enz.. niks lijkt te werken
maar ons huisje ruikt echt wel een stuk frisser nu er niet meer gerookt wordt.
nou dat ligt er aan. wij roken hier ook thuis maar denk maar niet dat jij dat ruikt hoor. want niemand ruikt het bij ons.
iedereen vraag altijd aan ons mag ik hier roken terwijl de asbakop tafel staat hahaha