1960x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
is dit al de derde keer dat je het zegt?
Ja ja ik herhaal graag. Laat dat dan ook duidelijk zijn
homo's zijn schatjes en je kan goed met ze shoppen
Maak ff een domme opmerking dan
DOM en Opmerking?????
laatste aanpassing
Ja ja ik herhaal graag. Laat dat dan ook duidelijk zijn
Maar ik ben geen hetero man die nooit luistert
DOM en Opmerking?????
Hij is ook meteen weg...
Maar ik ben geen hetero man die nooit luistert
Mijn dochter vraagt waarom ik nu zo hard moet lachen.
Zegt genoeg
Hij is ook meteen weg...
Wie weet komt hij weer terug voor meer?
Eigen vrije invulling voor jou
Mijn dochter vraagt waarom ik nu zo hard moet lachen.
Zegt genoeg
Hahahahahaa...
Wie weet komt hij weer terug voor meer?
Eigen vrije invulling voor jou
Ik hou me maar ff in...
Op het andere topic voel ook een discussie aankomen...
IK heb niks tegen homo`s maar ik vindt het niet leuk als ik ze ziet zoenen of wat dan ook in mijn zicht, dat vindt ik dus ff op zn hollands gezegd erghu smerig maar ik respecteer wel dat ze er zijn....
Zij kunnen immers er ook niks aan doen dat ze zo geboren zijn en ik geloof best dat die mannen het er erg moeilijk mee hebben omdat aan de buiten wereld te laten weten dat zij dus homo zijn omdat de wereld zo keihard is in hun mening en ook dus heel erg gemeen.....
Laat iedereen gewoon in zijn waarde !!!!
Zij kunnen immers er ook niks aan doen dat ze zo geboren zijn en ik geloof best dat die mannen het er erg moeilijk mee hebben omdat aan de buiten wereld te laten weten dat zij dus homo zijn omdat de wereld zo keihard is in hun mening en ook dus heel erg gemeen.....
Laat iedereen gewoon in zijn waarde !!!!
Op het andere topic voel ook een discussie aankomen...
Nee joh.....
Viel toch wel mee.
licht er aan ze moeten het zelf weten zo lang ze maar uit mn buurt blijven
Ik ben zo benieuwd waarom dan?
Laat iedereen gewoon in zijn waarde
Het is een ziekte en een ding waar ik bush gelijk in moet geven het mag niet geaccepteerd worden net als abortus en nee ik ben niet van de kerk het is moreel niet in de haak! ik haat niemand dat is emotioneel nee ik kan wel een ziek dier uit zn lijden verlossen.
Mensen zoals jij is een ziekte
Je zou verwachten van iemand die 31 is dat wel wat ruimdenker zou zijn...
Maar jah... je komt uit zeeland he... daar hebben ze geen homo's
kan nog beter met mn homo-vriendje omgaan dan met mn vriendinnen
En een goede morgen
moet zo ook aan het werk... al het achtergebleven werk van gisteren inhalen...
Hoe kan dat nou weer.....
Verder alles goed
Aan jou kant ook?
Prima hier. Man lief denkt nog steeds dat ik de heledag aan het poetsen ben. Maar dom is hij ook weer niet dus heeft even een lijstje op geschreven met dingen die ik moet gaan doen vandaag.
Ken je dat de makkelijkste dingen zijn reeds tussen het type door gebeurt. Maar de rest.......
Hoe kan dat nou weer.....
doe is een gok... gisteren de hele dag hier rond gehangen...
Prima hier. Man lief denkt nog steeds dat ik de heledag aan het poetsen ben. Maar dom is hij ook weer niet dus heeft even een lijstje op geschreven met dingen die ik moet gaan doen vandaag.
Ken je dat de makkelijkste dingen zijn reeds tussen het type door gebeurt. Maar de rest.......
Hahahahahaaaa... je wordt aan het werk gehouden
Ken dat hoor... mn vriendje heeft daar ook wel eens last van als ik een dagje vrij ben
gisteren de hele dag hier rond gehangen...
Ik heb jou gister helemaal niet gezien hier
mn vriendje heeft daar ook wel eens last van als ik een dagje vrij ben
Ook altijd als je een keertje vrij bent. Net ofdat je niks beters heb te doen dan poetsen.
Nou ik wel een beetje rondhangen op PF
Ik heb jou gister helemaal niet gezien hier
Hahahahahaaa... jaja... vandaar die 600 PBtjes
Ook altijd als je een keertje vrij bent. Net ofdat je niks beters heb te doen dan poetsen.
Nou ik wel een beetje rondhangen op PF
Idd... ik kan me ook prima vermaken met mn playstation
Idd... ik kan me ook prima vermaken met mn playstation
Echt hier elke vrijdag avond PS Time.
Heerlijk de hele avond vechten of race.
Hahahahahaaa... jaja... vandaar die 600 PBtjes
Dacht dat het er meer waren
Het is een ziekte
jij bent triest
dat niet alleen hij zal zelf ook wel ziek zijn, sukkel laat iedereen lekker in ze waarde !!!
kan nog beter met mn homo-vriendje omgaan dan met mn vriendinnen
Bij deze mensen kan je je diepste geheimen vertellen en het zijn teminste mensen die je steuenen wanneer jij hun nodig hebt je kan op ze bouwen en dat kan je van je vriendinnen niet altijd zeggen.
dat niet alleen hij zal zelf ook wel ziek zijn, sukkel laat iedereen lekker in ze waarde !!!
Aan zn kop te zien heeft ie zelf issues
Echt hier elke vrijdag avond PS Time.
Heerlijk de hele avond vechten of race.
Ik speel dan...... zie profiel
Dacht dat het er meer waren
Het komt aardig in de buurt
Aan zn kop te zien heeft ie zelf issues
WHEWHE.....
lees dit stukje...hij heeft dit in ze profiel staan maar vandaag heeft toch echt geen gelijk hij moet eerst maar eens leren respect te krijgen voor mensen !!!
lees dit stukje...hij heeft dit in ze profiel staan maar vandaag heeft toch echt geen gelijk hij moet eerst maar eens leren respect te krijgen voor mensen !!!
Las het stukje ook al in zijn profiel
Neej! Homo's begrijpen vrouwen beter