Nog mensen naar Salou?
wij wel vertrek de 24ste van juni
wij wel vertrek de 24ste van juni
salou is leuk als je 16 bent
bij ons op het reisbureau vertelde ze juist dat Lorret voor gasten van 16 was en op salou volk tussen de 18 en 21 kwam
eind augustus, hij gaat 24 juni, dan is er nog geen halve paardekop daar...
Maar goed, la sje naar Salou gaat moet je zeker naar Universal pretpark gaan
wij zaten ook aan salou te denken dit jaar... maar als ik dit zo lees is dat nie zn goed id...
is het dan egt zo kut daar? of is het gewoon kut dat er jonge lui loopt...? kan iemand me vertellen die er al is geweest waarom het dan zo kut is.. (kutsfeer, agresiefe lui etc?)
Wat is daar 10x beter dan?
In Salou zit alles zo ver uit elkaar, het is eigenlijk gewoon een neergekwakt betonnen gehucht met hier en daar een barretje, er lopen alleen maar 16 - 19 jarigen.
In Kreta en Lloret hebben ze dat allemaal net effe wat beter begrepen.
Salou is gewoon zwaar gehypte toen met Costa! maar het stelt geen ruk voor...
Jaah kun juh wel zegge
weet juh wat .. jij gaat Vlgnd jaar
Gewoon Met ons meej
Hey je vriend ken ik wel, die gast danst al jaren in de snoepys
Ps: heb je jezelf al laten testen op ziektes?
3 keer geweest. eigenlijk 2 keer te veel.
wij zitten in Almonsa!
Ja tis Snoepy's die er onder zit
De meeste gasten zijn toch wel wat ouder, zeker als je eind augustus gaat, dan is het allemaal 20+.
Salou is geloof ik niet meer zo "in" als vroeger...komen maar weinig reacties op he
Oei, als onze vakantie maar goed komt
de partij met 18 man , 8 juli tot de 21e in appartementen
En hoe bevalt/beviel t? Wij gaan ook naar la Siesta... 11 tm 22 juli
Nou als je Stratum leuk vind dan vind je Salou toch ook wel leuk??
achterlijke duitsers
salou is best leuk de een vind het voor het wat jongere en de ander heeft het er prima maar hun zin je moet zelf toch het beste er van maken .....
dat heel veel mensen vinden dat salou "alleen leuk is als je 19 bent"
zitten in salou bijna geen duitsers man, alleen van die engelse
us misschien is het leuker als je ook naar dat pretpark of waterpark gaat of dagje barcelona ofzo
Vind het een beetje eentonig worden om 3 weken te bakken elke dag en te slapen en hangen in de zon, paar daagjes iets anders is ook wel leuk.
trouwens ook nog welles wat hardstyle dj's uit nl daar of niet//?
vertrek zoiezo over kwatiertje..
voor 4 daagjes maar dit is maar 1 van de 20 keer deze zomer
werk voor solmar tours
is er een tent in salou die wat hardere stylen draait
zoja welke stylen en welke tent
mooie vrouw neem ik al mee
Weet iemand al meer over dj's die komen?
Oasis Park
zit je nou weer stiekem te promoten met je cave
ik hotel los angelos... iemand geweest al?
is tog geen promoten als ik zou promoten zou ik zeggen dat alle hardcoreliefhebbers cker ff bij the cave moeten langskomen om te stampuh
9 weken werken bij 't Gat van Nederland!!
Heel PF komt natuuuuurlijk ff langs!
ik hoop nog te gaan, anders blijft me huizie wel erg leeg deze zomer
31 juli naar salou in hotel las vegas
ik ben ook 23
Daar zit k ook.. is het ete een beetje te doen daar? en met all-in wat ik ook heb, wat voor extra dranke zitte erbij (lokale) ook baco toevallig ?
woohooo van 8-20 aug met zijn vieren in een 6 persoons appartement van bahia dorada iris, vliegen natuurlijk
Oftewel kunnen nog 2 personen bij Meisjes mogen PB sturen
ze zeggen dat salou tegenwoordig alleen nog maar voor mensen rond de 15/16 jaar is...
Weet iemand hier meer van?
ha ha ik ook...van 28-7 tm 13-8
cijfer op vakantiereiswijzer is wel oke! 8,6. STaat bij heel goed hotel dus ben benieuwd.
Ik vraag me alleen af of ik niet de oudste ben die daar naar toe gaat. Iedereen kijkt me met van die grote ogen aan als ik vertel dat ik naar salou ga dit jaar.laatste aanpassing 28 juni 2006 14:31
yep..ik ook! kheb de vliegtuig van 5 uur vannacht! see you there..
wij vertrekken de 22ste met 12man. Dus mochten jullie ergens 12 zatte mensen in NECshirts tegen komen...
hey
wie weet of dat spookhuis er nog zit on Salou
Tis echt een super eng levend spookhuis.
ik was er wel in 2000
dus het kan zijn dat tie er niet meer zit.
Echt heel veel mensen gaan naar Oasis haha, jammer dat het zo "ver" van't strand af ligt...verder wel een relax hotel geloof ik voor zover ik dat kon beoordelen!
Komt omdat het een van de 3 hotels in salou is waar all-in( dus geen strand voor mij) is te boeken laatste aanpassing 14 juli 2006 10:06
dan?? dan zijn wij et
sander jij weet meer dan mij?
150euro per avond ahhahaha die is nieuw./....kga 17 dagen dus 15 dagen daar...zou je dsu 1750 e opmaken hahahaha + hotel nog 650 is ongeveer omgerkekend 5000 gulden hahahaha helemaal van de pot gerukt
nou wij zitten gewoon iedere avond tot een uurtje of 1 op het balkon te zuipen. stel dat een biertje 4euro kost (wat bij de meeste niet is) dan ken je toch een hoop zuipen maja als je een heeeeeeeel klein beetje overdrijft moet het wel lukken
nou wij zitten gewoon iedere avond tot een uurtje of 1 op het balkon te zuipen. stel dat een biertje 4euro kost (wat bij de meeste niet is) dan ken je toch een hoop zuipen
je moet bij de dubbel dutch zuipen bier 1 euro, halve liter 2 euro. In snoopy's is bier 3 euro... Maar 4 nergens geloof ik
pach is 4euro, maja verder nergens geloof ik neej
haha, moet toch info hebben. Ben er nog nooit geweest. Ik hoor weer van vele dat het een flut discotheek is Naja we zien het ammel wel
www.costadoradainfomagazine.nl
www.salou.pagina.nl
www.feestbeestsalou.nl
http://salou.allepaginas.nl/
laatste aanpassing 17 juli 2006 16:16
Is daar weg.
Gaat vanaf 31 juli onze kamer in oasis worden daar spookt het namelijk meer
maar zonder gein die is al 3 jaar weglaatste aanpassing 13 juli 2006 20:38
Idd Pacha was duurste tent ja, maar wel de mooiste. Iedereen die naar Salou gaat moét daar heen met Holland party 's woensdags...
is da serieus cindy?
van de kersengeur die er hing...
Die gratis consumptiebonnetjes die ik kreeg kwamen daar wel van pas
zit in app. azahar-zahara!
ik had zo'n Salou Club Card kon je aanschaffen kreeg je korting, gratis entree en bonnetjes..wel handig
jah die had ik ook, maar die gratis entree was ook maar tot een bepaalde tijd.. half 1 ofzo.. en ik was zo lui dat ik vaak niet eens de moeite nam om die kaart te pakken zodat we bv. 2e drankje gratis kregen haha! we hebben er dus niet super veel profijt van gehad maarja...
Ja was echt lachen dat spookhuis, vooral als je de mense naar buiten zag komen haha
ja ik weet het zeker want ik kom er net vandaan namelijk.
Dana in Snoeppys en korsakoff aan de overkant in de Crocs!!
Ruthless draait ook in de Crocs maar toen wij er waren kon hij niet komen!!
Idd Pacha was duurste tent ja, maar wel de mooiste. Iedereen die naar Salou gaat moét daar heen met Holland party 's woensdags...
Verder betaalde je in andere toko's ook wel 3 tot 4 euro voor flessen bier (o.a. 3,50 euro voor jupiler bij skihut)
Die zijn moeilijk te vinden... Verhouding daar is 1 op 10 dus verheug je eigen maar nergens op
Heeuj live van salou Oasis park, over 30 min krijg ik te hore dak op ken kkre uit het hotel.. was weer een leuke vakantie, denk alleen niet dak volgend jaar hier weer welkom ben...
Uitspraak van ThePassie op dinsdag 25 juli 2006 om 15:38:
Zekerz Salou was er vorig jaar ook!! ik ga de 7 aug tot de 17de!! nog meer mensen die er dan ook zitten?! Wij zitten boven de Snoopies midden in het centrum en 300 meter van het strand wat wil je nog meer
Lekker hakken op Dana...
weet jij dat wie er allemaal kome naar salou want zie niets in de agenda staan!! en wanneer ze komen?!
Heeuj live van salou Oasis park, over 30 min krijg ik te hore dak op ken kkre uit het hotel.. was weer een leuke vakantie, denk alleen niet dak volgend jaar hier weer welkom ben...
dat snoepy's open air woensdag sloeg echt werkelijk nergens op!!!! wat een onzin!!! ik raad het iedereen af!
de drank was lauw, t was om half 1 op, buffet stelde niks voor en t was gewoon niet leuk
sowieso dat hele snoepy's.. die hebben het echt allemaal te hoog in de bol (en dan heb ik t over de proppers en t personeel daar enzo) ze menen echt dat ze alles kunnen maken in salou omdat zij zogenaamd de bekendste discotheek zijnnee, met dat open air gebeuren hebben ze het definitief verpest bij mij, we zijn der verder ook niet naar toe gegaan
maja dat is mijn mening
ben d'r ook heen geweest en vond et prima hoor! Voor de mensen die er niet zijn geweest, et vind zich op 45 min van Salou op een of ander feest terrein plaats. Je word gebracht met bussen, 8 in totaal bij ons. Het terrein zelf is heel groot, maar er word maar 1/4e van gebruikt. Je kan er voor 44e heen (propper vind je op et strand, ti's NL/BE only feest) en dan kan je onbeperkt zuipen. Heb mooi de hele avond luxe mixjes zitten drinken En voor zover ik weet was de drank niet opgeraakt.. Het buffet wat er was is niet veel, tzijn stukjes stokbrood met ham en olijf ofzo, van die spaanse tjak die ik nie hoef Toen wij naar buiten ging lag er btw een kerel op z'n buik in de ambulance laatste aanpassing 27 juli 2006 12:04
Uitspraak van Mie-Sjelle op woensdag 26 juli 2006 om 17:10:
dat snoepy's open air woensdag sloeg echt werkelijk nergens op!!!! wat een onzin!!! ik raad het iedereen af!
de drank was lauw, t was om half 1 op, buffet stelde niks voor en t was gewoon niet leuk
sowieso dat hele snoepy's.. die hebben het echt allemaal te hoog in de bol (en dan heb ik t over de proppers en t personeel daar enzo) ze menen echt dat ze alles kunnen maken in salou omdat zij zogenaamd de bekendste discotheek zijn nee, met dat open air gebeuren hebben ze het definitief verpest bij mij, we zijn der verder ook niet naar toe gegaan
maja dat is mijn mening
Ik ben d'r ook heen geweest en vond et prima hoor! Voor de mensen die er niet zijn geweest, et vind zich op 45 min van Salou op een of ander feest terrein plaats. Je word gebracht met bussen, 8 in totaal bij ons. Het terrein zelf is heel groot, maar er word maar 1/4e van gebruikt. Je kan er voor 44e heen (propper vind je op et strand, ti's NL/BE only feest) en dan kan je onbeperkt zuipen. Heb mooi de hele avond luxe mixjes zitten drinken En voor zover ik weet was de drank niet opgeraakt.. Het buffet wat er was is niet veel, tzijn stukjes stokbrood met ham en olijf ofzo, van die spaanse tjak die ik nie hoef Toen wij naar buiten ging lag er btw een kerel op z'n buik in de ambulance laatste aanpassing 27 juli 2006 12:04
Dit heeft weinig met snoepy's te maken toch? Het enige wat je krijgt is gratis toegang bij snoepy's, voor de rest is het gewoon een poolparty.
ja dat vond ik dus ook, dat was echt een supervette avond!!!
Wil terug! heimwee!
Uitspraak van Hey Joekies op dinsdag 1 augustus 2006 om 13:53:
Uitspraak van BassmaniaQ op dinsdag 1 augustus 2006 om 13:44:
nog 10 dagen
nog 13...
nog 7
pacha echt de beste tent van salou snoepies op de 2e plek de rest aleemaal waardeloos skihut veel te druk altijd
iemand dit al gezien:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2640/d52dd643/
Uitspraak van BeST-RaaR & KoeKWouS 08-08 > SALOU 2006! op zaterdag 5 augustus 2006 om 12:51:
iemand dit al gezien:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2640/d52dd643/
Nou die discotheek van dat filmpje staat bekent door dat ze drugs in je drinken flikkeren.
Nou die discotheek van dat filmpje staat bekent door dat ze drugs in je drinken flikkeren
en het stomme was het is van snoopy's uit maar de tickets verkochten ze bij de bus stop
Wat denk je nou dat ze ermee te koop lopen? Het staat er gewoon om bekent
Van bepaalde proppers en mensen uit het hotel.
helaas niet overtuigend genoeg voor mij
proppers brengen zo'n geruchten de wereld in als verkooppraatje voor hun eigen café/discotheek
en toeristen geloven die praatjes en gaan dat
overpakken
En ik vermaak me nog steeds prima met werken bij ´t Gat van NL!! Adios!
en nooit iets gemerkt van mensen die drugs gebruikten of in drinke stopte dus zijn allemaal maar wilde verhalen, ik vond ut de vetste
slechte airco.
En tot slot is snoepys open air feest ook niet top. Ben er zelf niet geweest maar wel slechte recenties gehoord. Sorry cornell...
Vond Salou een beetje tegenvallen en appartement arqus leek wel een strafkamp mocht er echt nix
Prima vakantie gehad! Behalve dan het lijk wat in almonsa playa aan t zwembad lag. Mijn eetlust was weg
Uitspraak van chiwa op zondag 13 augustus 2006 om 16:40:
Prima vakantie gehad! Behalve dan het lijk wat in almonsa playa aan t zwembad lag. Mijn eetlust was weg
wat was hier gebeurd dan?
dus ik raad je aan om niet naar salou te gaan als je boven de 20 jaar bent..want dan ben je gewoon te oud ervoor...dat heb ik ook gemerkt
Zou toch gaan voor Kreta inderdaad
en ik zeker weten ook haha..!!
Sinds een paar dagen terug uit Salou!
Ga niet naar de flashback mits je 6 euro voor bier/5 euro voor water wil betalen. Prijzen blijven zo in augustus en eind augustus gaan de prijzen nog verder omhoog.
Kben der nu 2 jaar achter elkaar geweest, 2 jaar super naar mn zin gehad maar ga er volgend jaar niet meer naar toe
Uitspraak van De La Bretonière op maandag 21 augustus 2006 om 21:06:
Kben der nu 2 jaar achter elkaar geweest, 2 jaar super naar mn zin gehad maar ga er volgend jaar niet meer naar toe
ben er nu ook 2 jaar achter mekaar geweest, maja volgend jaar zie ik wel, maar wil best weer naar salou