Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:10:
Idd, daar gaat het hier om en daar moet je ook om kunnen lachen.
Maar goed, een topic dat bedoelt was als grap wordt weer vakkundig de nek omgedraaid
Oh, het was een grap. Plaats dat dan in Onzin&Humor, dan zie je mij er ook niet over vallen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 20:10:
Waarom moet in elke post van jou het woord narrowminded/openminded vallen?
Elke post?

Zo, check jij die allemaal dan?

Vind ik toch knap, ik heb jou naam nog nooit eerder ergens voorbij zien komen geloof ik en jij weet precies wat ik post. ja, ik heb het vaak over narrowmindedness. Omdat dat iets is wat ik absoluut niet verdraag. Ik denk inderdaad dat deze maatschappij heel wat prettiger zou zijn als mensen wat meer open zouden staan voor anderen.
En ja, dan doel ik ook op de streng gereformeerde refo's

Ik ben gewoon voorstander van iets gematigder gedrag, omdat we nu eenmaal met miljarden mensen op dit aardklootje leven en we toch allemaal met elkaar door één deur moeten kunnen.
Dus laat mij lekker in de waan dat ik de wereld kan verbeteren en dat ik graag zou zien dat mensen wat verder kijken dan hun neus lang is. Snap niet waarom jij dat als negatief opvat, maar goed.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 00:14:
Yeah right, dan zijn er wel een hoop extremen in capelle
Wie zegt dat de refo's die jij kent wel niet horen tot een heel klein percentage gematigde refo's?
Je topic heet "gereformeerden. NIET Streng-gereformeerden. Dus je opent zelf een topic met een algemene term en gaat het dan vervolgens hebben over de extreem gereformeerden. dat is waarom ik ook zo reageer. had jij je topic "Streng-gereformeerden" genoemd en niet zoveel beledigende replies geplaatst had ik heel anders gereageerd.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 00:14:
Dat moet haast wel want als je uit een harde kern refo-gezin had gekomen had je nu echt niet op gabberfeesten rondgelopen en met meiden kunnen zoenen.
Dan had je de hele familie ten schande gebracht...

Alsof mijn ouders erachter staan dat ik naar feesten ga. En ze weten niet eens dat ik met meiden zoen want dat was vroeger inderdaad totaal onbespreekbaar thuis. Ik heb zelf een keer flink op m'n lazer gehad toen ze erachter kwamen wat ik uitvrat met m'n eerste vriendinnetje en sindsdien is er ook niet meer over gesproken.
Het was niet dat ik niets mocht thuis, maar werd wel strak gehouden. Wat ook maar goed is geweest achteraf gezien ook.
Echter, toen ik op mezelf ging wonen ben ik m'n eigen leven gaan leiden. En dat heeft voor heel veel problemen en strubbelingen gezorgd ja. Er zijn echter een paar zaken voorgevallen die ervoor gezorgd hebben dat mijn ouders wat meer begrip en respect voor mijn levensstijl gekregen hebben.
And that works both ways: Ook ik heb meer begrip gekregen voor de situatie waarin zij zijn opgegroeid en hun denkwijze. Things can change over time weet je.
Anywayz, ik zal je wel beledigd hebben dat je nu zo persoonlijk reageert

, vind het een beetje makkelijk. Ik zeg niet dat je in alles narrowminded bent, ik zeg dat ik vind dat je dat in dit topic bent. En niet omdat je een bepaalde mening hebt, maar omdat je elke gereformeerde over een kam scheert en met totaal onnozele argumenten aankomt zetten. Dat gereformeerden lelijk zijn ofzo

Wie bepaalt in godesnaam wat mooi en wat lelijk is? Dat soort begrippen zijn zo relatief als de neten man.
Afijn, je snapt me wel denk ik
Ik heb m'n zegje wel gedaan, dit is Flock dus het is afwachten op de volgende paar achterlijke replies van mensen die de moeite niet eens nemen het hele topic door te lezen en die denken grappig te zijn.