Partyflock
 
Forumonderwerp · 841040
Betreft: evenement: SledgeHammer, vrijdag 19 mei 2006 om 22:00
 
http://partyflock.nl/party/55744

Mij benieuwen wat de line up wordt. O:)
Als ik zo zie wie er de laatste keer stonden kan dit nog wel eens een ruig feestje gaan worden. 8)

Ik wil The DJ Producer en jullie?
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op dinsdag 23 mei 2006 om 20:26:
die gast heeft de hele mokum en ruffneck-collectie

Wie niet... (Y)
Heb zowel Ricky Laut als Sunny D váák horen draaien en tis toch bijna altijd hardstyle...

Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op dinsdag 23 mei 2006 om 20:26:
ja en die draaiden ze voor mijn verjaardag:D

En de hele toko ging los behalve Suuus :lief: early :D
Uitspraak van Knits op dinsdag 23 mei 2006 om 20:22:
Ricky Laut & Sunny D ===>> hardstyle
Misschien was ouwe hitjes maar geen early.
Omnious & Sequence hebben een paar optredens op een early party, maar hangen ook niet vast aan early...

Kijk eens naar de time table :P Geen Akira en Drokz als afsluiter in de hoofdzaal ;)

Geen fratsen, dat scheelt.

Ricky Laut draait nooit hardstyle. Sunny D misschien wel, maar vergeet niet dat hij vroeger draaide als The Smous en al die platen nog gewoon heeft liggen. Met Omnious & Sequence slaat je commentaar helemaal nergens op. Die hangen wel vast aan early. Om precies te zijn de 'vergeten gabberhouse' waar Cyndium bekend mee is geworden.

Uitspraak van Knits op dinsdag 23 mei 2006 om 20:22:
Mindcontroller (Y)

Laatste keer leek Mindcontroller nog wat in de Fun, door het podium te verdubbelen en nog een danspodium midden in de zaal te plaatsen, maar alleen die hitjes gaat mij ook weleens vervelen. Mindcontroller is voor de doorgewinterde gabber veel te standaard geworden.

Volgens mij geef je er gewoon op af, omdat dit feest, jullie volledig overklast.
Denk dat Laut zeker early gaat draaien oet het overigens wel goed. Sunny D daarintegen...

Anyway heb me prima vermaakt en die rare derderangs dj die er stond is er nog niet, maar misstond zeker niet tussen de 'grote'. Ik heb me prima vermaakt en ik heb wel gehakt! Enkel wat minder dan dat ik van mezelf had verwacht. Het lag zeker niet aan de dj's!

Ik heb overigens mijn dosis early gewoon op zaterdag gehad :)
Uitspraak van Remco op dinsdag 23 mei 2006 om 20:59:
Mindcontroller is voor de doorgewinterde gabber veel te standaard geworden.

Mja das wel weer zo. Pan Demonium is ook dik maar daar staat nog niks van in de planning in de agenda.
idd Knits sorry dat ik het zeg maar je bent een beetje slap uit je nek aan het lullen
Ricky is early en ominous & sequence ook
Oké... :$
Ricky Laut heeft toch een lange tijd zonder succes hardstyle gedraaid? Anyway buiten mijn beeld geweest en de 2 setjes die ik van hem dit jaar heb gehoord was early en goed.

Sunny D daarin tegen :nee:
Uitspraak van Erwin_1975 op woensdag 24 mei 2006 om 10:27:
Ricky Laut heeft toch een lange tijd zonder succes hardstyle gedraaid?

Zeker niet zonder succes hoor. Ik heb m geregeld gehoord en die hardstyle van hem was echt wel goed te doen. Net als Sunny D trouwens.
Okai, maar wat ik al zei beetje buiten mijn beeld geweest. Ricky Laut heb ik zeker geen hardstyle horen draaien, maar Sunny D wel. Op dat gebied moet je bij mij al erg creatief zijn om 'goed' te zijn bij mij. Vooral de laatste tijd dan.
Nee man de laatste tijd is hardstyle weer helemaal hot.
Komen ook weer wat interresante dingen uit.
Je houd ervan of je houd er niet van, maar hardstyle is niet meer zo crap als twee jaar geleden.
Sunny D heeft zichzelf meerdere malen bewezen voor mij met hardstyle. Mysteryland, Multigroove... (Y) :)
 
Ricky Laut & Sunny D ===>> hardstyle

Rick Hardstyle??? :S Die draait toch Hiphop??
Uitspraak van Knits op woensdag 24 mei 2006 om 16:36:
hardstyle weer helemaal hot.

Daar geef ik je meteen gelijk in, want daar hou ik me sinds de zomer van 2003 al niet meer mee bezig :roflol:

Uitspraak van Knits op woensdag 24 mei 2006 om 16:36:
Sunny D heeft zichzelf meerdere malen bewezen voor mij met hardstyle. Mysteryland, Multigroove... (Y) :)

Mystery Land slaat alleen op 2001. Toen we misschien wel samen stonden te beuqen omdat de hardcore tot in de namiddag op zich liet wachten :/ Wat betreft Multigroove, moet ik je voor de tweede keer in 1 post gelijk in geven :D

Uitspraak van Suusjuh :rot: op maandag 22 mei 2006 om 16:23:
Kom vrijdag maar naar de bob's, zal ik je eens laten zien wat hakkuh is :[ ;)

Uitspraak van Knits op dinsdag 23 mei 2006 om 20:35:
de hele toko ging los behalve Suuus :lief: early :D

Dat was inderdaad weer het geval afgelopen vrijdag :9

Suus, kom je zaterdag naar de Hemkade, zal ik je eens laten zien wat hakkuh is :P
laatste aanpassing
Laat ik ook zien wat hakken is :9
Ben je er zaterdag ook dan? ;)

Nog een paar erbij en we hebben een mooie frontlinie vooraan in de hoofdzaal :P