Partyflock

Forumonderwerp · 840684
2 volgers · 86288x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ik heb zòn gevoel da defqon di jaar valt op de 17 tenslotte weer in de zelfde week tis al op de

14e
18e
19e geweest

mooie datum dus de 17 de

zal teminste flink :bounce"worde
Waarschuw beheerder
schrijf een verslag! ;)
Waarschuw beheerder
na ik ga lekker ff de bus pakken misschien als ik zin heb over een uurtje als ik thuis ben :cheer: grtz :aai: aan iedereen die het defqon topic probeerd te verneuQen :P
Waarschuw beheerder
Worden de kaarten ook via Ticketbox verkocht?
Waarschuw beheerder
Het kan zijn dat de betaling en deze mail elkaar hebben gekruist. In dit geval
kan deze mail als niet verzonden worden beschouwd.

Voor al de mensen die bang zijn dat ze hun kaartje niet krijgen :P .. Je krijgt de vierde mail alleen maar als een soort van waarschuwing voor als je nog niet hebt betaald.

Deze mail krijgt iedereen, dus ook als je al wel betaald hebt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wel een beetje vreemd dan,mocht dat zo zijn.
In feite lijkt het op een fout in het systeem of
op iets dat insinueert dat ticketonline je wil naaien en twee laten betalen.
Kan allemaal gebruiksvriendelijker imo, maar goed :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robvanbeers op dinsdag 18 april 2006 om 14:09:
Voor al de mensen die bang zijn dat ze hun kaartje niet krijgen .. Je krijgt de vierde mail alleen maar als een soort van waarschuwing voor als je nog niet hebt betaald.

Mooi achterlijk, zo krijg je een hoop vragen bij mensen!!
Waarschuw beheerder
Nouja volgens mailtje wat ik kreeg is het systeem down en het probleem zal deze komende week worden op gelost. Ze schatten dat iedereen die nu een kaartje heeft besteld of geen kaartje krijgen en dus een mailtje moeten sturen. Of pas na veel mailtjes!!

Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag is de voorverkoop van Defqon.1 gestart via TicketOnline.nl. Binnen no-time is meer dan de helft van het beschikbare aantal kaarten verkocht.

Indien nog beschikbaar zullen aanstaande zaterdag de laatste kaarten via de meer dan 1000 verkooppunten van TicketBox in de verkoop gaan.

Voor de liefhebbers die geen mailtjes ontvangen :P
Waarschuw beheerder
Bedankt voor je aankoop bij TicketOnline.

Hierbij bevestigen wij dat je de volgende tickets hebt gekocht:

Evenement: DEFQON.1 Festival
Datum: za 17 jun 2006 11:00
Sectie: STICKET

Tix: Almere Strand
Stoelen: -

Je ontvangt je tickets via de reguliere post.

:cheer: heb er zin in! :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind dit erg grappig, ik zat vorig jaar ook met Ticketonline, over dat het niet zou werken ed, en dat ze er alleen maar een slaatje uit willen slaan enz enz.. maar mensjes toch, álles komt goed.. Ticketonline is een gecertificeerd bedrijf en vind k beter werken dan een ander.. En jaa, t zorgt voor enige spanning, maar tog mensen over een paar weken spreken jullie nie anders ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SanZ op maandag 17 april 2006 om 14:44:
is jelmerino dood?

Nee ik vind het gewoon niet zo boeiend meer :gaap:
(en ik heb stiekem 20 uur geslapen na IQ :$ )
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 15:49:
voor zover ik weet leeft ie nog hoor

Got that right :yes:

Uitspraak van Nightflash.nl op dinsdag 18 april 2006 om 12:26:
zaterdag nog gezien op inqontrol... hij zal dus nog wel leven (ofniet :| )

Ik leef nog hoor, maak je niet druk :D

zo iedereen weer ff gerust gesteld :p
Waarschuw beheerder
Defqon.1 Kaartverkoop

Afgelopen zaterdag is de voorverkoop van Defqon.1 gestart via TicketOnline.nl. Binnen no-time is meer dan de helft van het beschikbare aantal kaarten verkocht.

Indien nog beschikbaar zullen aanstaande zaterdag de laatste kaarten via de meer dan 1000 verkooppunten van TicketBox in de verkoop gaan.

Nu dus nog alleen bij TicketOnline.nl, zaterdag indien nog beschikbaar bij TicketBox. Laat dit dus een waarschuwing zijn, als je naar Defqon.1 wilt gaan, moet je héél snel zijn.

Q-dance

Bron: Mail Q-Dance
Waarschuw beheerder
Dus ipv 1 mei, 22 april vvk bij ticketbox!!!!

Artiest {SHOWLIST artist 41676, 38754}
Waarschuw beheerder
donateur
krijg je ze als je ze hebt besteld gewoon paar dagen later?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Caspèr du Rouge op dinsdag 18 april 2006 om 14:52:
hoe was het op IQ misschien heb ik je wel gezien

Iq vond ik wel leuk :yes:
was alleen om half 1 al lam dus begin weet ik niet zo goed meer.

Maar vanaf 3 uur ofzo zoooo heerlijk gedraait in de industrial, ben dr niet meer weggegaan :kwijl:
Waarschuw beheerder
als de betaling binne is.. duurt het ongeveer 7 dage.. (zal wel werkdage zijn)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jelmer :lol: op dinsdag 18 april 2006 om 14:54:
Maar vanaf 3 uur ofzo zoooo heerlijk gedraait in de industrial, ben dr niet meer weggegaan

Outside agency :D
Waarschuw beheerder
was goed jah alleen jammer dat we daar nie lang zijn gebleven mijn vrienden wilde graag nog ff alpha twins zien maarja toch goed vermaakt :D:D :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hield het geen 10 minuten vol in die main :o
Gadver :p
Waarschuw beheerder
donateur
niet geweest, dus kan ik niet over oordelen.
Maar eigenlijk ga ik ervan uit dat ik dat ook niet leuk had gevonden ;p
Waarschuw beheerder
ff een vraagje waarom vind je jump leuk? tussen je stylen past jump eigenlijk nie zo... zou je nog eerder hardstyle verwachten :P
Waarschuw beheerder
donateur
Lekkere gezellige muziek waar toch btje bass in zit, al luister ik het de laatste tijd niet egt meer :$
Maar zou bijvoorbeeld zo weer naar Underground Connection gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jelmer :lol: op dinsdag 18 april 2006 om 15:49:
Lekkere gezellige muziek waar toch btje bass in zit, al luister ik het de laatste tijd niet egt meer
Maar zou bijvoorbeeld zo weer naar Underground Connection gaan.

uhm ok :P maar hardstyle vind je dan niets... Mij boeit het nie zo erg... Ik kan wel makkelijker uit me dak gaan op HC dan op trance :P

Waarschuw beheerder
donateur
Vip kaarten binnen 2 uur uitverkocht! :o
Normale kaarten zijn al voor de helft verkocht! :o

Mijne heb ik net besteld :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nee niet egt, het is het zeg maar net niet...
Je kan w88 wat je wilt maar egt hakbaar vind ik het nooit worden :p

Eindelijk het is weer gezellig hier :cheer:

Uitspraak van actief op dinsdag 18 april 2006 om 16:16:
Vip kaarten binnen 2 uur uitverkocht!

Al 100 keer verteld hier

Normale kaarten zijn al voor de helft verkocht!

Boeiend...
Mijne heb ik net besteld

(y) goed voor jou
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jelmer :lol: op dinsdag 18 april 2006 om 15:36:
niet geweest, dus kan ik niet over oordelen.
Maar eigenlijk ga ik ervan uit dat ik dat ook niet leuk had gevonden

Wat een kut favo muziekstijlen heb jij :[
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn plaatje is ook wel ontopic toch :D
Waarschuw beheerder
jah dat was de eerste prijs voor het fietspogotopic kleding contest!!! dat zou je toch nie verraden :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ach boeie we verzinnen wel wat nieuws ;)

Waarschuw beheerder

Nu dus nog alleen bij TicketOnline.nl, zaterdag indien nog beschikbaar bij TicketBox. Laat dit dus een waarschuwing zijn, als je naar Defqon.1 wilt gaan, moet je héél snel zijn.

Q-dance

Let op: Koop alleen je kaartje via de officiële kanalen*, anders loop je het risico op een valse kaart en kom je er niet in!

*Kaarten kun je kopen bij TicketOnline.nl en Travel.nl, vanaf zaterdag via TicketBox

Gelukkig zijn mijn kaarjte al onderweg 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 16:53:

Q-dance

Let op: Koop alleen je kaartje via de officiële kanalen*, anders loop je het risico op een valse kaart en kom je er niet in!

*Kaarten kun je kopen bij TicketOnline.nl en Travel.nl, vanaf zaterdag via TicketBox

staat volgens mij staat dat al op het vorige bladzijde ;).. :$
Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen zaterdag is de voorverkoop van Defqon.1 gestart via TicketOnline.nl. Binnen no-time is ........kopen bij TicketOnline.nl en Travel.nl, vanaf zaterdag via TicketBox

JAHAAAAAAAAAAAAAAAAA
nou weten we het wel
Waarschuw beheerder
vanaf zaterdag via TicketBox

Tis dan al uitverkocht aangezien de kaarten al zo hard gaan
Waarschuw beheerder

Q-dance

Gelukkig zijn mijn kaarjte al onderweg

ik las net dit en voor de gene die het nog niet wisten hiero en de gene die nog een keer zoiets plaatst die mag nie meer meej doen aan het fietspogowedstrijd of defqon 1
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Caspèr du Rouge op dinsdag 18 april 2006 om 17:01:
en de gene die nog een keer zoiets plaatst die mag nie meer meej doen aan het fietspogowedstrijd of defqon 1

Idd staffen dei dwazen :@

Waarschuw beheerder
donateur
heb er nog steeeds zin in...

gister nog ff de site van vorig jaar bekeken..... kreeg er gewoon kippevel van... voelde de warmte weer op mijn huid.. het zand weer schuren en de bassen weer knallen....

sjugt...