| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
JEeeee lieggt
H@110 Ik B3N n13uW h13r !!
Daaaag daaag
Niemand snapt jou ook he Jelmer..
Nee ik ben volgens mij toch echt de enige die em snapt..
Zou best eens kunnen idd
Gister heeft maat van me ongeluk gehad daar door ben ik niet gaan stappen en heb ik 50 euro bespaard
jaah kom!! we gooien onze vrieden onder de auto!
Jonge, je bent echt goed irritant!
heb je het regelement al gezien ??? mijn pronkstuk
ik moet er nu nog 6
Bijdehante tante
En 26 mei I hope
haha je heb gelijk
ik moet er nu nog 6
wat nou mijn woorden jatten
ja indd dat is HFL 111.85 ,-
mensen betalen wel.. denk dat het binnen 3 weken wel uitverkocht is
waar blijft ie dan?
maar ja dat heet commerciële housers <--... En wat mag jij voorstellen dan?..
En wat mag jij voorstellen dan?..
Durf eens kwaliteit te eisen en probeer je te onderscheiden van de volgzame massa
Commercieel kan ook voor de helft van de prijs die er nu voor staat dat is meer dan genoeg.
Ik ga in de zomer naar wat feesten in Duitsland waar je stuk voor stuk nog niet de helft betaald van wat je hier voor een entree kaartje betaald. En daar staan echt niet de minste namen (& weinig andere interessante dingen).
Durf eens kwaliteit te eisen en probeer je te onderscheiden van de volgzame massa
Maar echt er zijn nog maar 1500 kaarten beschikbaar
jij vraagt kom je ook
nu wel?
defqon loopt gewoon voorbij aan waar het omgaat hier.. het feesten en de muziek.. de prijzen worden kunstmatig hoogehouden, je betaalt je scheel aan parkeren en wc's (allemaal gratis op duitse feesten en festivals), de dj's zijn er 30 uit een dozijn zonder een greintje vernieuwing..
Commercieel kan ook voor de helft van de prijs die er nu voor staat
Zeg maar tegen mamma dat je van mij de auto mee mag nemen
Almere Strand is bijna exclusief voor Q-dance te huren
saj ze hefthem miss zelf ndogi dat is het.. en heel miss moetik ook hlepen bij mijn ookm en tante,. dan kan ik niet eens.. das wel kutje dat dat notg niet bekend is ligt aan de lvering van de meubels enzo!
Achsooo
Maar ik snap nog steeds niet waarom andere festivals wél goedkoper kunnen!!
ik denk dat jij niet durft te zeggen dat defqon geen kwaliteitsfeest is..
maar er zijn kwalitatief en qua sfeer toch beduidend betere festivals te vinden
Alleen weg rijden na het feest gaat wat stroef