| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
dat slaat nergens op inderdaad haha
gelukkig hedde niks te verbieden maja kzou ok niet voor niks naar dit feest willenveulste Soft
Uitspraak van labiblowlo op zaterdag 8 april 2006 om 10:40:
en mondje digt over de voor verkoop soes
?????
zit er al langer niet meer op dan jouw denk en nederlandse taal is moeilijk he?
uh toen was ik nog niet binnen volgens my, was v.i.p en moest fucking omlopen omdta ik niet wist dat ik een prive pakeerplaats had.
jij wilt graag dat het de 16de uitverkogt is ofzo?
MUTS
en mondje digt over de voor verkoop soes
dat wel, ging vorig jaar te lang afwachten totdat ik het geld voor mijn kaartje had. En ja hoor, was te laat, uitverkocht (maar het was wel na paar weken, dacht ik). Kon wel net op tijd een van de laatste 100 kaartjes bemachtigen via ticketonline, die ze in de verkoop gooiden. YESS was een topfeestje.
ik loop wel even naar de ticketbox
ik loop wel even naar de ticketbox
den kdta je dan te laat bent gaan geruchten dat ze de eerste week al uitverkocht zullen raken by ticketonline met een beetje geluk komen er nog een paar by ticketbox.
maar bestellen via ticketonline lykt me verstandiger als je zeker wil zyn om er by te zyn
Zijn jullie nou echt zo zielig? Jullie redden heus wel om jullie kaartjes te kopen. Echt niet dat iedereen die op pf Defqon in hun agenda heeft staan hun kaartje gelijk de 15e gaat halen, er zijn nagenoeg mensen die toch de lineup gaan afwachten. En behalve dat mijn kaartje bestel ik lekker op internet, tis geen Sensation die binnen paar uur uitverkoopt (Black is trouwens nog steeds niet uitverkocht, dacht ik?)
Vanaf aanstaande zaterdag, 15 april, om 21:00 uur 's avonds start de voorverkoop exclusief via TicketOnline.nl. Indien nog beschikbaar, zullen op maandag 1 mei ook kaarten verkrijgbaar zijn via alle filialen van TicketBox.