| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Shit man .. rotte hooikoorts
De laatste paar dagen is 't echt niet meer normaal gewoon!
gaat niet je moet via het water het festival terrein op.. en het was eigenlijk de bedoeling dat ik ging kitesurfen dus dan neem ik niet mijn camera mee
het weer word steeds minder volgens www.weeronline.nl
Google earth loopt zeker achter
joooo weet je wat ik bijna heb gedaan vanmiddag
Ik had n pakketje wat ik bij t postkantoor moest retouneren.. Dus ik kijk er heel toevallig ff in of dat retourbonnetje erin zit.. Wat zie ik tot mijn grote schrik:
mijn 2 defqonkaartjes
Die zijn dus op onverklaarbare wijze in dat zakje gekomen en ik had ze dus bijna met me stomme kop bij t pakketje aan de post meegedaan..
Dan had ik donderdag natuurlijk het hele huis op de kop gegooid ruzie gekregen en n vet kutweekend gehad
haha gelukkig is me dat bespaard gebleven..
damn wat stom zo bijna weggegooid..
* ps.ze liggen nu heel veilig in de kast*
nap hem niet helemaal zal wel aan het weer liggen
slik, neusspray en oogdruppel als een achterlijke maar niks helpt. Loop als een achterlijke te niezen, te snotteren en mijn oogleden voelen als schuurpapier en jeuken constant.
een
bier
Regen
joooo weet je wat ik bijna heb gedaan vanmiddag![]()
Ik had n pakketje wat ik bij t postkantoor moest retouneren.. Dus ik kijk er heel toevallig ff in of dat retourbonnetje erin zit.. Wat zie ik tot mijn grote schrik:
mijn 2 defqonkaartjes
Die zijn dus op onverklaarbare wijze in dat zakje gekomen en ik had ze dus bijna met me stomme kop bij t pakketje aan de post meegedaan..
Dan had ik donderdag natuurlijk het hele huis op de kop gegooid ruzie gekregen en n vet kutweekend gehad
haha gelukkig is me dat bespaard gebleven..
damn wat stom zo bijna weggegooid..
* ps.ze liggen nu heel veilig in de kast*
iemand nog kaartje hebben voor defqon ?laat het me wete
Tsja. Zonnebrand. Daar had ik vandaag aan moeten denken... Hoop dat 't weggetrokken is voor zaterdag!!
Weet iemand toevallig of je zelf zonnebrand mee mag nemen naar Defqon? Of wordt dat meteen inleveren bij de ingang?
vorig jaar mocht het wel
maar denk dat je eigenlijk helemaal niks in die richting mag meenemen! ook geen deo of gel of al die shit!