| Betreft: | evenement: Hellraiser vs Megarave, zaterdag 24 juni 2006 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik ben zelf nog nooit in het beursgebouw geweest dus ik wacht af, ik hoor vele klagen, maar ik zie wel wat voor hel het word
Uitspraak van {L.H} *-T-* Control-Freak op donderdag 9 februari 2006 om 20:56:
kom je dan binne?
whaha shit doe nou is niet zo lullig tegen die knaap..tuurlijk komtie wel binnen
ik ben dr 1 x geweest..met Mindcontroller 2okt 2004 en dat was echt mega vet dat was toen met die aussie-actie bijna t hele beursgebouw vol met aussies dat zag er zo kk vet uit gewoon t beursgebouw kwam bij mij toen ook zeer vet over..ondanks dat ik er voor veel slechte verhalen over had gehoord
valt ook reuze mee, geluid is er in ieder geval goed alleen snikheet daarbinnen.
waha ik zie net dat tie zelfs ouder is als jou
hoe is de ingang daar eigenlijk? meerdere poorten neem ik aan he als het bij de een niet lukt door na de andere
hou nouw bloos op met dat gezeur
mwah ligt dr aan..op mindcontroller gebruikte ze wel 3 ingangen..voor die aussie-actie een ingang voor namen van A tm L (alfabet) en een ingang voor namen van L tmt Z..en een ingang voor mensen die gewoon een kaartje hadden gekocht..maarja stel je komt niet binnen volgens mij is het meestal zo dan dat ze je kaartje al afgenomen hebben dan..
yep..8500 lees ik nu..das nog best aardig wat..maar voor een hellraiser vs megarave eigelijk toch wel veel te weinig ja..
mwah ligt dr aan..op mindcontroller gebruikte ze wel 3 ingangen..voor die aussie-actie een ingang voor namen van A tm L (alfabet) en een ingang voor namen van L tmt Z..en een ingang voor mensen die gewoon een kaartje hadden gekocht..maarja stel je komt niet binnen volgens mij is het meestal zo dan dat ze je kaartje al afgenomen hebben dan..
Mogen ze in principe niet doen. Mn broertje hadden ze dat op thunderdome gelapt, kon een nieuw kaartje verhalen op id't
vergelijk dat eens met moh vs hel
aan de lange zijde plaatsen
neejjoh beursgebouw moeten ze gewoon in de breedte gebruiken (zoals op mindcontroller toen) dat was goed..
de lange zijde is hetzelfde als in de breedte