Partyflock

Forumonderwerp · 840544
1 volger · 17376x bekeken
Betreft: evenement: Hellraiser vs Megarave, zaterdag 24 juni 2006 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 27900, 47423}
Waarschuw beheerder
Ej jongens, er komt een nieuwe Hellraiser!! Ik ga zeker weten heen!!! Wie gaat nog meer heen????

K hoop dat t in de Phb hallen gehoude wordt, lekker dichtbij :D

[img width=649 height=473]http://www.hellraiserparty.com/helljune.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 20:56:
kom je dan binne?

whaha shit doe nou is niet zo lullig tegen die knaap..tuurlijk komtie wel binnen :P
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op donderdag 9 februari 2006 om 20:35:
ben benieuwd.. wat is de capaciteit dan

denk om en om de 8000
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 20:59:
ik ben zelf nog nooit in het beursgebouw geweest dus ik wacht af, ik hoor vele klagen, maar ik zie wel wat voor hel het word

ik ben dr 1 x geweest..met Mindcontroller 2okt 2004 en dat was echt mega vet :yes: dat was toen met die aussie-actie bijna t hele beursgebouw vol met aussies dat zag er zo kk vet uit gewoon :) t beursgebouw kwam bij mij toen ook zeer vet over..ondanks dat ik er voor veel slechte verhalen over had gehoord :yes:
Waarschuw beheerder
valt ook reuze mee, geluid is er in ieder geval goed :) alleen snikheet daarbinnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op donderdag 9 februari 2006 om 21:00:
denk om en om de 8000

yep..8500 lees ik nu..das nog best aardig wat..maar voor een hellraiser vs megarave eigelijk toch wel veel te weinig ja..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op donderdag 9 februari 2006 om 21:03:
valt ook reuze mee, geluid is er in ieder geval goed alleen snikheet daarbinnen.

beursgebouw is echt niet extreem qua hitte hoor :S luchtvochtigheid is er misschien hoog (zweetdruppels van t plafond) maar de temperatuur is zo hoog nog niet..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op donderdag 9 februari 2006 om 21:00:
Uitspraak van {L.H} *-T-* Control-Freak op donderdag 9 februari 2006 om 20:56:
kom je dan binne?

whaha shit doe nou is niet zo lullig tegen die knaap..tuurlijk komtie wel binnen

jahaha weet je wat het is... ik maakte me ook altijd zorgen maar ik liet het niet merken :D

Uitspraak van Delete123 op donderdag 9 februari 2006 om 21:02:
ik ben dr 1 x geweest..met Mindcontroller 2okt 2004 en dat was echt mega vet dat was toen met die aussie-actie bijna t hele beursgebouw vol met aussies dat zag er zo kk vet uit gewoon t beursgebouw kwam bij mij toen ook zeer vet over..ondanks dat ik er voor veel slechte verhalen over had gehoord

jaman das eg kicke :yes:

Uitspraak van Knaller :bier: op donderdag 9 februari 2006 om 21:03:
valt ook reuze mee, geluid is er in ieder geval goed alleen snikheet daarbinnen.

heftig ik maak me daar eigenlijk ook niet druk om, zolang het geluid vol goeie is, want daar gaat het om. ;)

Waarschuw beheerder
en de sfeer natuurlijk...
Waarschuw beheerder
muziek\geluid\sfeer ..is voor mij ook t belangrijkst :)

Waarschuw beheerder
ik denk wel dat ik binnenkom:jaja: ik zie er niet al te jong uit dus moet lukken:jaja: enzelfde geld wordt het 16 dus dan zit het helemaal mee:)

Waarschuw beheerder
och ja...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 21:20:
waha ik zie net dat tie zelfs ouder is als jou

kijk is goed joh..ik ben een jaar ouder (en met dit feest wel 17:P) maar ik heb die tijd van me eige druk maken wel gehad..ben op aardig wat feesten geweest..de meeste 18+ op me eerste was ik 14..heb me lengte mee (nu 1.93 ofzo) zie dr zelf niet jong uit..en me maten zijn ook allemaal ouder dusja :)
Waarschuw beheerder
ben nog nooit niet binnen gekomen en denk niet dat het ooit zal gebeuren..ik sta niet meer met de zenuwen in me maag in de rij ofzo :p

en ik ga me 4 maanden voor een feest ook niet hevig afvragen of ik wel binne ga komen..(heh K.V.N) :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ongeveer hetzelfde op de lengte na:P die is maar 1.80:p maar ook bijna alleen met oudere mensen:P

hoe is de ingang daar eigenlijk? meerdere poorten neem ik aan he;) als het bij de een niet lukt door na de andere:9

Waarschuw beheerder
haha ik zat maar wat te dollen joh... en ik had me idd verkeke..daarom had ik het weggehaald ;)

Waarschuw beheerder
tuuup kevin...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 21:26:
hoe is de ingang daar eigenlijk? meerdere poorten neem ik aan he als het bij de een niet lukt door na de andere

hou nouw bloos op met dat gezeur :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 21:31:
haha ik zat maar wat te dollen joh

i know..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 21:31:
en ik had me idd verkeke..daarom had ik het weggehaald

tochwel:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 21:26:
hoe is de ingang daar eigenlijk? meerdere poorten neem ik aan he als het bij de een niet lukt door na de andere

mwah ligt dr aan..op mindcontroller gebruikte ze wel 3 ingangen..voor die aussie-actie een ingang voor namen van A tm L (alfabet) en een ingang voor namen van L tmt Z..en een ingang voor mensen die gewoon een kaartje hadden gekocht..maarja stel je komt niet binnen volgens mij is het meestal zo dan dat ze je kaartje al afgenomen hebben dan..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 21:32:
hou nouw bloos op met dat gezeur

ik moet toch wat te doen hebbe op een donderdag :P

Uitspraak van Delete123 op donderdag 9 februari 2006 om 21:39:
mwah ligt dr aan..op mindcontroller gebruikte ze wel 3 ingangen..voor die aussie-actie een ingang voor namen van A tm L (alfabet) en een ingang voor namen van L tmt Z..en een ingang voor mensen die gewoon een kaartje hadden gekocht..maarja stel je komt niet binnen volgens mij is het meestal zo dan dat ze je kaartje al afgenomen hebben dan..

:P:P ik ren weg met me kaartje:[ oooow sorry ik moest stoppe:[ :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op donderdag 9 februari 2006 om 21:03:
yep..8500 lees ik nu..das nog best aardig wat..maar voor een hellraiser vs megarave eigelijk toch wel veel te weinig ja..

vergelijk dat eens met moh vs hel;) :P
Uitspraak van Delete123 op donderdag 9 februari 2006 om 21:39:

Mogen ze in principe niet doen. Mn broertje hadden ze dat op thunderdome gelapt, kon een nieuw kaartje verhalen op id't:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op donderdag 9 februari 2006 om 22:02:
Mogen ze in principe niet doen. Mn broertje hadden ze dat op thunderdome gelapt, kon een nieuw kaartje verhalen op id't

:O maar dat doen ze bij iedereen daaro hoor..in de jaarbeurs..je geeft eerst je kaartje af..en later krijg je pas de controle enzo..en dan ben je je kaartje al kwijt..ken wel meer mensen bij wie dat is gebeurd.. ben blij dat ik gelukkig wel gewoon binne gekomen was op thunderdome dit jaar..kaartje is gelukkig al niet duur zat..maar helemaal geen gezeik gehad gelukkig :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op donderdag 9 februari 2006 om 22:02:
vergelijk dat eens met moh vs hel

ja idd..en dat was nogwel in 2003 de scene is nu weer een stuk groter..maarja aan de andere kant dr zijn nu ook 100 x zoveel feesten..toen had je maar een beperkt aantal (grote)feesten in t jaar waar dan ook iedereen heen ging..en nu heb je bekant iedere week wel een groot feest..echt een overkill aan feesten..die concurrentie gaat de scene binnekort wel de kop kosten denk ik :yes:
Waarschuw beheerder
maar daar zal ik niet wakker van liggen :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op donderdag 9 februari 2006 om 22:09:
maar daar zal ik niet wakker van liggen

Ik niet :nee:
Waarschuw beheerder
Kzal er zeker aanwezig zijn

Waarschuw beheerder
dus iedereen slaapt vanavond:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op donderdag 9 februari 2006 om 21:02:
ben dr 1 x geweest..met Mindcontroller 2okt 2004 en dat was echt mega vet dat was toen met die aussie-actie bijna t hele beursgebouw vol met aussies dat zag er zo kk vet uit gewoon

:respect: en dat was me 1e "grote" feestje :respect:
hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 22:27:
dus iedereen slaapt vanavond

k ben nog wakker hoor:/
maar dat komt omdat k net klaar ben met werken:S lekkah
kan het toch niet laten om hoe moe ik ook ben toch eerst nog ff op pf te kijken :lief:

Waarschuw beheerder
oke.... de meeste mensen sliepen:9

Waarschuw beheerder
ga wel effe kijken maar denk dat het een bagger feest wordt. maarja we zullen zien
Waarschuw beheerder
neejoh..word hardstikke leuk :aai:

Waarschuw beheerder
donateur
Beursgebouw is goeie locatie en als ze het podium aan de lange zijde plaatsen en met het geluid van MOH The Vendettea dan is het zeker wel goed!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 11:00:
MOH The Vendettea dan is het zeker wel goed!!!!

ja dan wel ja maar ik ben de laaste twee feesten geweest geluid was echt klote.

ik ga er heen omdat ik veel bekende tegen kom.maar voor de rest niks
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 11:00:
aan de lange zijde plaatsen

neejjoh beursgebouw moeten ze gewoon in de breedte gebruiken (zoals op mindcontroller toen) dat was goed..
Waarschuw beheerder
Beursgebouw is op zich wel te doen, maar een 'vs' feest moet minimaal 2 grote zalen hebben vind ik zodat de organisaties allebij een eigen grote zaal hebben. Anders vind ik het niet een een 'vs' heet alleen zo om wat meer mensen te trekken dan.
Waarschuw beheerder
en 'vs' kan ook via dj battle.. en aan de andere kant..1 zaal is dan wel weer zo eerlijk want dan maak je tenminste alles mee ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja ok, maar met allebij een eigen zaal heb je gewoon echt de sfeer en muziek van beide feesten. en anders wordt het zo'n mengelmoesje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 10 februari 2006 om 11:27:
aan de lange zijde plaatsen

neejjoh beursgebouw moeten ze gewoon in de breedte gebruiken (zoals op mindcontroller toen) dat was goed..

de lange zijde is hetzelfde als in de breedte;)

het podium van the underground vendetta stond hetzelfde als het podium van mindcontroller:P
Waarschuw beheerder
podium kan sowieso maar op 1 plaats lijkt me... Als je het anders zou zetten zat je met het balkon. Mischien wel leuk om eens te doen, dat achter het podium de vip is, kan je mooi op de dj boot neer kijken:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op vrijdag 10 februari 2006 om 13:44:
podium kan sowieso maar op 1 plaats lijkt me...

Nee hoor met de oude MOH feesten stond t podium ook in de lengte ;)

Pas met The Underground Vendetta stond ie voor t eerst in de breedte :)
Waarschuw beheerder
jaja zal er zeker zijn kk hard knalle :D
Waarschuw beheerder
ja..masters of hardcore underground 4 ever :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
podium kan sowieso maar op 1 plaats lijkt me

Nee hoor heb het op verschillende plaatsen zien staan in Bg, korte, lange zijde, centraal in zaal!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben denk k ook wel van de party alleen locatie (transpiratiehallen:9) ben k niet echt blij mee maja
Waarschuw beheerder
Je word kk hard gedisst kil *nou watdan* in mijn hood wordt je gepimpt kil *nou watdan* ik ontspan..en ik blijf de man B)

ik doe aan opvoeding..borstvoeding..trek maar aan me tiet zie wat je wil zien dr zit geen brood in je dief..liever positief..laat me niet bang maken..1 seconde treurig en weer terug naar me bank zaken..geen pimp geen player geen crack..maar voor kids en chicks heb ik honderden raps..en honderde homies die ik mis als een gek B)
Waarschuw beheerder
Wanneer is de voorverkoop??

Gr