| Betreft: | evenement: Hellraiser vs Megarave, zaterdag 24 juni 2006 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik hoop de snelheid van partyraiser met de mix-skills van DJ Vince
Cenobite
wie weet of der nu eindelijk nieuwe airco in het beursgebouw is????
normaal is ut der vies hard zweite.....
wie weet of der nu eindelijk nieuwe airco in het beursgebouw is????
normaal is ut der vies hard zweite.....
idd, daar was het op sommige plaatsen ook ijskoud
idd, daar was het op sommige plaatsen ook ijskoud
Uitspraak van Daske.op zondag 18 juni 2006 om 22:07:
De warmte boeit me trouwens niet eens, gewoon lekker feesten
Mij wel, reden nummer 1 om niet te komen
Uitspraak van xXaLLuXx op zondag 18 juni 2006 om 21:20:
al 8 maanden of zo. temperatuur was relax de vorige keer
klinkt goed
Ik ben geen fan van partyraiser, maar dit is dus duidelijk een domme opmerking, daar partyraiser zelf ook zeker skills heeft hoor!
partyraiser zn klapcore en vince mixen en scratchen
waarom staat ie dan in je favo DJs?
Echt zo een opmerking van ik weet niks beters, dus probeer ik het maar zo
daar je partyraisers skills nogal achterstelde op die van vince/ermee vergeleek. Iets wat behoorlijk belachelijk is, aangezien iedere dj zijn eigen stijl heeft (qua mixen doel ik nu dus op!)
En om antwoord te geven op je vraag: Hij staat bij mijn favo. omdat ik respect heb voor zijn skills. Haalt niet weg dat ik geen fan ben van zijn zwaar opgepitche industriële hardcore.
Tevreden?
Mag de digitale mee???
gewoon doen ik neem me videocamre ok mee en ze late je tog wel binen bij outblast stond in de regels ook dat het niet mogt en lukte het ook
bij megarave in enschede gaan er genoeg de prullenbak in of je komt er gewoon niet in
ja mescien daar wel maar bij masters & bij outblast kon me videocamera gewoon mee ondanks der in de regels stond dat het niet is toegestaan en een camera van 500euro in de prulebak hehe die is gek dan leg ik hem wel in de auto
ut is te proberen he als het niet lukt en ik leg hem in de auto kan ik darna tog gewoon binen. nix te verleize...