1 volger · 16438x bekeken
| Betreft: | evenement: Hellraiser vs Megarave, zaterdag 24 juni 2006 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
niet dus want ze zijn allang uitverkocht
als je eens ff terug had gelezen in het topic had je gezien dat rige had gereageerd
en er waren dus nog een 53 kaartjes over die niet betaald waren. (heb ze trouwens al binnen
laatste aanpassing door een beheerder
Rige Vs beursgebouw dus K heb nog geen enkele keer dat k daar was een time table gezien, heeft natuurlijk geen reet met de lokatie te maken Maar vind het gewoon leuk om te stangen
hehe ik ook nog nooit in het beursgebouw
zijn er nou nog vip kaarte te koop of niet?
Eerst waren ze uitverkocht en nu kan je ze tog weer bestellen bij vinylshop. Hoe zit dat nou precies
nou snap ik ook niet meer
zeker weten drukker... echt wel he
Ik denk wel dat het uitverkocht raakt
da hoeft voor mijn ook weer niet.dan is het weer zoo verkenert druk weer.vooral in het beursgebauw is da niet relext
donateur
Ticket al enkele weken in de pocket!
Hiephoi dan zie ik jou misschien ook weer eens
ben benieuwd naar het beursgebouw...
Alleen naar t beursgebouw?
(permanent verbannen)
8494 · bezoekers
In het beursgebouw gaan 10.000 man dus lijkt me heel logisch als het uitverkocht raakt
precies
8494 bezoekers waar er meestal maar de helft van gaan en de andere het gewoon neerzetten zodat iedereen denkt dat ze er ook zijn geweest
dus doe maar 5 duizend man das is vol zat daaro
als met 4000-5000 pflock bezoekers (hardcore united - outblast in concert) het beursgebouw vol zit, dan moet het toch zeker weten volzitten met 8500 pflock bezoekers

![[img width=649 height=473]http://www.hellraiserparty.com/helljune.jpg[/img]](http://www.hellraiserparty.com/helljune.jpg)