| Betreft: | evenement: Hellraiser vs Megarave, zaterdag 24 juni 2006 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
de afgelopen feestjes in het Beursgebouw zijn mij wel goed bevallen...hier ga k ook zeker heen, als er tenminste nog kaartjes zijn over een aantal weken. ik ga niet 2 maanden van tevoren al me centen aan zo'n kaartje uitgeven, dan heb ik niks meer voor op dit moment
bij hardcore united vond ik het prima vorig jaar
ik ga niet 2 maanden van tevoren al me centen aan zo'n kaartje uitgeven, dan heb ik niks meer voor op dit moment
september benk jarig!!
Gewoon allebij doen, doe ik ook
Nightmare is toch pas in September? daar zitten 3 maanden tussen, tijd genoeg om te sparen dus
Hmmm, never mind! de VIP tickets zijn uitverkocht
En PF zet hem op Uitverkocht
Mensen het is niet uitverkocht, tickets zijn nog te halen bij free record shop en via ticketonline.
VIP is alleen uitverkocht.
Naar mening zoals het nu met de kaartverkoop gaat, zal het wel uitverkocht raken. Dus als je van plan bent om naar het feest te gaan zou ik maar snel een kaartje halen.
Naar mening zoals het nu met de kaartverkoop gaat, zal het wel uitverkocht raken. Dus als je van plan bent om naar het feest te gaan zou ik maar snel een kaartje halen.
Heb je nog talenten gevonden die ongeveer dezelfde stijl hebben als Darkfreak?