Partyflock
 
Forumonderwerp · 840487
Artiest {SHOWLIST artist 50636, 66688}
Alliance of Brutality presents: Mind Machine

Op zaterdag 4 maart 2006 zal de Harmoniezaal te Tegelen omgetoverd worden tot een heus hardcoremachine. Stap in de machine die jouw kop totaal overhoop zal gooien. Geen avond met hardstyle, trance of andere poespas. Gewoon hardcore in zijn breedste vorm. Hiervoor heeft Alliance of Brutality enkele extreem harde artiesten opgeroepen om de Mind Machine te besturen.

Niemand minder dan Peaky Pounder (FIN) zal de ruige industriele kant van de hardcore op zich nemen. Hij staat bekend van zijn fameuze, ruwe optredens op Club r_AW, Thunderdome, DefQon.1 en Mysteryland en zal deze avond de machine in gaan stellen op rauwe industriële geluiden.

Ook D-Passion zal op deze avond aan de knoppen van de machine gaan zitten. Hij staat garant voor flink wat minuten stevige hardcore met darkcore en industrial invloeden. D-Passion heeft zijn kunsten vertoond op feesten als Masters of Hardcore, Raving Nightmare en Hellbound en zal jouw oren dit keer gaan martelen met duistere hardcore waar je U tegen zegt.

Als laatste heeft de organisatie iemand weten te strikken die wel weet hoe je een snoeihard feest af moet sluiten. Niemand minder dan Unexist 🇮🇹, o.a. gedraait op Masters of Hardcore, Q-Base en Dominator, zal de machine op een snelle en snoeiharde manier instellen waardoor jouw schedel en alles wat daar in zit helemaal door elkaar wordt geschud.

Naast de 3 bekende pioniers zullen nog 4 andere artiesten, beter bekend als lokale talenten, de avond en nacht vullen met mega harde kicks en snerpende bassen.
Zo zal er een exclusieve battle plaatsvinden tussen Anathema en Brainlock. Verwacht geen blije, vrolijke melodieën. Deze 2 lokale helden zullen je trakteren op een ruige industriële set.
Naast de battle zullen ook Scorpion, Xr-cist en Brutal J. laten zien waar ze voor staan.
Xr-cist, welbekend van Xtreme Battle Royale en Xtreme Ear Damage, zal een stevige hardcore set weggeven, Scorpion (wellicht bekend van Dutch Rave) zal je oren trakteren op vadsige hardcore en Brutal J. zal de avond openen met een fucking harde schranz set.


Mind Machine

Zaterdag 4 maart 2006
21.00 – 04.00
Muziekhoes (voorheen Harmoniezaal)
Tegelen

Line-up:
Peaky Pounder (FIN) ;)
D-Passion
Unexist 🇮🇹
Anathema
Brainlock
Scorpion
Brutal J.
Xr-cist

Muziekstijlen:
industrial hardcore, hardcore, schranz, tekno

Prijs:
VVK: € 10,-
Deurprijs: € 15,-

Kaarten:
Kaarten zullen vanaf dinsdag 17 januari verkrijgbaar zijn bij:
- Sounds Poptotaalzaak (Venlo)
- Timmermans (Tegelen)
- Music Store (Roermond)
- Film Station (Maasbree)
- Mikro Shop (Horst)
- Bullseye (Venray)

Minimum leeftijd is 17 jaar.



 
:cheer:
maatje supporteren ;)

zekers wel aanwezig :D
laatste aanpassing
 
maybe ook van de partij
 
jaja word zeker vet! kan niet misse met anathema natuurlijk ;) en de rest ook hoor ;) haha
 
Werkzaam bij SEKOIA
loopt de verkoop al een beetje isaac?
Uitspraak van actief op maandag 23 januari 2006 om 14:57:
loopt de verkoop al een beetje isaac?
ik heb vernomen dat er al wat kaarten verkocht zijn jah, hoeveel enzo weet ik niet

ik zal het donderdagavond ff vragen
 
mocht het belahcelijk snel gaan, en ik geen kans hebben moet je me er even 2 wegleggen k?
Uitspraak van actief op maandag 23 januari 2006 om 16:29:
mocht het belahcelijk snel gaan, en ik geen kans hebben moet je me er even 2 wegleggen k?
komt goed
 
Uitspraak van Isaac Fisherman op donderdag 12 januari 2006 om 21:26:
Niemand minder dan Peaky Pounder (FIN) zal de ruige industriele kant van de hardcore op zich nemen. Hij staat bekend van zijn fameuze, ruwe optredens op Club r_AW, Thunderdome, DefQon.1 en Mysteryland en zal deze avond de machine in gaan stellen op rauwe industriële geluiden

das niet waar btw
zo, nu weer lullen over het feest graag
→ als beheerder
Goed, graag alleen reageren als je iets zinnigs over het feest te vertellen heb. Iets afzeiken doe je maar via PB ofzo.
Artiest {SHOWLIST artist 1122, 25408, 45661, 24975, 2313, 28698}
Ik heb zin in het feestje, kan nie wachten bijna..! :bloos: (Y)
En als ik zie hoeveel mensen zich elke dag aanmelden voor het feest hier op pf volgen er nog genoeg die er zin in krijgen....! Hoop dat de 500 kaarten er genoeg zullen zijn.. ;)
Wij doen in elk geval ons best om jullie een onvergetelijke avond te bezorgen.. :yes:
:respect:
mooi gesproken :)

en idd, gezien de flink stijgende teller van mensen die dit feest in zijn/haar agenda zetten, hebben er veel mensen zin in :D
Isaac, ken jij n kaart voor mij regelen?

ik woon nou niet echt in de buurt he ;)
Let op :

Mensen die verder weg wonen en toch in de voorverkoop kaarten willen kunnen mij hierover mailen met hun adresgegevens..!
Je ontvangt dan mailtje met een referentienr. van ons, en als je het geld overmaakt met dat ref. nr. krijg je van ons de tickets thuisgestuurd.
Let wel: er komt dan wel de verzendkosten bij á €1,- en 1,- administratiekosten..!
Je moet dan dus €12,- overmaken..!
Dit geldt enkel als service voor mensen die heel graag willen komen en geen v.v.k. adres in de buurt hebben...!
Het speciale emailadres vind je bovenaan bij de
voorverkoopinformatie.
Thanx...!
And C U there..!
owjah klopt :D

haha das stukje makkelijker :)
 
anathema is een dronken man :no:
waarschijnlijk wel aanwezig hier.. Moet Peaky Pounder zien..

Hij moet wel van ver komen he Isaac :P
 
Uitspraak van Isaac Fisherman op maandag 23 januari 2006 om 17:01:
Uitspraak van Miss Tails op maandag 23 januari 2006 om 16:30:
hij komt gewoon uit nl hoor...
meen je dat echt?




ziet toch leuker uit

hahahaha ik weet nog veel meer hehehehe
 
Uitspraak van actief op donderdag 26 januari 2006 om 17:05:
tis unne regelrechte drankbak

uhuh ;)
JA JA !!!! :D
heb me kaartje :cheer: !!!!
mooizo :)

denk dat de meesten nu wel weer uitbetaald hebben gekregen (eind van de maand) dus dan zullen er wel meer een ticket gaan halen :)
 
binnenkort maar eens een kaartje gaan halen:cheer: