Partyflock

Forumonderwerp · 840482

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]http://home.planet.nl/~piet2048/ominous/img/pandemonium/IMG_2204.jpg[/img]

Naar aanleiding van onze set op Pandemonium hebben we vele vragen gehad van mensen die hem graag wilden hebben. Helaas is hij toen niet opgenomen maar we hebben nu, enige tijd later, geprobeerd het grootste deel van de platen die we daar draaiden (we weten niet alles zeker meer) in deze mix te gooien. Hierdoor kan iedereen dus alsnog in de gelegenheid komen om hem te pakken te krijgen. :) laatste Early Hardcore mix die wij samen hebben opgenomen is alweer een behoorlijke tijd geleden dus werd het wat ons betreft wel weer tijd voor een nieuwe. Deze mix bevat zo goed als alleen platen van '92 t/m '95. Kortom echte Early Hardcore dus. De tracklist bestaat dus voor een grot deel uit platen die we hebben gedraaid op Pandemonium 5 november 2005. De mix start dan ook gepast met de door Chosen Few gemaakte intro voor ons voor die avond. Liefhebbers van de echte oude knallers kunnen dus hun hart ophalen met deze mix en anderen kunnen misschien kennis maken met platen die ze weinig tot nooit horen.

Hoop dat jullie ervan kunnen genieten. En feedback en kritiek is altijd welkom natuurlijk. :) Graag zelfs. :)

Tracklist:

1. Intro: Chosen Few – Sequence & Ominous Pandemonium Intro
2. Michael Whiteline – Cocaine
3. Citrus – Fascination
4. Audio Code - Seminal Disposition
5. Undercover Anarchist – Kingdom
6. Lenny Dee vs. DJ Edge – Alpha 1
7. Firestarter – Burn Mother Fucker
8. Ni-Cad – Brainwash
9. Scott Brown – Detonated
10. T.N.T – Better Than Better
11. Space Seed – Devistation
12. Hardsequencer - Hypnotising Unhappiness
13. Scarface – Blow Your Head Off!
14. DJ Yves – Amy???
15. Nip Collective – Weekend
16. Brainblower – Cerebro Killer
17. Genlog – Revolution
18. Sauerkraut – They’re Back
19. Apocalyptic Heroes – Hardcore Divine
20. Neophyte – Communicate
21. Asylum – Hardcore Asylum
22. DJ Dano – Something Big
23. Sigma 909 – Blow Your Mind
24. Ilsa Gold – Elastico
25. Bass X – Mother Fucker
26. Bass-D & King Matthew – What U Gonna Do?
27. Charly Lownoise & Menthal Theo – Are You Ready!
28. Deaz D. – Acid-Yell
29. Motion 1 – House On Fire
30. SP 23 – Network 23
31. Moka DJ – Hei, Dieghito
32. D&F – Girl You Know It’s True
33. 3 Steps Ahead – Hardcore
34. Buzz Fuzz – Breakthrough
35. T.O.P.D.R.O.P. – Achtung (Menthal Theo & Charly Lownoise Remix)
36. Riot Squad – Nonshlen Tustokken (Ode To Vortex)
37. Rave A Graphixx – There Is No Other
38. E-De-Cologne – Ein Bischen Frieden
39. Stickhead & Don Demon – Demonhead
40. Gangster Toons Industry – Camel (Class A Mix)

Download Sequence & Ominous - True dedication 2 Early Hardcore - Part 2 hier:

http://www.housenation.nl/mixen/sequence_and_ominous_-_true_dedication_to_early_hardcore_Part_2_-_HouseNation.nl.mp3 (save target as / doel opslaan als)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ronald 909 op vrijdag 13 januari 2006 om 19:22:
dit is gewoon puur genot voor de oren.. goed bezig gasten!
alhoewel nosferatu op pandemonium ook zeer bruut draaide in de andere zaal, toch een beetje spijt dat ik dit gemist heb

Ach jongen, maakt niet uit toch?! :) Genoeg andere kansen en daarnaast: Erwin houdt er ook enorm veel van, is een echte liefhebber ook. :yes:
Hij draait op Early feestjes natuurlijk een beetje het straatje waarin hij ooit is begonnen en wij zijn daar juist een beetje vanaf gestapt omdat teveel mensen (voor ons) dat nu gingen doen. Wij draaien graag een beetje anders zeg maar. :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ej Rob, heb je ook nog een linkje voor deel 1 ? Of staat die naast de King Bee CD ? O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op vrijdag 13 januari 2006 om 20:23:
Ach jongen, maakt niet uit toch?! Genoeg andere kansen en daarnaast: Erwin houdt er ook enorm veel van, is een echte liefhebber ook.
Hij draait op Early feestjes natuurlijk een beetje het straatje waarin hij ooit is begonnen en wij zijn daar juist een beetje vanaf gestapt omdat teveel mensen (voor ons) dat nu gingen doen. Wij draaien graag een beetje anders zeg maar.

dat is ook weer zo natuurlijk.. nos draaide ook zeker gruwelijk maar nu ik dit setje hoor ga ik jullie zeker een keer aanschouwen ergens want het klinkt toch wel ernstig lekker :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zit 'm nu te luisteren en hij is verrukkelijk tot nu toe!!!!
Nog een veer namens mij. ;)

Soepah!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ronald 909 op vrijdag 13 januari 2006 om 21:16:
dat is ook weer zo natuurlijk.. nos draaide ook zeker gruwelijk maar nu ik dit setje hoor ga ik jullie zeker een keer aanschouwen ergens want het klinkt toch wel ernstig lekker :)

Gewoon zorgen dat je er de volgende keer bij bent weer. ;)
En ik stond trouwens gedeeltelijk bij Nosferatu & deze heren die nacht. En Nosferatu deed zowiezo meer mijn ding voor op een feest. Ik heb op feesten toch liever die iets nieuwere hardcore style (daarmee bedoel ik dus, de wat nieuwere early rave hehe:P). En Nosferatu deed dat uitermate perfect. helemaal ziek ook die set van hem daar! :d
laatste aanpassing

Artiest Jay Steel
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor deze 2 sletjes!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op donderdag 12 januari 2006 om 21:08:

K word zo melancholisch van dat nummer, k kan er niks aan doen :cry: Echt lang niet gehoord die! :D

Hebben jullie ook Sweet and fast op plaat trouwens? Vind ik ook wel erg lekker nrtje :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ben bijna klaar met luisteren.. en enige wat ik kan zeggen..

Is dit de geheimgehouden 3e Hellraiser mix-cd? :9

Evenals The Final Connection Between Heaven & Earth.. een echt verdomd lekker mixje! :jaja:

1 klein minpuntje 8) : Jammer dat ie niet helemaal op n cd past voor in de auto.. maar ach, dat mag je niet echt n minpuntje noemen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VR!DZ op vrijdag 13 januari 2006 om 21:54:
1 klein minpuntje 8) : Jammer dat ie niet helemaal op n cd past voor in de auto.. maar ach, dat mag je niet echt n minpuntje noemen ;)

Wist u dat.......

Er tegenwoordig ook brandbare cd's zijn van 90 min. En zelfs 120 min. ?? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
OW.. nee dus :$ 8) Ben beetje ouderwets ;)

Heb nooit veel aan cd-branden gedaan.. bijna alles wat ik aan cd's heb is origineel, behalve in mn auto, daar leg ik dus no way originele cd's in :nee:

Maar zal wel eens keertje rondkijken dan! (F) (heb toch nog stuk of 20 80-minuten cd's liggen om te branden, die eerst maat eens vol krijgen :X )
Waarschuw beheerder
Wel extreem lekker :/
die gaan we nog een aantal weekies horen hier :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 21:11:
Ej Rob, heb je ook nog een linkje voor deel 1 ? Of staat die naast de King Bee CD

Speciaal voor jou. ;) Hier de link naar True dedication to early Hardcore Part 1

http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=220ZQ3ZEMQR673NHKKP03F7NZL
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op vrijdag 13 januari 2006 om 21:54:
Is dit de geheimgehouden 3e Hellraiser mix-cd?

:bloos: Da's echt het ultieme compliment. Thanx man!
Waarschuw beheerder
donateur
jah.........deze is lekker :kwijl:

en blijft ook zeker lang op mn mp3 speler staan :D:D

goed werk :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op vrijdag 13 januari 2006 om 23:58:
Speciaal voor jou. ;) Hier de link naar True dedication to early Hardcore Part 1

Goed bezig.nl, thnx (f)
Waarschuw beheerder
en hierom vind ik dat jullie vaker bij de 12"house feestje moge draaie in de buk! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op zaterdag 14 januari 2006 om 01:42:
Genlog - Revolution

dat is daarvoor een stukje, op 32:36 of 32:37 begint ff een rustig stukje met zo'n synthesizer. op 32:46 komt daar weer een stukje van revolution doorheen.

of is het gewoon die plaat maar net op dat moment word er gespeelt met de knoppen? dan had ik ff wat anders in me kop..

Waarschuw beheerder
donateur
2 absolute knallers uit deze mix;

Sigma 909 – Blow Your Mind

Sauerkraut – They’re Back
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:respect:

Súper set heren :jaja: Deze zal nog vaak opstaan hier :-9

trouwens, ominous en sequence vanavond weer aanwezig in Patronaat? :d
Waarschuw beheerder
Heerlijke mix van de goeie ouwe tijd! b)

Waarschuw beheerder
Goede mix, leuke nummers(y) Vond echter de vorige mix qua platenkeuze beter. Maar da's meer een kwestie van smaak.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Respect heren :D De échte ouwe shit. Ook cool om te lezen hier dat zoveel mensen deze dingen toch nog trekken, merk je op een hoop feesten niet veel meer van helaas .. keep it up ! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes: op zaterdag 14 januari 2006 om 12:21:
dat is daarvoor een stukje, op 32:36 of 32:37 begint ff een rustig stukje met zo'n synthesizer. op 32:46 komt daar weer een stukje van revolution doorheen.

Is nog dezelfde track. ;)

Uitspraak van Speedy Nick op zaterdag 14 januari 2006 om 12:36:
trouwens, ominous en sequence vanavond weer aanwezig in Patronaat?

Ben bang dat het er niet inzit vanavond. Wel een topfeestje, vorige keer was echt leuk daar!:) Wie weet volgende keer weer. Veel plezier in ieder geval vanavond man. ;) Doe Arjen de groeten. :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 15:50:
De échte ouwe shit. Ook cool om te lezen hier dat zoveel mensen deze dingen toch nog trekken, merk je op een hoop feesten niet veel meer van helaas ..

Klopt, zijn helaas niet zoveel mogelijkheden om dit soort dingen te doen maar de keren dat het kan is het dan ook ineens groot feest. :yes:

Thanx all!

Waarschuw beheerder
donateur
Robje, ik ga julie voorstellen om eens hier een setje te draaien.. Niets dan :respect: Heerlijke setjes !

Nu gauw terug naar de champagne :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op zaterdag 14 januari 2006 om 18:49:
Ben bang dat het er niet inzit vanavond. Wel een topfeestje, vorige keer was echt leuk daar! Wie weet volgende keer weer. Veel plezier in ieder geval vanavond man. Doe Arjen de groeten.

Zal hem de groeten doen :jaja: Begreep van hem dat hij de komende keren in patronaat nog heel wat van plan is, bv. beide zalen afhuren :d Hopen op een set van jullie de volgende keer? :bounce: :k
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 21:25:
Gewoon zorgen dat je er de volgende keer bij bent weer.
En ik stond trouwens gedeeltelijk bij Nosferatu & deze heren die nacht. En Nosferatu deed zowiezo meer mijn ding voor op een feest. Ik heb op feesten toch liever die iets nieuwere hardcore style (daarmee bedoel ik dus, de wat nieuwere early rave hehe). En Nosferatu deed dat uitermate perfect. helemaal ziek ook die set van hem daar!

ik heb me ook zeker vermaakt bij nos.. en ja volgende keer dan tog maar ff bij deze heren kijken :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ronald 909 op zaterdag 14 januari 2006 om 21:24:
ik heb me ook zeker vermaakt bij nos.. en ja volgende keer dan tog maar ff bij deze heren kijken :D

Tenzij op dat moment Leviathan of Tellurian een live act doet:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 21:35:
Tenzij op dat moment Leviathan of Tellurian een live act doet

haha ja dan word de keuze idd weer moeilijk

Waarschuw beheerder
donateur
8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op vrijdag 13 januari 2006 om 23:58:

http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=220ZQ3ZEMQR673NHKKP03F7NZL

Tnanx, ga m meteen luisteren! (y) is mss mogelijk om de tracklist van deze te posten? zou top zijn..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heel vet setje (Y)

op dit na..

1. Intro: Chosen Few – Sequence & Ominous Pandemonium Intro

:P

deze kende ik nog niet.. wat een track :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Das zeker een grap!!! (uitroepteken idd!!)

Die intro is gruwelijk man!!!!
Waarschuw beheerder
muziekje is wel vet maar ik vind die stem kut.. hollands accent.. stoer over willen komen dmv stoere woorden.. is helemaal niet nodig naar mijn mening :)

Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet je bij Chosen few zijn. ;)

Ik vind de intro zelf alleen wel vet omdat die heel vet bij het feest past. Die clown decoratie past echt heel goed bij de sfeer van de intro. Beetje IT-achtige zeg maar. ;)
Ik vind het prima zo (Y)
Waarschuw beheerder
misschien daarom.. ik was er ook niet bij dus heb dat niet zo kunnen ervaren ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb je t al :P
Waarschuw beheerder
Zo bedankt voor deze mix hoelang duurd ie eigenlijk?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op zaterdag 14 januari 2006 om 18:49:
Uitspraak van :yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes: op zaterdag 14 januari 2006 om 12:21:

Is nog dezelfde track

oke dan :P jammer hoor dat het geen hele plaat met iets met dát stukje :P plaat zelf is ook wel oke. staat ergens op een van me eerste 5 of 6 thunderdomes..

Uitspraak van Knoalster op zaterdag 14 januari 2006 om 23:32:

deze kende ik nog niet.. wat een track

die is geweldig jajaja, vooral dat hij ook daadwerkelijk op het einde van hun beurt als afsluiter hadden :bounce: zo'n zeldzaam kodac moment als dat is onvergetelijk om 4u tege de qlimax van het feest aan :X :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KK from B op zaterdag 14 januari 2006 om 22:54:
is mss mogelijk om de tracklist van deze te posten? zou top zijn..

1. Trypticon – Sumtimez… (Intro)
2. DJ Skorp & Chronotrigger – Bass Now
3. DJ Skorp & Pila –The New Style
4. The Prophet – Big Boys Don’t Cry
5. Pulp Shock – Far Away (DJ Sim’s Hardcore Mix)
6. Wasting Program – Step Right Up Folks (Step One Mix)
7. DJ Sim – Loud As Fuck (54321 Mix)
8. DJ Delirium & Omar Santana – Drop Da Beat
9. DJ Edge – People
10. Diss Reaction – The Real Good Groove
11. Vanugenth The 5th – Here We Go Again
12. Predator – Mind Of A Lunatic
13. Lockjaw – Reactor
14. Omar Santana – How Shall I Rock Thee
15. Knightvision – Who Is It?
16. Chosen Few – Bring That Beat Back
17. Chosen Few – Chosen Paradise
18. Leviathan – We’ll Tear Your Soul Apart
19. Tellurian – Guyver
20. Bio-Forge – Turbulence
21. DJ Mar.Ton. – Biu Bao (Hardog Version)
22. Omar Santana – Quick Fix
23. Turbulence ‘N’ Terrorists – 6 Millions Ways To Die
24. Darrien Kelly & Scott Brown – Schoppen Trommel
25. Darrien kelly & Scott Brown – Geleihoofd
26. Buzz Fuzz – Jealousy (Is A Motherfucker)
27. 50% Of The Dreamteam – The Thundertheme

als t goed is is t deze
:bah:
ook best n lkkr mixje :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Die mix is idd ook zeer vet. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 23:49:
Dan moet je bij Chosen few zijn.

Ik vind de intro zelf alleen wel vet omdat die heel vet bij het feest past. Die clown decoratie past echt heel goed bij de sfeer van de intro. Beetje IT-achtige zeg maar.
Ik vind het prima zo

Precies, dat was ook inderdaad de bedoeling. :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 00:48:
als t goed is is t deze

Klopt, heb je goed geregeld. ;)

Waarschuw beheerder
**Downloading**
Weet nu al dat dit een heerlijk mixie gaat worden :kwijl: x 10
Waarschuw beheerder
Heb 'm destijds helemaal meegemaakt op Pandemonium, maar een plaat die ik hoorde daar heb ik wel gemist in deze mix. Volgens mij moest er nog een plaatje bij, als ik het goed heb "Riot in NY-city" (of hoe ie ook mag heten (TD5, cd1, nr 1, maar geen zin te kijken)... Kan me wel herinneren dat ie gedraaid werd...

Verders weer heerlijke lijst, dik gemixed, snelle overgangen die het interessant houden en vooral energiek...

Volgende keer ben ik er zowieso weer, 25 maart wordt vrijgehouden ;)
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 14 januari 2006 om 23:46:
muziekje is wel vet maar ik vind die stem kut.. hollands accent.. stoer over willen komen dmv stoere woorden.. is helemaal niet nodig naar mijn mening

Op het feest zelf kwam het veel dikekr over in iedergeval. Toen is me dat niet opgevallen, maar hier vond ik het ook niet echjt optimaal uit de mond van de spreker komen :$
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Orphagan op zondag 15 januari 2006 om 12:14:
Volgens mij moest er nog een plaatje bij, als ik het goed heb "Riot in NY-city" (of hoe ie ook mag heten (TD5, cd1, nr 1, maar geen zin te kijken)... Kan me wel herinneren dat ie gedraaid werd...

Dat klopt als een bus ;) Ware het niet dat die nog in een tas met allemaal andere toppers ergens in Limburg ligt... Die moet nog even opgehaald worden weeet. Begin die platen behoorlijk te missen hehe.

Verder iedereen weer bedankt voor de complimenten! :)(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Orphagan op zondag 15 januari 2006 om 12:14:
Volgende keer ben ik er zowieso weer, 25 maart wordt vrijgehouden

Gezellig! :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 13:26:
Dat klopt als een bus Ware het niet dat die nog in een tas met allemaal andere toppers ergens in Limburg ligt... Die moet nog even opgehaald worden weeet. Begin die platen behoorlijk te missen hehe.

En door wie komt dat? :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op zondag 15 januari 2006 om 14:04:
Volgende keer ben ik er zowieso weer, 25 maart wordt vrijgehouden

hier ook :d en ik wil de line up wete :kwijl:

Mix is een uur bezig en.... :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Heb nu jullie mix opstaan...

Echt HEEEEL vet om al die plaatjes van vroeger weer te horen.. Met deze plaatjes ben ik verslaafd geraakt aan de hardcore..

Top mix gasten!