| Betreft: | evenement: Ghosttown 2006, zaterdag 22 april 2006 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
promo mag weg uit line up
Betekent het achtergrondmuziekie dat Ruffneck komt??
Dat komt ook omdat er meerdere goede feesten waren die dag, dus dan is de verkoop wel een stuk minder en je hebt ook een wat selectiever groepje die daar heen ging.
Dat komt ook omdat er meerdere goede feesten waren die dag, dus dan is de verkoop wel een stuk minder en je hebt ook een wat selectiever groepje die daar heen ging.
Tuurlijk, maar er moeten natuurlijk wel meer dan een bepaalde hoeveelheid mensen komen, anders is het niet rendabel voor de organisatie. Ik bedoel dat feest Generations of Hardcore van juni, daar hebben ze echt dik verlies op gemaakt.
Idd toen was nog geeneens een kwart van de zaal open
Ik was dr ook gratis
Maar dan mocht jij wel VIP op die 'Ghosttown' in Nieuwegein zeker
Feesten van Rige heb je dat wel
Betekent het achtergrondmuziekie dat Ruffneck komt??
Ghosttown hoort in de Vechtse ... nergens anders
Nou keuze is dan makkelijk..
Ghosttown
promo mag weg uit line up
Die Neophyte World Tour komt nog wel in meer lokaties, al is het wel jammer dat juist de vetste lokatie tegelijk met Ghosttown is
Van Kerckhoven is wel een aangename verrassing als ie komt
Dat is wel weer waar, maar wanneer die in Outland wordt gehouden is nog niet bekend
Zeker wel, ik zag op www.neophyterecords.com dat er op 22 april hun world tour plaatsvind in Nighttown te Rotterdam. Nu wordt het echt lastig welk feest het word die