| Betreft: | evenement: Ghosttown 2006, zaterdag 22 april 2006 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Heb zin in het optreden van PCP met the Ultimate MC, ik verwacht net zo'n legendarisch optreden als 9 jaar geleden
heb ik toevallig ook gezien van de week! leuk setje, als t goed is is dat dezelfde set als op de global hardcore nation cd [ thunderdome live ]
Op Digital Overdose was The Ultimate MC dr ook bij, was echt vet
Heb zin in het optreden van PCP met the Ultimate MC, ik verwacht net zo'n legendarisch optreden als 9 jaar geleden *zucht* was het maar vast zover.....
Als ze dezelfde act neer zetten als bij GHN in het Sportpaleis, zou bizar zijn. Was daarbij, en het was echt vet. De aanwezigheid van The Ultimate MC maakt het sowieso waard om erbij te zijn.
Aan de deur kun je toch ook nog wel kaarten kopen??
kan dat?
Hè DieHakker,wat lees ik,troubel`s met je vriendin ??
Des te meer reden om morgen maar`s helemaal `los` te gaan
Als ze dezelfde act neer zetten als bij GHN in het Sportpaleis, zou bizar zijn. Was daarbij, en het was echt vet. De aanwezigheid van The Ultimate MC maakt het sowieso waard om erbij te zijn.
Idd! Ik kijk echt uit naar PCP, maar hopen dat ze net zo gaan knallen als toen! De Ultimate MC die weer RengRengDengdeDeng schreeuwd en helemaal los gaat!
Ik heb dit optreden toen gezien op Thunderdome the eastern edition Hengelo Expo centre daar heeft nooit iemand het over, GHN is legendarisch geworden terwijl het hetzelfde optreden was. Dat was ook de eerste x dat ik PCP live mee maakte dus er zit echt een dikke herinnering aan voor mij.
ik hoorde net dat ghosttown is uitverkocht
baal echt, moest me kaartje nog halen
Op Digital Overdose was The Ultimate MC dr ook bij, was echt vet
Wel leuk, maar niet super speciaal ofzo. Op een gegeven moment moet je als MC je mond houden....
En die platen die ze draaien....
Want wij gaan al rond 18.30 weg vanuit Rotterdam
Ja we gaan met de trein
Maar eerst nog hangen op onze vaste hangplek in Utrecht
Ik hoorde net dat we trein later neme, dus om 19.07 en dan zijn we 19.44 op Utrecht
ok, dan ben ik/zijn wij ook rond die tijd al op Utrecht
wij gaan ook met de trein en het pendelbusjeeee