Partyflock

Forumonderwerp · 839573
Betreft: evenement: In Qontrol, zaterdag 15 april 2006 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Voor de derde keer in successie keert Q-dance in het het voorjaar terug naar de Amsterdam RAI voor hun grootste meerzalen indoor dance evenement. In Qontrol vindt plaats op 15 april 2006 in het Holland complex van de RAI en heeft dit jaar voor het eerst ruimte voor 5 area’s.

Vanaf 2006 staat In Qontrol voor harde muzikale vernieuwing. Dat betekent niet alleen dat er geen ruimte meer is voor Oldstyle en Early Rave, maar ook dat er een aantal nieuwe muziekstijlen aan bod zullen komen waar wij nog geen naam aan durven te geven. De Parkhal (main) zal net zoals vorige jaren een opbouw kennen van Hardtrance/NRG tot en met de hardste vorm van Hardstyle. Een zaal die ook in ere zal worden gehouden is de Techno zaal. De andere area’s worden dit jaar anders ingevuld. De Early zaal is vervangen door Schranz, Industrial en Hardcore. In de voormalige NRG zaal zal het neusje van de zalm op producers gebied hun visie geven op de harde dance. Op dit podium staan alleen artiesten die hun strepen de afgelopen 10 jaar hebben verdiend door middel van producties en zal dus heel logisch ook “Producers Vision” gaan heten. Tot slot is er op 15 april voor het eerst een 5e zaal. Naast de Parkhal heeft de Amsterdam RAI een nieuwe kleine zaal operationeel gemaakt, waar ongeveer 1500 mensen in kunnen. Deze nieuwe area is voor In Qontrol 2006 omgedoopt tot “Testlab”. Hier zul je stevige geluiden van over de hele wereld te horen krijgen uiteenlopend van Goa tot harde donkere Club.

Zoals je van Q-dance gewend bent staat elk groot evenement altijd in een bepaalde sfeer of thema. Wat dat dit jaar met In Qontrol zal zijn merk je vanaf medio januari als de eerste trailers en radiocommercials te horen zijn. De eerste kaarten voor In Qontrol zullen vanaf 7 januari alleen via TicketOnline te verkrijgen zijn. De week daarop, vanaf 14 januari, zijn de kaarten ook te verkrijgen bij TicketBox. De line-up en de daarbij behorende zaalindeling zal gedurende de eerste week van februari gepresenteerd worden op Q-dance.nl.

Eindelijk zekerheid :bounce:
Damn heb me zin!!! In Qontrol anthem vandaag gereleased op Dance-Tunes.com! Heerlijk nummer!

Heeft iemand de webcamfunctie van de RAI al ontdekt?? Sneak preview van wat ons morgen te wachten staat! :D

http://rai.webcam.nl/

Uitspraak van Riphor op vrijdag 14 april 2006 om 17:56:
Heeft iemand de webcamfunctie van de RAI al ontdekt?? Sneak preview van wat ons morgen te wachten staat!

werkt bij mij niet.

Activex shit :/
Damn heb me zin!!! In Qontrol anthem vandaag gereleased op Dance-Tunes.com! Heerlijk nummer!

Heeft iemand de webcamfunctie van de RAI al ontdekt?? Sneak preview van wat ons morgen te wachten staat!

hmm ik zie alleen maar buiten zeg maar

Vette shijt die webcam :hail:

morgen om deze tijd zit ik in de auto richting de rai!! :D
Uitspraak van Nino/Mara op vrijdag 14 april 2006 om 18:50:
hmm ik zie alleen maar buiten zeg maar

Moet je rechtsonder ff 1 van de hallen aanklikken.

Rechtsboven kun je vervolgens de verschillende cameraposities bekijken! ;)
idd cool.

Ben benieuwd of ze die cams morgen ook aanlaten.
Uitspraak van Zwollywood op woensdag 12 april 2006 om 20:13:
Cker een goede keuze

Dark By Design

Zeker wel samen met alex kidd met de "Goodreef sound"..

Uitspraak van Zwollywood op vrijdag 14 april 2006 om 20:22:
Ben benieuwd of ze die cams morgen ook aanlaten

die beelden zijn van 15 nov 05.. Ookal laten ze ze aanstaan, hebje er nog niets aan!

Of ben ik de enigste waarbij het niet klopt?
Uitspraak van ENROC op vrijdag 14 april 2006 om 20:31:

Goodgreef bedoel je natuurlijk. B)
Wel alweer een paar maanden oud, maar hoop dat ze Limp Bizkit – One Of Those Days (Dark By Design Remix) er nog in gooien. :)
Uitspraak van ENROC op vrijdag 14 april 2006 om 20:31:

Dit wordt cker vet.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 20:39:
die beelden zijn van 15 nov 05.. Ookal laten ze ze aanstaan, hebje er nog niets aan!

mijn beelden zijn van vandaag hoor!!!' ;-)
die cam is wel tof, krijg steeds meer zin damn!!

Morgen wordt er om deze tijd los gegaan met D-jay Alias... Kan echt niet wachten, fucking veel zin :D

Uitspraak van Zwollywood op vrijdag 14 april 2006 om 20:44:
mijn beelden zijn van vandaag hoor!!!'

heb ik weer!! :@
http://rai.webcam.nl/

OP dit moment is alles donker, ik had wel verwacht dat ze aan het proefdraaien waren met het lichtplan enz.

Misschien is alles al klaar voor ons :d

Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 14 april 2006 om 22:58:
Misschien is alles al klaar voor ons

Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat dat sowieso nog niet het geval kan zijn :) Ze werken ook 's nachts door heb ik gehoord i.v.m. zaalhuur enzo...

Maar wordt echt een toppertje :yes:

1 nachtje...:D:bounce:

jaja....zin zin zin!!!!!!!

over 20 uur ongeveer B)
laatste aanpassing
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zaterdag 15 april 2006 om 00:41:
Over 24 uur dannnnn......

ben ik net 3 kwartier 20 en dan sta ik ook zwaar los te gaan (Y)
Wohhhhhoooohhhoo over een paar uren gaan we helemaal los (nouja gaan we proberen dan met een zwaar vervelende enkel :(* :cheer:
nou ik ga niet aftellen, voorlopig moet ik over 6 uur op mijn werk staan. en daarna ga ik pas kijken hoe lang t nog duurd, en hoe laat ik wegrij..

2 VIP kaarten in qontrol zijn over door omstandigheden we gaan zelf wel maar we hebben 2 afvallers dus wij zitten met 2 VIP kaarten voor 100 euro mag je ze alle 2 hebben los gewoon 50 stuk mail of bel maar 0642347894
Werkzaam bij BHN events
zoo net n kleine opwarmer gehad voor morgen :yes:

over 24 uur staan we lekker los te gaan in de Rai :D

mensen weltrusten, slapen is voor mietjes ja weetik

Nog 12 uur, en dan richtig stampfen!
Artiest Scam
eerst ff werken zometeen en dan tegen 20 over 8 de trein in met de stampvrienden:) heb er zin in!!
hier hetzelfde number 14 (Y)

:yes: Nog een paar uurtje en dan :bounce: Kan niet meer wachten :bounce: Heb er zo in in

Het is bijna zo ver ik heb op dit feest een jaar lope wachten:D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 11:23:
:yes: Nog een paar uurtje en dan :bounce: Kan niet meer wachten :bounce: Heb er zo in in

:woop: Bring it on!! We hebben nou wel lang genoeg gewacht :cheer:

:yes: idd :S Veel te lang gewacht:S
Heeft iemand de webcamfunctie van de RAI al ontdekt??

in de randstad hall zijn ze lekker aan het klussen
in het begin had ik er altijd een speciaal gevoel bij als er een feest aankwam maar tegenwoordig laat het me koud als een kapote kachel !
laatste aanpassing

als er geen lasers zijn dan ga ik weer naar huis :9
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 12:13:
als er geen lasers zijn dan ga ik weer naar huis

ik ook :( geen lasers geen feessie 8)

Of geen bier..
Uitspraak van Tinu5!! op zaterdag 15 april 2006 om 12:21:
ik ook geen lasers geen feessie

Nog belangrijker dan de muziek.. :/
Afgewerkt, nu ff slapen, en straks gas geven!

Woei wat heb ik er zin in :D
Uitspraak van ENROC op zaterdag 15 april 2006 om 12:21:
Nog belangrijker dan de muziek..

jup :9

WOEI ik heb er zin an..net ff de webcam geckecked..waren wel beelden van nu :P strax nog ff shoppe en dan feesten!!

Lasers zijn er, en hoe! Ik heb vannacht om half2 op de webcam lasershow tests gezien! :D

Uitspraak van ENROC op zaterdag 15 april 2006 om 12:21:
Of geen bier..

Bier is er ook: Grolsch welteverstaan! :D

daaaamn ik heb er zin an :9
wat een heerlijke athem trouwens, denk toch wel dat ik ff bij thalamus ga kieken

Uitspraak van Riphor op zaterdag 15 april 2006 om 12:55:
Grolsch welteverstaan!

aii dat zijn de mindere berichten

heb er zin in!!!! :cheer: nog een paar uurtjes en dan weer stampen :p

vanavond is het dan zo ver.......its party time .
Zit me nu een beetje te vervelen tot vanavond...:/