17321x bekeken
over 4 dagen lekker naar Punta Cana
trutje
ik heb echt genoten daar, gewoon de sfeer de muziek en de mensen op de resorten, Ik heb ook 2 excursies gedaan en dat is ook erg leuk om mee te maken. Ma gewoon dat relaxen en de gezelligheid ik wil terug
Hey mop, volgend jaar gingen we samen toch?
ik ga lekker over 2 weekkies! 
Dominicaanse Republiek, Punta Cana! In een woord GEWELDIG!!!!
i now
ik zie hier niemand over paraiso tropical aka seagrape beach club...das in cabarete en ik ben er nu 3 keer geweest en maybe april 2007 de vierde keer..In ieder geval in juli/augustus 2007 weer erheen. Mensen, dit is echt super!
Ik wil nooooit meer ergens anders heen, we hebben daar echt superleuke mensen leren kennen en dat zijn echt goede vrienden geworden waar we regelmatig contact mee hebben. Tis jammer dat het zo duur is voor een arme student als ik, anders zou ik er zeker vaker heengaan!
misschien spaar ik wel voor een huis daar
iedereen die nog gaat, HAVE FUN!!!!
liefsss
Ik wil nooooit meer ergens anders heen, we hebben daar echt superleuke mensen leren kennen en dat zijn echt goede vrienden geworden waar we regelmatig contact mee hebben. Tis jammer dat het zo duur is voor een arme student als ik, anders zou ik er zeker vaker heengaan!
misschien spaar ik wel voor een huis daar
iedereen die nog gaat, HAVE FUN!!!!
liefsss
Ik zit ook te denken om te boeken, alleen zou ik zo geen idee hebben wat je gemiddeld buiten je all inclusive gebeuren op maakt...
af en toe buiten de deur eten, 1 a 2 excursies, af en toe op stap... wat ben je dan daar ongeveer kwijt ? Of is er weinig te beleven en zit je de hele tijd op het resort ?
dus, kan iemand me ongeveer een indicatie geven over het geld wat je daar ter plekke op maakt ?
af en toe buiten de deur eten, 1 a 2 excursies, af en toe op stap... wat ben je dan daar ongeveer kwijt ? Of is er weinig te beleven en zit je de hele tijd op het resort ?
dus, kan iemand me ongeveer een indicatie geven over het geld wat je daar ter plekke op maakt ?
Eten heb ik alleen op het resort gedaan en drinken ook, 2 excursies gedaan en ben verder niet het resort afgeweest vertrouwde het daar niet echt, en verder in totaal 4 sloffen sigaretten, sieraden een massage gehad, was in totaal 300 euro kwijt voor 16 dagen...
laatste aanpassing
helemaal niet veel, buiten de resorts is verder eigenlijk niks.. heel veel armoede!
Dus eigenlijk geef je alleen geld uit aan excursies die je gaat doen en souvernirs die je meeneemt
En vaak zit er op het resort ook een discotheek.. tenminste dat was in ons hotel wel zo..
Oooh we hebben net muziek gedownload die ze daar altijd draaiden
hahah ik heb ondertussen ook al heel wat verzameld
ik wil terug!!
ik ga mee
De Dominicaanse is super gaaf!
Ben er al 11 keer geweest.
De afgelopen 4 jaar.....
http://www.forumdomrep.com
Ben er al 11 keer geweest.
De afgelopen 4 jaar.....
http://www.forumdomrep.com
donateur
Oooh we hebben net muziek gedownload die ze daar altijd draaiden.. ik wil terug!
We hebben destijds een cd overgekocht die ze tijdens de catamaran tcoht draaiden, echt heerlijk om hier nog weer terug te luisteren
Misschien gaan we komende zomer weer naar Punta cana, omdat we ons niet voor kunnen stellen dat er iets mooiers is dan dat (en helemaal omdat het zo goedkoop is
Riu Naiboa for life!!
donateur
Ola comes ta?
2x geweest nu, en heb plannen om in januari weer te gaan.
Sosua is een leuke plaats, je bent er niet zo op je resort aangewezen.
Vriendelijke mensen ook, de indianen verhalen van de hostessen moet je met een korrel zout nemen, de excursies buiten het hotel geboekt waren de helft van de prijs en stukken beter.
Bijkomend voordeel is dan ook dat de locals er meer aan verdienen
2x geweest nu, en heb plannen om in januari weer te gaan.
Sosua is een leuke plaats, je bent er niet zo op je resort aangewezen.
Vriendelijke mensen ook, de indianen verhalen van de hostessen moet je met een korrel zout nemen, de excursies buiten het hotel geboekt waren de helft van de prijs en stukken beter.
Bijkomend voordeel is dan ook dat de locals er meer aan verdienen
laatste aanpassing
Jezus man wat mooooooooooooi! 
Echt optimaal van alles genoten!
Lekker naar Punta Cana geweest, lekker bruin geworden, wat excursies gedaan, en voor de rest alleen maar genoten van al het moois!
Echt optimaal van alles genoten!
Lekker naar Punta Cana geweest, lekker bruin geworden, wat excursies gedaan, en voor de rest alleen maar genoten van al het moois!
donateur
Ja.. het kon niet uitblijven.. vorig jaar Naiboa, en nu naar de buren: Riu Taino 
16 dagen

16 dagen