ik merk echt dat ik moeilijker ontvlambaar ben
Beste dames,
Wie van jullie gebruikt ook deze pil...of wellicht een andere.
Ik ben weer begonnen en ik merk echt dat ik moeilijker ontvlambaar ben! IRRITANT! Is dit herkenbaar? En zo ja...wellicht een andere pil beter?
XXX
Ik weet het niet Chris...maar je moet me niet met je vriendin vergelijken! Er zijn namelijk ook vrouwen waar je wel een stijve van krijgt! Niet altijd jouw problemen op die van anderen reflecteren oke...
Ik vond het een klote-pil, veel bijwerkingen enzo. Ik heb de Yasmin pil, is 1 van de lichtsten volgens mij, dus moet je wel willen, maar ik heb nergens last van
Hij's alleen duur
Ik ook, maar als je zo hoort dat veel mensen klachten hebben vraag ik me wel eens af of het bij mij onbewust ook bijwerkingen heeft...
Als je alles leest heb je weleens de neiging om alles in de vuilnisbak te gooien en er gewoon mee te stoppen...
De Yasmin, daar hoor ik meer goede verhalen over, ik denk dat ik de dokter maar eens ga bellen en een adviesje ga vragen...
De Yasmin, daar hoor ik meer goede verhalen over, ik denk dat ik de dokter maar eens ga bellen en een adviesje ga vragen...
Ja ook gebruikt....minder ontvlambaar idd
Zeg Mister Fit, wat stelt u dan voor?
Een spiraaltje! Krijg er nu al nachtmerries van. Een vriendin van mij heeft dat geprobeerd....heb alles in detail van haar mogen horen....hoe pijn het deed, hoe het ging ontsteken en hoe het eruit gehaald moest worden. Daar word je niet vrolijk van!
Ga morgen maar eens de dokter bellen....moet toch wel iets zijn
Ik ben weer begonnen en ik merk echt dat ik moeilijker ontvlambaar ben! IRRITANT! Is dit herkenbaar? En zo ja...wellicht een andere pil beter?
Beste dames,
Beste dames,
XXX
ben dwars door microgignon 30 heen zwanger geworden
kijk dat soort verhalen willen we dus niet horen
ik vergeet m ook wel is
je staat daar niet bij stil.. maar nu het mij is overkomen hoor ik steeds vaker mensen in mijn omgeving die wel iemand kennen die t zelfde heeft...
dat realiseer ik me donders goed.. als ik me anders voel dan anders. je weet wel.. menstruatie is anders of later of enz enz.. dan hou ik t gelijk in de gaten...
maar ben je er wel blij mee ?
Wie van jullie gebruikt ook deze pil...
Heb alleen wel vaker last van krampen bij de mirco30 dan die andere..
ik ook niet
denk dat ik zo'n 10 kilo ben aangekomen sinds m'n 14e
Een spiraaltje! Krijg er nu al nachtmerries van. Een vriendin van mij heeft dat geprobeerd....heb alles in detail van haar mogen horen....hoe pijn het deed, hoe het ging ontsteken en hoe het eruit gehaald moest worden. Daar word je niet vrolijk van!
Werd 2 tot 3x per maand ongesteld door microgynon 30!!
ook microgynon 30, maar wil eigk overstappen op n andere. kan niet eg zegge dat ik er chaggie van wordt.
tja.. wel 12 kilo aangekomen![]()
..
(die ben ik ook nog niet kwijt
Beste dames,
XXX
De pil is namelijk 100% betrouwbaar, maar de pharma-bedrijven kunnen/mogen officieel geen 100% aan de pil koppelen, WANT, vergeet namelijk niet, dat als je (om het netjes te zeggen) nogal last hebt van je darmpjes of als je hebt overgegeven, de pil ZEER onbetrouwbaar wordt! Zelfs als je de pil nog nooit vergeten bent! Vandaar die 99%.
nou ..... ik ging er dus vanuit dat de pil ondanks dat ze zeggen 99% toch zo goed als veilig is.... maar realiseren de dames zich wel dat 1% ... eigenlijk 1 op de 100 vrouwen is? en bijna iedereen slikt zowat de pil...
je staat daar niet bij stil.. maar nu het mij is overkomen hoor ik steeds vaker mensen in mijn omgeving die wel iemand kennen die t zelfde heeft...
en nee... vergeten ben ik hem in alle 8 jaar nog NOOIT
Enige nadeel is dat je bij de yasmin hogere kans op trombose hebt in vergelijking met andere pillen
Heb alleen wel meer last van pukkeltjes in me gezicht en constant blaasontsteking als ik met een nieuwe strip begin.. heel gek, want ze zeggen dat die blaasonstekingen niet door de pil kunnen komen, maar heb het wel sinds ik ben overgestapt dus ik zie wel een verband..
Ik ben weer begonnen en ik merk echt dat ik moeilijker ontvlambaar ben! IRRITANT! Is dit herkenbaar?
word je met een spiraaltje helemaal neit meer ongesteld???
word je met een spiraaltje helemaal neit meer ongesteld???
Weer iets nieuws ?!!
kan hoeft niet kan wel ik heb het nu een jaartje en ik ben 1 dagje ongesteld en er zit meestal iets langer tussen als een maand
Lang leve het mirena-spiraaltje. Geen menstruatie meer en geen pijn. PLus mijn libido ging nog meer omhoog ( in zoverre dat mogelijk was )
Had ik de 1e jaren ook niet nee, godzijdank helemaal van die zooi af.
Voel me echt veel beter sinds ik niets meer gebruik, pas dan merk je echt het verschil.
Uitspraak van the real jojo op donderdag 9 februari 2006 om 20:05:
Had ik de 1e jaren ook niet nee, godzijdank helemaal van die zooi af.
Voel me echt veel beter sinds ik niets meer gebruik, pas dan merk je echt het verschil.
Ja, maar niets anders dan??
Jij werkt toch bij the Wall in België
ja maar dat heeft elke vrouw wel es door de hormonen, kan je niet allemaal aan de pil wijten
Beste dames,