| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 1 juli 2006 om 22:00 |
ik denk na HouseQuake Roog en Erick E B2B, want dar zit ruim 3 uur tussen...
k denk dat ie niet een hele set draait hoor...lijkt me lastig met deze time-table....denk ook dat ie tussen housequake en guetta komt ofzo maar ja dat past muzikaal gezien weer niet helemaal...nou ja afwisseling is ook niet verkeerd maar toch....denk dat ie zn dance4life hitje draait en zn piraten hitje aangevuld met wat andere hitjes en that's it lijkt mij
Maar mss beginnen ze wel om 22:00 uur al.
Want er stond: Er word uiterlijk om 22:30 met de show begonnen!
beginnen voor 22.30 zouden veel mensen nie zo cool vinden denk ik, sommigen moeten van ver komen!
en de controles bij de deur da? Zwaar of?
Je moet ook de goeie plees uitzoeken
Zo hoog mogelijk, in de westtribune (staat meestal ook wel klein rond barretje), heb je wc's waar ik nog nooit iemand heb gezien
Als ik de foto's nog ff goed bekijk zie ik op 1 van de foto's onder dreamcatcher een tweede stage??? zal hier de special-act komen???
Alleen wel een beetje vaag dat ze paars spul ophangen terwijl het sensation WHITE(!!!) is...
Valt mee, heb bij sensation nog nooit echt zware controle gehad (en ga er al 5 jaar naartoe)
Valt mee, heb bij sensation nog nooit echt zware controle gehad (en ga er al 5 jaar naartoe)
ja idd, daar kan ik me bij aansluiten, de eeste keer was ik 17 en kon ik zo doorlopen, tewijl ik dr helemaal niet zo oud uit zie!
ach het is gewoon vertoppertje spelen aan de deur altijd he
en de controles bij de deur da? Zwaar of?
alleen hoe laat zou hij draaien???
iësto zal voor zover ik het weet een half uurtje draaien en dat is dan direct in het begin na de Housequake DJ's. Dat verhaal van Maxi Jazz had ik nog niet gehoord overigens, lijkt me cool!
Yep!