| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 1 juli 2006 om 22:00 |
Misschien stond je aan de andere kant van de arena en was het daar wel gezellig!Naja iedereen maakt een feest ook anders mee natuurlijk! 2 jaar geleden vond ik het wel super!
Dat deden wij ook altijd Werkt inderdaad het beste
Werkt inderdaad het beste
Velen spreken vlak voor de tribune ergens af, of bij een scherm, of een podium.
"ja waar dan, ik zie je niet?"
"jawel man, goed kijken, ik sta daar en daar, heel makkelijk!"
Hehe, en omdat gewoon iedereen in het wit loopt is het nog lastiger om iemand meteen te zien
Hehe, en omdat gewoon iedereen in het wit loopt is het nog lastiger om iemand meteen te zien
Tot nu toe was het bijna altijd miezerregen als we de Arena uitliepen, de vloek is verbroken
We zitten te denken om met een zooitje zo'n platform te huren voor volgend jaar
We zitten te denken om met een zooitje zo'n platform te huren voor volgend jaar, of een skybox, die zijn nog goedkoper
Skybox....
je kan aan de kant van de VIP tribune die dingen huren
Ik dacht altijd dat dat super duur was. Maar een box doet bij White 8duizend euro.
Nouja, delen door 20 en dan valt het best mee. Mag je zelf bar inrichten en drank dus zelf meenemen.
dat hebben weij vorig jaar gedaan met vrijgezellen feest toen nou is wel leuk maar vind 10 x leuker als je op veld staat tussen de mensen de drank enzo wat er bij zit is absoluut niet waar!!
dat hebben weij vorig jaar gedaan met vrijgezellen feest toen nou is wel leuk maar vind 10 x leuker als je op veld staat tussen de mensen de drank enzo wat er bij zit is absoluut niet waar!!
de drank enzo wat er bij zit is absoluut niet waar!!
Nee, dat weet ik wel, maar voorzover ik weet mag je dat dan zelf verzorgen. Of klopt dat ook niet?laatste aanpassing 28 juni 2006 19:28
Ik dacht dat je dan zelf het beheer over de bar in je box kreeg en zelf mocht vullen
Zo mijn eerste bericht op partyflock.
we zijn er klaar voor
Digitale camera's toegestaan?
Maak niet uit. Ja deze zijn zeker toegestaan! eerste Sensation... hoop dat je het naar je zin hebt, je hebt een voorkeur voor hardere stijlen zie ik.
Digitale FotoCamera toegestaan? Huh ik dacht dat ik op de website zag dat het juist verboden was
Arena is gesloten..wat betreft mijn werk dan..mogen we niet binnen komen..omdat je het thema niet mag zien