Partyflock

Forumonderwerp · 839074
23299x bekeken
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 1 juli 2006 om 22:00

Onderwerp is dubbel!

Zie "Het grote 'hoe was Sensation white' topic" voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja het is nog ver weg nog heel ver weg :yes:
Maar tog de datums voor White & Black staan dit jaar al weer vast!
En dit jaar gaat het zelfs tot 8 uur door i.p.v 7 uur :D wat hopen jullie wat het dit jaar gaat worden kwa Dj's, Decor enzo :cheer:
1 ding is zeker dat het weer een spektakel woord!!!
:Bounce:
Waarschuw beheerder
Hier ook kaarten binnen (White & Black) :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
ik heb de kaarten idd ook binnen :)

Waarschuw beheerder
Hier ook :d
Waarschuw beheerder
heb wel n mailtje dat mn kaarten binnen 2 weken bezorgd moeten zijn...zal vnvnd wel eens kijken of ze er zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Me Too

Waarschuw beheerder
Heb mn kaarten ook binnen + mailtje Ticketonline is wel goed geregelt durf met een gerust hart tickets te bestellen bij Ticketonline.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vandaag ook binnen gehad :D
Waarschuw beheerder
Heb ze ook in the pocket!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Duurt dit feest echt tot 8h, of is dit een foutje op pf?

Artiest {SHOWLIST artist 13390, 24146}
Waarschuw beheerder
zeiden ze vorig jaar ook, was ook een fout
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da sidde gij op woensdag 22 maart 2006 om 00:10:
Duurt dit feest echt tot 8h, of is dit een foutje op pf

Duurde vorig jaar officieel tot 7 uur maar DJ Jean is nog ff doorgegaan tot een uur of half 8 ofzo:-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da sidde gij op woensdag 22 maart 2006 om 00:10:
Duurt dit feest echt tot 8h

volgens mij hebben ze een vergunning gekregen om iets langer door te mogen gaan :yes:

EDIT

( gaat niet bagger feest :yes: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van miguelo:) op woensdag 22 maart 2006 om 23:46:
volgens mij hebben ze een vergunning gekregen om iets langer door te mogen gaan

extra lang genieten van de softe beats :D

Waarschuw beheerder
wat zou het thema zijn?
Waarschuw beheerder
dunno. ze hebben de matrix-style al gehad, misschien weer iets normaals?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 12:49:
wat zou het thema zijn?

white?
Waarschuw beheerder
vond t vorig jaar niet zo heel geweldig eerlijk gezegd...zeker niet in vergelijking met eerdere edities...dat thema van sensation leken ze op TE ook doorgetrokken te hebben...van die futuristische intro's etc. over cyberwars en weet ik veel wat nog meer....

van mij mogen ze wel een egyptisch thema doen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op donderdag 23 maart 2006 om 13:56:
van mij mogen ze wel een egyptisch thema doen

das wel een heel vet thema ja :D

ik vind id&t sowieso beetje slapper worden qua thema's. Ook het feit dat Innercity geen stad meer vertegenwoordigd (vond ik heel vet) maar nu gewoon een inner city is, vind ik erg zwak :(
Waarschuw beheerder
ik vond het sovjet-theme van innercity wel vet, dat stelde nog eens iets voor. maja das al 4 jaar geleden.... sindsdien ging ik echt voor de muziek, ik heb niet echt meegemaakt dat een thema het echt leuker maakte. hopelijk brengen ze verandering. egyptisch lijkt me idd wel leuk, als het maar orgineel is. dus idd niet tig feesten met hetzelfde thema van 2005, namelijk matrix-style met robots etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Qlusive K op donderdag 23 maart 2006 om 16:01:
ik vond het sovjet-theme van innercity wel vet, dat stelde nog eens iets voor.

Dat was echt gruwelijk ja :respect:. Dat waren nog eens tijden, vette schermen aan de muur, tiesto achter de draaitafels. Marcherende russen over het scherm. Grote rode doeken in de main hal met logo erop :bounce:

Beste innercity ooit naar mijn mening. Twee keer op sensation geweest en nog niet 10% van de sfeer en muziek die er toen was.

Maar ja Innercity is dood, duncan geregeld :no:.
Waarschuw beheerder
jup, ach life sux. misschien dat dit jaar op een of andere wonderbaarlijke manier verandering brengt.

Waarschuw beheerder
ik vond rio ook wel vet...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 23 maart 2006 om 16:14:
Beste innercity ooit naar mijn mening

de enige waar ik ooit ben geweest, en als dat de beste was.. ben ik blij dat het bij deze ene keer is gebleven!
Wat een waardeloos kutfeest
Waarschuw beheerder
die editie van IC voor Rusland was ook vet....
muzikaal vond ik die zelfs beter....memorabele sets van Marco V en Mauro Picotto op de main en Chris Liebing die de techno op t einde meer dan perfect afsloot :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op donderdag 23 maart 2006 om 13:56:
van mij mogen ze wel een egyptisch thema doen

Hey dat is mijn idee van een jaar geleden :d Had ik nu maar patent erop aan gevraagd :jaja:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 23:01:
ik vond rio ook wel vet...

Die was ook super :jaja: veel mensen kwamen uit hun eigen in groen of geel, en qua muziek was dit de beste IC die ik tot nu toe mee heb gemaakt, helaas de Russia IC moeten missen :'(
Waarschuw beheerder
kvraag me af welk thema ze dit jaar brengen. neemt niet weg dat ze ook wat aan het deurbeleid mogen doen; vorig jaar werd ik bijna omvergelopen door de 14jarige kindjes.
heeft toch een wat mindere impact op de sfeer op zo'n feest.
Waarschuw beheerder
Lees ff laatste posting: https://partyflock.nl/topic/854700

Er zijn dus nu weer wel kaarten voor White...
Als je het mij vraagt zakt Duncan steeds dieper in het dal...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat komt omdat sommige mensen kaarten hebben besteld, maar niet op tijd hebben betaald, of dat er verkeerd geleverd is en kaarten teruggestuurd.....you name it
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 15:09:
dat komt omdat sommige mensen kaarten hebben besteld, maar niet op tijd hebben betaald, of dat er verkeerd geleverd is en kaarten teruggestuurd.....you name it

"Dit staat er op : http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=4980
""Let op: het gaat hier om echte, originele tickets van € 60,-. Deze tickets zijn afkomstig van een door zwarthandelaren opgekochte partij. ID&T heeft deze handelaren gelukkig op tijd kunnen traceren, voordat de tickets werden afgeleverd.""

Dikke onzin idd alexander, je heb gelijk. Kan helemaal niet i.v.m. het maximum aan kaarten te bestellen p.p. gellof dat het 7 was dit jaar. Denk dat die het uit heeft laten verkopen voor de hype, vervolgens nog 10.000 kaarten over had die dinsdag in de verkoop gaan. Duncan wat ben je allemaal aan het doen :no:.

Mij zul je er niet zien, ben klaar met ID&T.
Waarschuw beheerder
> Ricky Mosa

Mijn posting uit het andere topic dan maar om het toe te lichten:

er zijn weer kaarten hoor...

Ik zei al gelijk dat het bullshit was dat die kaarten uitverkocht waren net als vorig jaar.

De kaarten worden namelijk massaal opgekocht en volgens mij ook door id&T verhandeld op zo een manier dat ze er nog meer aan kunnen verdienen [img width=15 height=15 cacheid=000035be000069950f7ed0241a014f2ec5]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img]

SENSATION WHITE LAATSTE TICKETS!

Inderdaad, ze vlogen binnen 5 uur de deur uit begin maart. Maar er is goed nieuws voor degenen die net te laat waren om een ticket voor Sensation White te bemachtigen: er zijn namelijk nog een aantal kaarten vrijgekomen, die dinsdag 28 maart om exact 10.00 uur bij TicketOnline in de verkoop gaan!

Let op: het gaat hier om echte, originele tickets van € 60,-. Deze tickets zijn afkomstig van een door zwarthandelaren opgekochte partij. ID&T heeft deze handelaren gelukkig op tijd kunnen traceren, voordat de tickets werden afgeleverd.

Laat je niet oplichten door veel te dure kaarten via het illegale circuit te kopen, maar wees er snel bij de 28ste.

Dit is BULLSHIT! want die kaarten zouden dus zogenaamd opgekocht zijn door een handelaar, worden nu pas aangeboden door ID&T en ID&T heeft dit net op tijd kunnen tegenhouden (sure), terwijl het na 4-5 uur al zogenaamd uitverkocht was... LEKKER SLIMME LEUGEN DUNCAN!!!

Daarnaast als dit werkelijk waar zou zijn, zou je juist NIET dit erbij zetten en is er een maximum per gebruiker. Dan zou er dus een hele grote criminele organisatie achter zitten... YEAH RIGHT!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op vrijdag 24 maart 2006 om 17:08:
terwijl het na een uur al zogenaamd uitverkocht was

hmmm klopt niet he
Inderdaad, ze vlogen binnen 5 uur de deur uit begin maart

Waarschuw beheerder
Kon de ochtend erna nog gewoon kaartjes bestellen :yes:
Waarschuw beheerder
Ja Cono het was 5 uur en niet 1 uur, typo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
ik vraag me trouwens werkelijk af wat mensen tegenwoordig bezighoud, als het je niet bevalt ga je toch gewoon niet! :)
maar maak er dan geen sport van om het voor andere mensen te verzieken door over alles te gaan zeiken!
open een ander topic over id&t ofzo, maar houd dit topic voor mensen die wel met plezier naar sensation gaan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit is BULLSHIT! want die kaarten zouden dus zogenaamd opgekocht zijn door een handelaar, worden nu pas aangeboden door ID&T en ID&T heeft dit net op tijd kunnen tegenhouden (sure), terwijl het na 4-5 uur al zogenaamd uitverkocht was... LEKKER SLIMME LEUGEN DUNCAN!!!

Daarnaast als dit werkelijk waar zou zijn, zou je juist NIET dit erbij zetten en is er een maximum per gebruiker. Dan zou er dus een hele grote criminele organisatie achter zitten... YEAH RIGHT!laatste aanpassing 24 maart 2006 17:30

Waar een mens zich wel niet druk om kan maken... Die kaarten zijn gewoon afkomstig van handelaren die onder verschillende namen veel kaarten op proberen te kopen en mensen die verkeerde creditcard gegevens hebben ingevoerd of waarvan het geld niet afgeschreven kon worden. Simpel as that. En who give's a fuck annyway?

Ik ga iig sowiezo naar white en ik ga me er zeker vermaken, de line-up vind ik persoonlijk GEWELDIG.
Waarschuw beheerder
Waar ik mij druk om maak? ja elke keer zijn er mensen zoals jij die dat zeggen. Maar goed Duncan blijft constant leugens de wereld inbrengen daar word ik gewoon echt misselijk van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op vrijdag 24 maart 2006 om 19:29:
Maar goed Duncan blijft constant leugens de wereld inbrengen daar word ik gewoon echt misselijk van.

hoe weet jij nou wat de waarheid is dan????
Waarschuw beheerder
Kom op zeg, je leeft toch niet onder een steen. Ik hoef toch niet weer alle quotes van Duncan aan te halen en het feit dat ze allemaal niet zijn nagekomen :/

Daarnaast zit er ook in vele zaken een bepaalde logica... waardoor je op basis van eerdere uitspraken kan zien of iemand wel of niet de waarheid spreekt. Stukje psycholigie wat jij misschien niet snapt.
Waarschuw beheerder
al die randzaken interesseren mij niet...zolang ik maar een goede tijd heb op hun evenementen die keer op keer gewoon dik in orde zijn :yes:
Duncan mag van mij zeggen wat ie wil (y)
Artiest {SHOWLIST artist 28034, 64219, 54418}
Waarschuw beheerder
Sneakerz op Sensation White!

We zijn er erg trots op: Sneakerz zal samen met HouseQuake de VIP ruimte hosten van Sensation White! In deze zeer bijzondere setting alleen exclusieve “back2back” sets van diverse Sneakerz / HouseQuake deejays:

Billy the Klit vs William Shagspeare
Jeroenski vs Born 2 Funk
Gregor Salto vs Fedde le Grand
Lucien Foort vs Sidney Samson
Lady Bee vs MC Gee
en natuurlijk een HouseQuake optreden van Roog en Erick E (die uiteraard ook op de mainstage staan geprogrammeerd).

Voor de echte Sneakerz “die-hards” gaan wij in juni nog wat exclusieve kaarten op de kop tikken, dus houd de Sneakerz website en mailing in de gaten!

Waarschuw beheerder
*reactie op verwijderd bericht*

Uitspraak van [Mark] op zondag 26 maart 2006 om 12:49:
Billy the Klit vs William Shagspeare
Jeroenski vs Born 2 Funk
Gregor Salto vs Fedde le Grand
Lucien Foort vs Sidney Samson
Lady Bee vs MC Gee
en natuurlijk een HouseQuake optreden van Roog en Erick E

fuck man, had ik maar een vipkaart :(
laatste aanpassing door een beheerder
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Jongens, zullen we het hier gezellig houden en het lekker over het feest gaan hebben? Heb een aantal berichten verwijderd.

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand hier al een ST kaart gewonnen dan? ;)