> Ricky Mosa
Mijn posting uit het andere topic dan maar om het toe te lichten:
er zijn weer kaarten hoor...
Ik zei al gelijk dat het bullshit was dat die kaarten uitverkocht waren net als vorig jaar.
De kaarten worden namelijk massaal opgekocht en volgens mij ook door id&T verhandeld op zo een manier dat ze er nog meer aan kunnen verdienen
SENSATION WHITE LAATSTE TICKETS!
Inderdaad, ze vlogen binnen 5 uur de deur uit begin maart. Maar er is goed nieuws voor degenen die net te laat waren om een ticket voor Sensation White te bemachtigen: er zijn namelijk nog een aantal kaarten vrijgekomen, die dinsdag 28 maart om exact 10.00 uur bij TicketOnline in de verkoop gaan!
Let op: het gaat hier om echte, originele tickets van € 60,-. Deze tickets zijn afkomstig van een door zwarthandelaren opgekochte partij. ID&T heeft deze handelaren gelukkig op tijd kunnen traceren, voordat de tickets werden afgeleverd.
Laat je niet oplichten door veel te dure kaarten via het illegale circuit te kopen, maar wees er snel bij de 28ste.
Dit is BULLSHIT! want die kaarten zouden dus zogenaamd opgekocht zijn door een handelaar, worden nu pas aangeboden door ID&T en ID&T heeft dit net op tijd kunnen tegenhouden (sure), terwijl het na 4-5 uur al zogenaamd uitverkocht was... LEKKER SLIMME LEUGEN DUNCAN!!!
Daarnaast als dit werkelijk waar zou zijn, zou je juist NIET dit erbij zetten en is er een maximum per gebruiker. Dan zou er dus een hele grote criminele organisatie achter zitten... YEAH RIGHT!