22396x bekeken
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 1 juli 2006 om 22:00 |
Onderwerp is dubbel!
Zie "Het grote 'hoe was Sensation white' topic" voor eenzelfde onderwerp.
waarom hoopt iedereen op mark norman! Vind dat echt een middelmatige dj, vooral in een lijstje met ferry, armin, paul
laatste aanpassing
HouseQuake Roog en Erick E B2B, MC Gee
Steve Angello
MEGAMIX
David Guetta
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Benny Rodrigues
Ook niet aanwezig, moeten we daar 60 euro voor betalen. GVD mijn verjaardag, wou hem daar vieren met een groep vrienden
Ook zeker niet aanwezig!! hahah
Sensation White:
Steve Angello
MEGAMIX
David Guetta
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Benny Rodrigues
Sensation Black:
Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live
Catscan
Niet aanwezig dus
Ik ook niet
Waardeloze line-up
Sensation White:
Steve Angello
MEGAMIX
David Guetta
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Benny Rodrigues
Wat is dit voor achterlijke line-up
Innercity=naar de klote
en nu Sensation white ook al
laatste aanpassing
donateur
maar ik ga dus maar niet
(ken de dj's niet allemaal...)
maar voor €60,-- had ik toch liever wat anders gezien
bye bye
geen sensation white voor mij...
donateur
Wat een klote line-up, lijkt wel een club feestje ipv trance.........
Wat een klote line-up, lijkt wel een club feestje ipv trance.........
Lijkt? Het is een clubfeest
Het is wel te merken dat Stutterheim ouder begint te worden, al die slome muziek waar hij tegenwoordig van houdt.
Club/house/progressive is wel goede muziek, maar totaal niets voor white
Nu de trance nagenoeg is weggevallen is de ziel van white ten onder gegaan.
Dit gaat denk ik niet uitverkopen.
Club/house/progressive is wel goede muziek, maar totaal niets voor white
Dit gaat denk ik niet uitverkopen.
Godverdomme....kaartjes die ik al heb maar meteen verkopen...zware K*T line-up! Wou nog steeds eens naar White gaan, maar met zo'n line-up heb ik daar echt geen zin in. Waar zijn de echte trance dj's? (op ferry na dan)
Zonde man... Maar op ferry na staat geen ene trance dj. Geen trance, geen hardtrance, geen hardhouse, geen techno niks gewoon. Zware schijtzooi
nog zon 11 maanden..
pff Id-t heeft echt mn dag verpest..
yep hier ook. ik had er echt zin in, en had wel verwacht eerlijk gezegd dat ze geleerd hadden van de vorige keer. Sterker nog, ondanks dat Jean erbij was vorig jaar, was dat nog een 10x betere line-up dan deze
ik vind de line up ook echt k*t.
veel te veel house, maar dat was ook eigenlijk wel te verwachten!
Ferry Corsten & Sander Kleinenberg zijn gelukkig wel goed, maar dan krijg je Benny Rodrigues als afsluiter
veel te veel house, maar dat was ook eigenlijk wel te verwachten!
Ferry Corsten & Sander Kleinenberg zijn gelukkig wel goed, maar dan krijg je Benny Rodrigues als afsluiter
id-t heeft zijn eerste boze mail al binnen gekregen
dit is de mijne:
Goede middag (als je daarvan mag spreken)
als eerste wil ik kwijt dat de line-up van black super is.
Maar het belangrijkste:
Via deze weg wil ik graag ventileren dat de line-up Voor Sensation white echt SUPER SLECHT is.
Een dergelijke line-up met veel club en progressive past niet op white, waarom negeren jullie de trance tegenwoordig?????????????? trance is de ziel van sensation white!!!!!!!!!!!!!!!!!!. En dat was de reden dat white zo ongelofelijk populair was. Nu hebben jullie de hoop op een prachtig feest voor duizenden mensen in duigen gegooit. De boze reacties zijn ig niet van de lucht erg veel mensen zijn teleurgesteld, waarom luisteren jullie niet naar wat het publiek wil, waarom waarom waarom???????
De afgelopen twee jaar was White meer een mix van trance en andere stijlen, bij de trance ging iedereen het meeste los. Dat zie je op de DVd, dat lees je in de verslagen op verschillende partysites enz enz. En toch gooien jullie trance goeddeels eruit terwijl dat juist de meest populaire stroming is op white, trance is de reden dat de meeste mensen kaartjes kopen. Nu niet meer dus.
Waarom waarom verzieken jullie je concepten? Innercity is ook al dood, alhoewel ik me wel kan inleven waarom jullie dat over de andere boeg hebben gegooid.
Maar nu ook white, jullie beste concept????????? Ik kan er met mijn verstand (en veel anderen) niet erbij.
Deze line-up is in ieder geval geen 60 euro waard. Kan me geld wel beter besteden.
Trek er je leer uit, anders gaat het dadelijk helemaal bergafwaards met jullie bedrijf.
Toch nog vriendelijke groeten.
Van een groot sensation-fan die heel erg teleurgesteld is
als eerste wil ik kwijt dat de line-up van black super is.
Maar het belangrijkste:
Via deze weg wil ik graag ventileren dat de line-up Voor Sensation white echt SUPER SLECHT is.
Een dergelijke line-up met veel club en progressive past niet op white, waarom negeren jullie de trance tegenwoordig?????????????? trance is de ziel van sensation white!!!!!!!!!!!!!!!!!!. En dat was de reden dat white zo ongelofelijk populair was. Nu hebben jullie de hoop op een prachtig feest voor duizenden mensen in duigen gegooit. De boze reacties zijn ig niet van de lucht erg veel mensen zijn teleurgesteld, waarom luisteren jullie niet naar wat het publiek wil, waarom waarom waarom???????
De afgelopen twee jaar was White meer een mix van trance en andere stijlen, bij de trance ging iedereen het meeste los. Dat zie je op de DVd, dat lees je in de verslagen op verschillende partysites enz enz. En toch gooien jullie trance goeddeels eruit terwijl dat juist de meest populaire stroming is op white, trance is de reden dat de meeste mensen kaartjes kopen. Nu niet meer dus.
Waarom waarom verzieken jullie je concepten? Innercity is ook al dood, alhoewel ik me wel kan inleven waarom jullie dat over de andere boeg hebben gegooid.
Maar nu ook white, jullie beste concept????????? Ik kan er met mijn verstand (en veel anderen) niet erbij.
Deze line-up is in ieder geval geen 60 euro waard. Kan me geld wel beter besteden.
Trek er je leer uit, anders gaat het dadelijk helemaal bergafwaards met jullie bedrijf.
Toch nog vriendelijke groeten.
Van een groot sensation-fan die heel erg teleurgesteld is
Verrassende line up zeg! De trance liefhebbers moeten niet zo zeuren met veel teveel house. Dit is gewoon de weerspiegeling van wat er gedraaid wordt tegenwoordig.
Op Innercity is trance gebanned en nu ook op Sensation. Elke keer willen jullie dezelfde namen zien. Armin, Tiesto, Marco V. Lekker origineel zeg.... En stel dat ze elk jaar zouden komen, dan was het weer niet origineel geweest
Dus wees blij dat het niet elk jaar hetzelfde is.
Jullie hebben nog Trance Energy.
De Trance muziek staat al jaren stil en is weinig vernieuwend... en Benny Rodrigues lauwe afsluiter? Denk dat het stevige Techno wordt.... beter dan DJ Jean vorig jaar met zn "ik weet niet wat ik moet draaien, dus ik doe gewoon alles door elkaar en wat BreezAH nummertjes erdoorheen" stijl!
En uitverkocht raakt het toch wel, zoals elk jaar. Aan de muziek ligt het niet, want dat is toch alles wat op Slam FM gedraaid wordt. Ongeacht House of Trance.
Op Innercity is trance gebanned en nu ook op Sensation. Elke keer willen jullie dezelfde namen zien. Armin, Tiesto, Marco V. Lekker origineel zeg.... En stel dat ze elk jaar zouden komen, dan was het weer niet origineel geweest
De Trance muziek staat al jaren stil en is weinig vernieuwend... en Benny Rodrigues lauwe afsluiter? Denk dat het stevige Techno wordt.... beter dan DJ Jean vorig jaar met zn "ik weet niet wat ik moet draaien, dus ik doe gewoon alles door elkaar en wat BreezAH nummertjes erdoorheen" stijl!
En uitverkocht raakt het toch wel, zoals elk jaar. Aan de muziek ligt het niet, want dat is toch alles wat op Slam FM gedraaid wordt. Ongeacht House of Trance.
Verrassende line up zeg! De trance liefhebbers moeten niet zo zeuren met veel teveel house. Dit is gewoon de weerspiegeling van wat er gedraaid wordt tegenwoordig.
Op Innercity is trance gebanned en nu ook op Sensation. Elke keer willen jullie dezelfde namen zien. Armin, Tiesto, Marco V. Lekker origineel zeg.... En stel dat ze elk jaar zouden komen, dan was het weer niet origineel geweest Dus wees blij dat het niet elk jaar hetzelfde is.
Aan de muziek ligt het niet
goed maar niet meer dan dat. Nee THE WORLDS LEADING DANCE EVENT is het allang niet meer .
nee nee idd senseo the worlds leading coffee pad
Aan de muziek ligt het niet . Kijk ieder zijn smaak en je heb ook wel gelijk dat niet eelke keer de zelfde namen er moeten staan. Maar om hier nu 60 euro ex kosten voor neerteleggen , is de helf nog niet waard. Kan het wel in de arena zijn en de aankleding mega zijn maar dat heb ik in 2004 en 2005 dan zeker gemist???? Aanklding is goed maar niet meer dan dat. Nee THE WORLDS LEADING DANCE EVENT is het allang niet meer . Benny is een lauwe afsluiter en zou maar niet op techno hopen als ik de gehele line up zo bekijk. Mocht je gaan wens ik je een top feest toe. Voor mij is het weer een grote telleurstelling deze hele line up. Was 2004 en 2005 ook, toch gegaan maar dat is nu afgelopen.
Ik zou sowieso geen 60 euro neertellen voor de muziek die er gedraaid wordt, maar dat weet je. Je weet dat wat er op Sensation wordt gedraaid, ongeacht muziekstijl, gewoon de dagelijkse kost op Slam FM is. Dus waar betaal je dan een groot deel voor? Juist, de aankleding. Sensation = show en de muziek is daar ondergeschikt aan!
Dus ook al was er een in jouw ogen goede lineup, muzikaal gezien is het nooit je geld waard.
En Benny zal vast wel stevig eindigen, meestal wordt er op Sensation stevig geeindigd. Zo lauw als 'lost soul' Jean kan niet...
ach de buitenlandse edities zullen wel top namen bevatten....hier in nl kunnen ze op de dj's bezuinigen..raakt toch uitverkocht
Ik ben zker een house fan..maar toch had ik liever Guetta vervangen voor Paul van Dyk/Matt Hardwick/Markus Schulz....dat was uber geweest!
afsluiter is toch niet boeiend...dan is het al licht en verliest het feest zo'n charme
afsluiter is toch niet boeiend...dan is het al licht en verliest het feest zo'n charme