| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 1 juli 2006 om 22:00 |
HouseQuake Roog en Erick E B2B, MC Gee
Steve Angello
MEGAMIX
David Guetta
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Benny Rodrigues
Sensation White:
Steve Angello
MEGAMIX
David Guetta
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Benny Rodrigues
Sensation Black:
Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live
Catscan
Niet aanwezig dus
Sensation White:
Steve Angello
MEGAMIX
David Guetta
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Benny Rodrigues
Wat een klote line-up, lijkt wel een club feestje ipv trance.........
Godverdomme....kaartjes die ik al heb maar meteen verkopen...zware K*T line-up! Wou nog steeds eens naar White gaan, maar met zo'n line-up heb ik daar echt geen zin in. Waar zijn de echte trance dj's? (op ferry na dan)
nog zon 11 maanden..
pff Id-t heeft echt mn dag verpest..
id-t heeft zijn eerste boze mail al binnen gekregen
Verrassende line up zeg! De trance liefhebbers moeten niet zo zeuren met veel teveel house. Dit is gewoon de weerspiegeling van wat er gedraaid wordt tegenwoordig.
Op Innercity is trance gebanned en nu ook op Sensation. Elke keer willen jullie dezelfde namen zien. Armin, Tiesto, Marco V. Lekker origineel zeg.... En stel dat ze elk jaar zouden komen, dan was het weer niet origineel geweest Dus wees blij dat het niet elk jaar hetzelfde is.
Jullie hebben nog Trance Energy.
De Trance muziek staat al jaren stil en is weinig vernieuwend... en Benny Rodrigues lauwe afsluiter? Denk dat het stevige Techno wordt.... beter dan DJ Jean vorig jaar met zn "ik weet niet wat ik moet draaien, dus ik doe gewoon alles door elkaar en wat BreezAH nummertjes erdoorheen" stijl!
En uitverkocht raakt het toch wel, zoals elk jaar. Aan de muziek ligt het niet, want dat is toch alles wat op Slam FM gedraaid wordt. Ongeacht House of Trance.
goed maar niet meer dan dat. Nee THE WORLDS LEADING DANCE EVENT is het allang niet meer .
Aan de muziek ligt het niet . Kijk ieder zijn smaak en je heb ook wel gelijk dat niet eelke keer de zelfde namen er moeten staan. Maar om hier nu 60 euro ex kosten voor neerteleggen , is de helf nog niet waard. Kan het wel in de arena zijn en de aankleding mega zijn maar dat heb ik in 2004 en 2005 dan zeker gemist???? Aanklding is goed maar niet meer dan dat. Nee THE WORLDS LEADING DANCE EVENT is het allang niet meer . Benny is een lauwe afsluiter en zou maar niet op techno hopen als ik de gehele line up zo bekijk. Mocht je gaan wens ik je een top feest toe. Voor mij is het weer een grote telleurstelling deze hele line up. Was 2004 en 2005 ook, toch gegaan maar dat is nu afgelopen.