Partyflock

Forumonderwerp · 839074
22392x bekeken
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 1 juli 2006 om 22:00

Onderwerp is dubbel!

Zie "Het grote 'hoe was Sensation white' topic" voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja het is nog ver weg nog heel ver weg :yes:
Maar tog de datums voor White & Black staan dit jaar al weer vast!
En dit jaar gaat het zelfs tot 8 uur door i.p.v 7 uur :D wat hopen jullie wat het dit jaar gaat worden kwa Dj's, Decor enzo :cheer:
1 ding is zeker dat het weer een spektakel woord!!!
:Bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTGR op vrijdag 3 maart 2006 om 11:47:
MIsschien zijn ze zo trots op hun lijn up, dat ze hem voor de start van verkoop durfen laten zien....

Dat zou idd heel goed kunnen, hoop op norman, paul van dijk, nou ja ferry is bekend misschien armin. Markus schulz ??????

Waarschuw beheerder
geven ze de line up van black nu eigenlijk ook?
ben zowiezo heeeel benieuwd naar beide:D
Waarschuw beheerder
waarom hoopt iedereen op mark norman! Vind dat echt een middelmatige dj, vooral in een lijstje met ferry, armin, paul
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gaaf!
die van black is wel al supertjes :jaja:

die van white valt me super tegen..:S
ferry corsten, sander kleinenberg vind ik super,maar de rest? :/

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Sensation White:

HouseQuake Roog en Erick E B2B, MC Gee
Steve Angello
MEGAMIX
David Guetta
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Benny Rodrigues

Sensation Black:

Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live
Catscan

Niet aanwezig dus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 11:55:
Steve Angello
MEGAMIX
David Guetta
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Benny Rodrigues

Ook niet aanwezig, moeten we daar 60 euro voor betalen. GVD mijn verjaardag, wou hem daar vieren met een groep vrienden :frusty:. Ook al zou ik gaan de helft Wat een bagger line up sorry hoor maar :no:. Benny als alfsluiter :no:.
Waarschuw beheerder
Ook zeker niet aanwezig!! hahah

Waarschuw beheerder
Jezus christus wat een tyfus line-up van white. Niet normaal meer zeg.........
Waarschuw beheerder
Sensation White:

Steve Angello
MEGAMIX
David Guetta
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Benny Rodrigues

Sensation Black:

Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live
Catscan

Niet aanwezig dus

Ik ook niet :nocheer:

Waardeloze line-up

Artiest {SHOWLIST artist 13390, 24146}
Waarschuw beheerder
niet om dwars te liggen, maar ik vind white echt een teringgoede lineup :D:D:D

Waarschuw beheerder
vond ik dus ook al raar..

erick E en Roog vind ik best goed, maar David Guetta al helemaal niks en inderdaad benny als afsluiter?
denk dat t om vijf uur dan wel al leegstroomd daar..
:nocheer:

Steve Angello heb ik nog nooit van gehoord?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 11:59:
niet om dwars te liggen, maar ik vind white echt een teringgoede lineup

dwarsligger :P

Nee ff serieus, volgens mij gaat dit nooit uitverkocht raken....
Waarschuw beheerder
donateur
Sensation White:

Steve Angello
MEGAMIX
David Guetta
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Benny Rodrigues

Wat is dit voor achterlijke line-up :nee: veels te weinig trance. Al dat achterlijke clubgedoe is wel leuk. Maar niets voor Sensation white :nee::nee::nee: Waarom luiserd ID7T Goderdomme niet naar wat het publiek wil, White moet veel meer trance zijn, niet deze achterlijke shit, ik denk dat ik white laat schieten :S, ik had nooit verwacht dat ik dit zou zeggen, maar het is toch echt waar.

Innercity=naar de klote

en nu Sensation white ook al :'(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 3 maart 2006 om 12:01:
Innercity=naar de klote

en nu Sensation white ook al laatste aanpassing 3 maart 2006 12:02

:yes:

Baal hier enorm van. Stumperheim, lekker bezig weer (Y)

Verneuk anders al je concepten, ben je volgend jaar geheid failliet
Waarschuw beheerder
donateur
:S ... ik twijfelde al... :S

maar ik ga dus maar niet :no:

(ken de dj's niet allemaal...)

maar voor €60,-- had ik toch liever wat anders gezien :yes:

bye bye

geen sensation white voor mij... :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een klote line-up, lijkt wel een club feestje ipv trance.........:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op vrijdag 3 maart 2006 om 12:05:
Wat een klote line-up, lijkt wel een club feestje ipv trance.........

Lijkt? Het is een clubfeest :/

Artiest Tuur
Waarschuw beheerder
Haha... Nice line-up van White! Eindelijk niet van die cheesy trance :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op vrijdag 3 maart 2006 om 12:08:
Haha... Nice line-up van White!

have fun Tuur :cheer:

tis je van harte gegund :yes:

(k)
Waarschuw beheerder
Tja, ben bang dat ik dit jaar ook afhaak.

Snap dat ID&T vernieuwend wil zijn, maar waarom ze een van de laatste goedlopende concepten zo verneuken snap ik dan weer niet. Houd mijn hart vast voor Trance Energy :-/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 11:59:
Steve Angello heb ik nog nooit van gehoord?

Draait ook house.

Waardeloze line-up.
Waarschuw beheerder
donateur
Agenda: Sensation white--> verwijderen, met echt heel erg veel pijn in mijn hart, het was mijn meest favo event.

Gelukkig is black wel goed qua line-up.

Je wil niet weten wat mijn vriendin zei over de telefoon toen ze dit hoorde, die heeft white nu echt vervloekt.
Waarschuw beheerder
donateur
Het is wel te merken dat Stutterheim ouder begint te worden, al die slome muziek waar hij tegenwoordig van houdt.

Club/house/progressive is wel goede muziek, maar totaal niets voor white :nee: Nu de trance nagenoeg is weggevallen is de ziel van white ten onder gegaan.

Dit gaat denk ik niet uitverkopen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 3 maart 2006 om 12:16:
Je wil niet weten wat mijn vriendin zei over de telefoon toen ze dit hoorde, die heeft white nu echt vervloekt.

Dan is ze niet de enige, ik baal er echt van.
Waarschuw beheerder
Godverdomme....kaartjes die ik al heb maar meteen verkopen...zware K*T line-up! Wou nog steeds eens naar White gaan, maar met zo'n line-up heb ik daar echt geen zin in. Waar zijn de echte trance dj's? (op ferry na dan)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 3 maart 2006 om 12:16:
die heeft white nu echt vervloekt.

Logisch, man iedereen met wie ik altijd naar white ging heeft hem nu goed zitten....
Waarschuw beheerder
Ben nog nooit op Sensation geweest... maar deze line-up!!

Sander, Benny :-D

Ga van mn geloof afvallen... :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roelio op vrijdag 3 maart 2006 om 12:19:
kaartjes die ik al heb maar meteen verkopen

succes daarmee !!! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelio op vrijdag 3 maart 2006 om 12:19:
Godverdomme....kaartjes die ik al heb maar meteen verkopen...zware K*T line-up! Wou nog steeds eens naar White gaan, maar met zo'n line-up heb ik daar echt geen zin in. Waar zijn de echte trance dj's? (op ferry na dan)

Zonde man... Maar op ferry na staat geen ene trance dj. Geen trance, geen hardtrance, geen hardhouse, geen techno niks gewoon. Zware schijtzooi :@
Waarschuw beheerder
id-t heeft zijn eerste boze mail al binnen gekregen

Waarschuw beheerder
is er dan eigenlijk nog wel een leuk trance feest?
denk dat trance energy dan zowat het enige grote is?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 12:23:

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
leuk trance feest?
denk dat trance energy dan zowat het enige grote is

... zucht... wat was het leuk :yes:

:bounce:

hoe lang tot TE 2007 ???? :nocheer:

;)
Waarschuw beheerder
nog zon 11 maanden.. :(

pff Id-t heeft echt mn dag verpest..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van noek (F) op vrijdag 3 maart 2006 om 12:30:
nog zon 11 maanden..

pff Id-t heeft echt mn dag verpest..

yep hier ook. ik had er echt zin in, en had wel verwacht eerlijk gezegd dat ze geleerd hadden van de vorige keer. Sterker nog, ondanks dat Jean erbij was vorig jaar, was dat nog een 10x betere line-up dan deze :/

Waarschuw beheerder
2 weken na sensation white is er wel Free Festival, line up nog niet bekend,maar die is meestal wel erg goed ;)
goede vervanging en nog gratis ook:P
Waarschuw beheerder
ik vind de line up ook echt k*t.
veel te veel house, maar dat was ook eigenlijk wel te verwachten!
Ferry Corsten & Sander Kleinenberg zijn gelukkig wel goed, maar dan krijg je Benny Rodrigues als afsluiter :S
Waarschuw beheerder
is er dan eigenlijk nog wel een leuk trance feest?

queensnight :P armada night @ HMH :):):)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 11:58:
Jezus christus wat een tyfus line-up van white. Niet normaal meer zeg

sluit ik my helemaal, by aan behalve ferry dan dam duncan word eens wakker man.:nocheer: duncan:nocheer:
Waarschuw beheerder
VETTE LINE UP!!!!!!!!!! maar nog vetter, de hele aankleding en show! ben er zeker!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van noek (F) op vrijdag 3 maart 2006 om 12:23:
id-t heeft zijn eerste boze mail al binnen gekregen

dit is de mijne:

Goede middag (als je daarvan mag spreken)

als eerste wil ik kwijt dat de line-up van black super is.
Maar het belangrijkste:

Via deze weg wil ik graag ventileren dat de line-up Voor Sensation white echt SUPER SLECHT is.

Een dergelijke line-up met veel club en progressive past niet op white, waarom negeren jullie de trance tegenwoordig?????????????? trance is de ziel van sensation white!!!!!!!!!!!!!!!!!!. En dat was de reden dat white zo ongelofelijk populair was. Nu hebben jullie de hoop op een prachtig feest voor duizenden mensen in duigen gegooit. De boze reacties zijn ig niet van de lucht erg veel mensen zijn teleurgesteld, waarom luisteren jullie niet naar wat het publiek wil, waarom waarom waarom???????

De afgelopen twee jaar was White meer een mix van trance en andere stijlen, bij de trance ging iedereen het meeste los. Dat zie je op de DVd, dat lees je in de verslagen op verschillende partysites enz enz. En toch gooien jullie trance goeddeels eruit terwijl dat juist de meest populaire stroming is op white, trance is de reden dat de meeste mensen kaartjes kopen. Nu niet meer dus.

Waarom waarom verzieken jullie je concepten? Innercity is ook al dood, alhoewel ik me wel kan inleven waarom jullie dat over de andere boeg hebben gegooid.
Maar nu ook white, jullie beste concept????????? Ik kan er met mijn verstand (en veel anderen) niet erbij.

Deze line-up is in ieder geval geen 60 euro waard. Kan me geld wel beter besteden.

Trek er je leer uit, anders gaat het dadelijk helemaal bergafwaards met jullie bedrijf.

Toch nog vriendelijke groeten.
Van een groot sensation-fan die heel erg teleurgesteld is :'(

Waarschuw beheerder
Roog en Erik E gaan back 2 back draaien..... :p:p :respect: :bounce:
Waarschuw beheerder
zkr goed gedaan Thijs ! de mijne was van ongeveer tzelfde genre... hehe
Waarschuw beheerder
Gaat hem nu ook verwijderen uit agenda :yes:. Baal ook maar scheelt me ook weer min. 300 euro.

Jammer maar helaas.

P.S. Toch leuk dat je als echte fan een link kreeg zodat je vorige week al kaarten kon bestellen :x. Zullen een hoop kaarten in de verkoop gaan denk ik.
Waarschuw beheerder
Verrassende line up zeg! De trance liefhebbers moeten niet zo zeuren met veel teveel house. Dit is gewoon de weerspiegeling van wat er gedraaid wordt tegenwoordig.
Op Innercity is trance gebanned en nu ook op Sensation. Elke keer willen jullie dezelfde namen zien. Armin, Tiesto, Marco V. Lekker origineel zeg.... En stel dat ze elk jaar zouden komen, dan was het weer niet origineel geweest :S Dus wees blij dat het niet elk jaar hetzelfde is.
Jullie hebben nog Trance Energy.
De Trance muziek staat al jaren stil en is weinig vernieuwend... en Benny Rodrigues lauwe afsluiter? Denk dat het stevige Techno wordt.... beter dan DJ Jean vorig jaar met zn "ik weet niet wat ik moet draaien, dus ik doe gewoon alles door elkaar en wat BreezAH nummertjes erdoorheen" stijl!
En uitverkocht raakt het toch wel, zoals elk jaar. Aan de muziek ligt het niet, want dat is toch alles wat op Slam FM gedraaid wordt. Ongeacht House of Trance.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D3nny op vrijdag 3 maart 2006 om 12:56:
Verrassende line up zeg! De trance liefhebbers moeten niet zo zeuren met veel teveel house. Dit is gewoon de weerspiegeling van wat er gedraaid wordt tegenwoordig.
Op Innercity is trance gebanned en nu ook op Sensation. Elke keer willen jullie dezelfde namen zien. Armin, Tiesto, Marco V. Lekker origineel zeg.... En stel dat ze elk jaar zouden komen, dan was het weer niet origineel geweest Dus wees blij dat het niet elk jaar hetzelfde is.
Jullie hebben nog Trance Energy.
De Trance muziek staat al jaren stil en is weinig vernieuwend... en Benny Rodrigues lauwe afsluiter? Denk dat het stevige Techno wordt.... beter dan DJ Jean vorig jaar met zn "ik weet niet wat ik moet draaien, dus ik doe gewoon alles door elkaar en wat BreezAH nummertjes erdoorheen" stijl!
En uitverkocht raakt het toch wel, zoals elk jaar. Aan de muziek ligt het niet, want dat is toch alles wat op Slam FM gedraaid wordt. Ongeacht House of Trance.

Aan de muziek ligt het niet :vaag:. Kijk ieder zijn smaak en je heb ook wel gelijk dat niet eelke keer de zelfde namen er moeten staan. Maar om hier nu 60 euro ex kosten voor neerteleggen :no:, is de helf nog niet waard. Kan het wel in de arena zijn en de aankleding mega zijn maar dat heb ik in 2004 en 2005 dan zeker gemist???? Aanklding is goed maar niet meer dan dat. Nee THE WORLDS LEADING DANCE EVENT is het allang niet meer :no:. Benny is een lauwe afsluiter en zou maar niet op techno hopen als ik de gehele line up zo bekijk. Mocht je gaan wens ik je een top feest toe. Voor mij is het weer een grote telleurstelling deze hele line up. Was 2004 en 2005 ook, toch gegaan maar dat is nu afgelopen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 3 maart 2006 om 13:02:
goed maar niet meer dan dat. Nee THE WORLDS LEADING DANCE EVENT is het allang niet meer .

nee nee idd senseo the worlds leading coffee pad:jaja: hy blyft leuk. :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 3 maart 2006 om 13:02:
Aan de muziek ligt het niet . Kijk ieder zijn smaak en je heb ook wel gelijk dat niet eelke keer de zelfde namen er moeten staan. Maar om hier nu 60 euro ex kosten voor neerteleggen , is de helf nog niet waard. Kan het wel in de arena zijn en de aankleding mega zijn maar dat heb ik in 2004 en 2005 dan zeker gemist???? Aanklding is goed maar niet meer dan dat. Nee THE WORLDS LEADING DANCE EVENT is het allang niet meer . Benny is een lauwe afsluiter en zou maar niet op techno hopen als ik de gehele line up zo bekijk. Mocht je gaan wens ik je een top feest toe. Voor mij is het weer een grote telleurstelling deze hele line up. Was 2004 en 2005 ook, toch gegaan maar dat is nu afgelopen.

Ik zou sowieso geen 60 euro neertellen voor de muziek die er gedraaid wordt, maar dat weet je. Je weet dat wat er op Sensation wordt gedraaid, ongeacht muziekstijl, gewoon de dagelijkse kost op Slam FM is. Dus waar betaal je dan een groot deel voor? Juist, de aankleding. Sensation = show en de muziek is daar ondergeschikt aan!
Dus ook al was er een in jouw ogen goede lineup, muzikaal gezien is het nooit je geld waard.
En Benny zal vast wel stevig eindigen, meestal wordt er op Sensation stevig geeindigd. Zo lauw als 'lost soul' Jean kan niet...
Waarschuw beheerder
ach de buitenlandse edities zullen wel top namen bevatten....hier in nl kunnen ze op de dj's bezuinigen..raakt toch uitverkocht :) Ik ben zker een house fan..maar toch had ik liever Guetta vervangen voor Paul van Dyk/Matt Hardwick/Markus Schulz....dat was uber geweest!

afsluiter is toch niet boeiend...dan is het al licht en verliest het feest zo'n charme :)