Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 16:21:
style is weer subjectief.
ik moet bekennen dat ik zelf ook erg van de style van swet en jepsy hou.
maar ik begrijp ook de new skool.....
kzie het hetzelfde als early rave...is redelijk simpel...melodietje 303, vierkwartsmaatje...veel vrienden van me die techno luisteren vinden het simpele rotzooi.
maar die zien niet in dan simpel ook heel doeltreffend en effectief kan zijn.
dat vind ik met graff ook. strak en simpel kan heel effectief en mooi zijn..(vind ik)
die onderste jepsy bevoorbeeld vind ik een gruwelijke piece...tekenend ook voor die tijd in duitsland.
maar zou k em nu op een bak zien..zoals bijvoorbeeld een beetje die OD gasten die die scraps hitten....als zoiets rijd vind ik het Too much voor deze tijd op een bak....het klopt gewoon niet helemaal.
achja...vage formulering...fuckit.
je hebt simpel en je hebt simpel.
als een atom een blockbuster/simpel lees baar piecje op een trein rockt,beukt i de meeste new school gasten omver.
style kwa letters heeft niks met wildstyle of simpel te maken.
als die oudeschool gasten iets simpels op een bak doen,flowt t nog als een mofo.
je hebt nu de dag te veel schrijvers die de moiete niet doen om hun letters te ontwikkelen.
zolang de vorm aangeeft dat t bvb een A is,zijn ze al blij.
k vind t een stukje verloedering van graffiti de laatste zoveel jaar.
en die gasten zijn niet verdwenen hoor..als er een piece als jepsy op een trein nu langs komt,zullen de kings nog steeds zeggen dat dat 10x beter is dan wat er nu voor een groot deel word gedaan.
landen zijn hun ID kwijt,door internet.
iemand uit nederland spuit graffiti op een spaanse manier.
en heeft z'n roots niet in nederland liggen.
dat vind ik jammer,en met mij heeeeel veel schrijvers.
maargoed,k heb deze discussie te vaak gehad