Partyflock

Forumonderwerp · 838464
6 volgers · 104596x bekeken

Waarschuw beheerder
[img width=255 height=383]http://members.home.nl/sons/site/details/tiki2.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op woensdag 4 februari 2009 om 19:14:
je bent excluded. over. einde verhaal.

haha wist dat je het daarmee af zou doen.

jammer dat je er niet normaal op kan reageren. Ligt blijkbaar erg gevoelig als iemand iets zegt dat een kleeein beetje negatief is.
Waarschuw beheerder
mening mag je hebben maar hij doet er simpelweg niet toe, je weet niet waar je het over hebt, thats it.

Waarschuw beheerder
nee maar even uitleggen waarom niet is teveel gevraagd.

Kijk waar het fout gaat is dat er bij jullie op de een of andere manier de indruk is ontstaan dat ik hier mezelf wil profileren als graffitikenner oid.

Het enige dat ik ben is iemand die gewoon beeldende kunst in het algeen interessant vind en dus kijk ik ook naar graffiti. En dan valt me iets op en post ik hier aangezien het over graffiti gaat.

Nou ja en dan baal ik dus een beetje dat iedereen gelijk op zn achterste poten staat.
Maaar ja fock it doet er verder ook niet toe.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 februari 2009 om 12:58:
en kom niet aan met die played out kabouter shit want ik stoor me er mateloos aan als ik weer een of andere kk koter hoor bleren achter me in de trein " kijk is papa...weer zo'n kabouter!"

Klinkt een beetje als de Angerfist van de graffiti. Geen uitzonderlijk groot talent, kenners kotsen hem uit, maar het publiek draagt m op handen.. tot ergernis van de kenners :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 16:13:
Klinkt een beetje als de Angerfist van de graffiti. Geen uitzonderlijk groot talent, kenners kotsen hem uit, maar het publiek draagt m op handen.. tot ergernis van de kenners

graffiti vergelijken met die pipo de clown muziek is al helemaal geen porem...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind de kabouter en de alien nog steeds vet.. gasten zetten iig niet altijd dezelfde character en blijven gewoon nieuwe, originele versies zetten.. dat ze ook legaal staan vind ik dan wel weer jammer..

en tja, dat zo'n koter roept "kijk is papa...weer zo'n kabouter!" is toch niet meer dan logisch? letters zien ze overal, en de kabouter is dusdanig veel gezet dat ie ook gewoon leuk is om te spotten.. en dan vooral voor een leek!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jezus er is hier de afgelopen dagen meer gepost dan in 2008
Waarschuw beheerder
effe terugkomend op m'n eerdere post , waarop mensen gelijk reageerden met een loser smile en dat die pic was ge-photo shopt enzo .

Sorry dat ik dat niet in 1 x zag , ik ben laatst naar een airbrush coventie geweest dus ik dacht dat die piece op canvas op het eerste gezicht ge-airbrusht was.
Heb ik dus verkeerd gezien! foutje!

Hier een foto van een werkstuk dat wel geairbrusht is en niet gephotoshopt,
heb de foto zelf gemaakt met me telefoon en aan de maker gevraagd waarop hij het heeft gemaakt.

Het gaat om een MDF hardboard dat van te voren is gelamineerd en bij elke bouwmarkt te koop is.

[img width=480 height=640 cacheid=001056b2002d31ccf8dee8361a026eb0a3]https://album.partyflock.nl/59942431.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Als je dat heb gezien en nog meer van dat werk dan ga ik er niet van uit dat 1 of andere koekebakker een piece op canvas photoshopt en dan online zet!!!
Waarschuw beheerder
En om nog effe terug te komen op die knakker die poppetjes leuker vind dat namen.

Daar wil ik tegen zeggen , als jij je handtekening zet in je paspoort of iets dan zet je toch ook je naam en geen poppetje. Sommige dingen zijn nou eenmaal zo.

Graffiti is gewoon je naam schrijven op een gekke originele manier,
dat een enkeling geen gekke letters ken verzinnen maar een dom simpel kaboutertje,
das zijn probleem maar das geen graffiti!

Dattie opvalt tussen de graffiti das waarschijnlijk zijn bedoeling , met zijn letterstijl had hij niet op gevallen!
Waarschuw beheerder
ach ik vind die dingen wel leuk, maar schrijf je naam er gewoon bij en niet alleen die shit.
verder respect dat ie wel veel staat

Waarschuw beheerder
gaat alweer allemaal veels te ver door.

die kabouters zijn creatief en vet.
tging me om die kuthype van leekies eromheen(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op donderdag 5 februari 2009 om 16:18:
Klinkt een beetje als de Angerfist van de graffiti. Geen uitzonderlijk groot talent, kenners kotsen hem uit, maar het publiek draagt m op handen.. tot ergernis van de kenners

graffiti vergelijken met die pipo de clown muziek is al helemaal geen porem...

:roflol: en slaat de plank mis idd, het is nergens mee te vergelijken.. :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=800 height=542 cacheid=00105a16002d37bd882c4f451a026fc51c]http://i140.photobucket.com/albums/r4/recalone/Boing777Schipol.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
kan me niet voorstellen dat ze zoiets de lucht in laten eerlijk gezegd..geen fotoshop?
anders zeeer dik
Waarschuw beheerder
fucking fotosoep man, denk je nou echt dat je zon grote piece kan maken sinds de beveiliging is opgeschroefd na die actie van anton steegeman. die op de motor zal eerder echt zijn.
Waarschuw beheerder
ja daarom leek het me al zo onwaarschijnlijk..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op donderdag 12 februari 2009 om 10:30:
fotoshop

uiteraard, hier origineel:
[img width=640 height=438]http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/middle/9/3/1/0734139.jpg[/img]

lekker slim ook van de photoshopper om de bron eronder te houden (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op donderdag 12 februari 2009 om 10:53:
uiteraard, hier origineel:

O:)

Waarschuw beheerder
mooie discussie, leuk om te lezen.
maar waar blijven die vette plaatjes danG?
sorry ik ben wel een leek en spuit/verf zelf nooit maar ik vind het echte kunst wat sommige maken.
is aurbrushtechniek te vergelijken met de techniek die je gebruikt bij het maken van grafitti?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 februari 2009 om 11:25:
mooie discussie

idd :vaag:

Weet iemand wat binnenshuis de beste ondergrond is om op te spuiten?
Waarschuw beheerder
betonne muur!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/59847847.jpg[/img]

gast die ik tegenkwam in Cambodja! Deed goed werk met die klotebussen daar (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 februari 2009 om 11:33:
die ik tegenkwam in Cambodja! Deed goed werk met die klotebussen daa

de boy hep skills

ms13? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I.L.L. © op vrijdag 13 februari 2009 om 22:15:
Weet iemand wat binnenshuis de beste ondergrond is om op te spuiten?

hoe bedoel je?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 februari 2009 om 11:25:
is aurbrushtechniek te vergelijken met de techniek die je gebruikt bij het maken van grafitti?

nee.

(y)
Waarschuw beheerder
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=120378236021&Category=551&_trksid=p3907.m29&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D2#ebayphotohosting

wie bied? :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op woensdag 18 februari 2009 om 12:02:
ms13?

:loL:

edk crew uit Geneve :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op woensdag 18 februari 2009 om 12:04:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=120378236021&Category=551&_trksid=p3907.m29&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D2#ebayphotohosting

1000 dollar. wat een kk monogolen lopen dr toch ook op deze aardkloot.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 februari 2009 om 16:32:
1000 dollar. wat een kk monogolen lopen dr toch ook op deze aardkloot.

ik doe ze voor een geeltje in de aanbieding (y)

je voordeur doen blijft wel gewoon 50 euri .

B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op woensdag 18 februari 2009 om 12:03:
hoe bedoel je?

Of het beter is om eerst een bepaalde onderlaag op een muur aan te brengen als er al verf of behang op zit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I.L.L. © op donderdag 19 februari 2009 om 13:11:
hoe bedoel je?

Of het beter is om eerst een bepaalde onderlaag op een muur aan te brengen als er al verf of behang op zit

wat wil je doen dan precies met dat muurtje?
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=00105dfc002d3e685bee64631a02713d02]http://sp1.fotolog.com/photo/33/9/104/focuzone/1200072734_f.jpg[/img]

dat meisje is wel zo vet gedaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~tijn~ op donderdag 19 februari 2009 om 20:06:

dat is airbrush art, geen graffiti mijn inziens

dope gedaan, daarnietvang
Waarschuw beheerder
dat is toch echt met spuitbus gedaan
Waarschuw beheerder
ik betwijfel het.

ik zou het van dichtbij moeten zien
Waarschuw beheerder
ik weet het, weet wie het gemaakt heeft
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=000a8a19002d3e85babc01e51a027140f2]http://sp1.fotolog.com/photo/33/9/104/focuzone/1194525266_f.jpg[/img]

kijk ook is wat ze vast heeft ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~tijn~ op donderdag 19 februari 2009 om 20:06:

Wow zeker vet gemaakt (y)

Waarschuw beheerder
sperm zeker?

vormgeefschool werk.
lijnen trekken.....zodat je 1 groot raster krijgt... dan foto overnemen waar hetzelfde raster op getekend is en dan per vierkantje werken.
dop van een belton bijv. stuk uitknippen...zodat er een ingang inkomt....klein gaatje inprikken in voorkant zodat je miniscule lijntjes trekken kan...en gaan met die banaan.
saaie shit.

(ookal is dat meisje fucking gruwelijk goed gelukt...dat terzijde)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 februari 2009 om 22:08:
sperm zeker?

vormgeefschool werk.
lijnen trekken.....zodat je 1 groot raster krijgt... dan foto overnemen waar hetzelfde raster op getekend is en dan per vierkantje werken.
dop van een belton bijv. stuk uitknippen...zodat er een ingang inkomt....klein gaatje inprikken in voorkant zodat je miniscule lijntjes trekken kan...en gaan met die banaan.
saaie shit.

(ookal is dat meisje fucking gruwelijk goed gelukt...dat terzijde)

nee niet sprem en doe t maar is na
Waarschuw beheerder
van de zelfde spuiter
Waarschuw beheerder
dit is van focus kan 't zeker wel sperm ken het ook wel trouwens
Waarschuw beheerder
focuz trouwens