Uitspraak van D.E.N.N.I.S. op zaterdag 4 februari 2006 om 01:21:nou begin ik haast benieuwd te worden wie jij dan bent
mijn naam is haas.
dat is een feit..
kent iemand van jullie nog het blaadje " FreeStyle".
Was ik een jaar of 15 ongeveer geleden ook lid van.
Met zon blauwe kaft, gestencild
Werd gemaakt door 2 gasten uit Nieuwerkerk a/d IJssel, een van hen schreef onder de naam Sioux.
Stonden toen ook al vette pieces en characters in van Cosh en Shark.
Was ik een jaar of 15 ongeveer geleden ook lid van.
Met zon blauwe kaft, gestencild
Werd gemaakt door 2 gasten uit Nieuwerkerk a/d IJssel, een van hen schreef onder de naam Sioux.
Stonden toen ook al vette pieces en characters in van Cosh en Shark.
Uitspraak van TH-PACkMAN op donderdag 9 februari 2006 om 10:17:Foto's van The Penguin
had ik al gezien gast,
keep up the Violence
en de Rossers ook, mocht je ze spreken
hee pinguinees....ben jij toevallig bekend met "toy" wedstrijden.... dit zijn wedstrijden wie de slechtste toy piece kan zetten.... hoor hier positieve verhalen over maar heb geen flauw idee waar deze plaats vinden...
jij ben de eerste die ik daarover hoor, geen idee?
zou er sowieso niet aan mee doen jij wel dan
lijkt mij super om met een groep schrijfers een wedstrijd te houden wie de slechtste piece zet.....iedereen die ervaren is met graff zet volgens de basisregels...in blokken, mooie
fillins enzo....kan jij nu nog echt een toy piecje ontwerpen en dan echt zetten? bij zo'n wedstrijd zie je bijvoorbeeld bij de 1 een goed ontwerp maar een toy fill in... bij de andere weer andersom
je bent altijd genijgt om weer in je groove te komen en er iets moois van te maken....bijvoorbeeld in plaats van toy toch weer strakke lijnen
en het lijkt me super lachen om met een groep graffers een dagje te spuiten waar het eigenlijk om het slechtste ontwerp en uitvoering gaat en niet de mooiste....de competitie is vriendenlijker zeg maar
ik hoorde een tijdje geleden dat er 1 was in de berenkuil...
ze waren daar echt met een groote groep, lijkt mij super
fillins enzo....kan jij nu nog echt een toy piecje ontwerpen en dan echt zetten? bij zo'n wedstrijd zie je bijvoorbeeld bij de 1 een goed ontwerp maar een toy fill in... bij de andere weer andersom
je bent altijd genijgt om weer in je groove te komen en er iets moois van te maken....bijvoorbeeld in plaats van toy toch weer strakke lijnen
en het lijkt me super lachen om met een groep graffers een dagje te spuiten waar het eigenlijk om het slechtste ontwerp en uitvoering gaat en niet de mooiste....de competitie is vriendenlijker zeg maar
ik hoorde een tijdje geleden dat er 1 was in de berenkuil...
ze waren daar echt met een groote groep, lijkt mij super
laatste aanpassing

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)
![[NL]sappemeer-terreur[NL]](/images/user/303069_1777907.jpg)