Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 14:25:
vertel,vertel
ok ok
vertel
A.U.B vergeet je erbij tezeggen

maar goed komt ie

het heeft nx met pijpen ofzo temaken, maar omdat we toch met zn alle hier zijn kan ik t gelijk tegen de hele bende vertellen
Me vriendin woont in zeeland met dr 2kids en ze was ff naar de konmar,, dus die ene van 5 die was ff met zn oma op een bankje aan t wachten ,, en zij zelf ging met die kleine van net een jaar de konmar in, maar er loopt een griet met krukken voor dr neus , heel iritant in de weg

.. dus me vriendin denk ik cross er ff langs met de kinderwagen .. dus dat doet ze,,,,
Wat doet die griet die zet ineens heel hard t karrentje in me vriendin dr hiel

dus ze denk

wat is dat nou, maar ze zegt er nog nx van, en loop door,,,
Komt ze bij de vlees afdeling, staat die griet er, dus me vriendin denkt ik ga toch eens vragen waar dat nou op sloeg,, dus ze zeg joh was t nou nodig wat je net deed met dat karrentje zo tegen me hiel ...

zegt dat grietje JA dat was nodig ja .. want jij sneed me af,,,,... dus me vriendin zegt ow dus je deed t dus toch met opzet

nou lekker dan je had ook wat respect kunne hebben en kunnen zeggen van he vin je dat normaal ofiets ipv gelijk tegen me aanterijden,,,.....
Zegt die griet,, tss jij weet nie eens wat respect is ,,

dus me vriendin zeg ow nou dat heb me ma me goed geleerd,,, dus die griet zegt,,, nou als ik je ma was dan had ik je VERZOPEN !!!! ... Dus me vriendin word link

en t eerste wat ze doet is dat WIJF slaan met een paar KARBONADES

,,,
WAT DENK IE ????? zegt die griet ik ga de politie bellen,,
DUS me vriendin zeg mot je mijn tel hebben

kk wijf betaal ik t wel voor je
Nee zegt die griet ik doe me eigen tel, en ze gaat bellen dus me vriendin zegt nog dr naam van kom maar,,,, ...
Dus ze gaat gewoon verder afrekenen, staat die griet bij de ingang met dr tel, ja politie ik word mishandeld net in de konmar en ik voel me bedreigd en ze heeft dat en dat aan,,, dus me vriendin hoort dat en zeg moet je ook me schoenen weten en doet dr poot omhoog

,,, maar die griet zegt gelijk van en ze is gekleurd ...
Dus me vriendin dr ma die hoort dat want die zat op t bankje erachter,, dus die zeg hej

je heb t wel ff over mijn JONG ja

anders kan je ze van mij krijgen,,,....
Nou de politie kwam,, ... Kon me vriendin 5uur vast zitten

wegens mishandeling met karbonades

t moet nie gekker worden ....... t is toch wat,,,
maar ze belde me dus gisteren en ik moest t ff kwijt von t zo grappig dus ik denk ik deel t ff met jullie